FAQ

Часто задавані питання


Питання. Як замовити запчастини на авто з США?

Компанія червоніти Авто приймає замовлення:

Сайт розбирання червоніти Авто - це зручний інтернет-магазин запчастин. Знайти потрібну вам запчастину можна:

  • скориставшись пошуком за назвою або каталожним номеру запчастини;
  • через зручний каталог б \ у оригінальних і нових неоригінальних запчастин.

Пошук по сайту
Рядок пошуку є на кожній сторінці сайту поруч з розділом меню. Введіть назву запчастини або каталожний номер і натисніть на Enter або іконку "Збільшувальне скло". Сайт перенаправить вас на сторінку з результатами пошуку, де ви можете відсортувати результати за станом або наявністю.

Каталог запчастин на авто з Америки

Каталог запчастин дозволяє знайти потрібну деталь, якщо ви не впевнені в її назві і не знаєте номер виробника. Каталог організований у вигляді ієрархії груп і підгруп запчастин.

Пошук по каталогу доступний з кількох місць:

  • з головної сторінки сайту з блоку під основним меню

  • з пункту меню "розбирання"

  • Виберіть машину зі списку

  • Виберіть групу запчастин

На сторінці групи запчастин можна уточнити пошук, вибравши підгрупу, або знайти запчастина в загальному списку запчастин групи:

Купівля запчастин на сайті
Якщо ви знайшли потрібну вам запчастина, ви можете покласти її в кошик, натиснувши кнопку купити:

  • на сторінці зі списком деталей

  • або безпосередньо на сторінці з детальним описом деталі

Після того, як ви підібрали всі необхідні запчастини, перейдіть в кошик і вкажіть ваші контактні дані. Після розміщення замовлення з вами зв'яжеться менеджер, щоб підтвердити замовлення.

Питання: Чи надаються знижки клієнтам компанії?

У нас є система знижок в залежності від суми замовлення:

  • від 80 $ до 500 $ - знижка 1%,
  • до 1000 $ - 2%,
  • до 2000 $ - 3%,
  • при замовленні от 2000 $ знижка розраховується індивідуально.

оли замовляєте з сайті, сума знижки товару автоватіческі підраховується в кошику.

Питання: Чи є можливість підібрати запчастини по ВИН автомобіля?

Є можливість Отримати цю інформацію, заповнивши форму, пройшовши за посиланням.

Питання: Чому нам можна довіряти?

  • Наша фірма з багатою історією існує на ринку вже більше 7 років.
  • За ці роки є широка база постійних клієнтів, які співпрацюють з нашою компанією вже не один рік, залишаючи відгуки на авторитетних торгових майданчиках: Google, avto.pro і т.д.
  • Кваліфіковані співробітники стежать за якістю деталей і проводять деффектовку (наявність пошкоджень, подряпин, відколів, відсутніх частин і так далі).
  • Ми не є перекупниками. Всі запчастини фотографуються відразу по прибуттю на склад на тлі нашого логотипу і є унікальними. Ви можете побачити в оголошенні будь-якої запчастини на нашому сайті.

Питання: Де працює компанія?

У нас гідна база клієнтів. Компанія своїми продажами охоплює території України і Молдови.

Питання. Як можна Отримати запчастини?

Куплені у нас запчастини можуть бути доставлені ризлічнимі способами, в залежності від того, де знаходиться клієнт.

1. Молдова
Можна вивозити запчастини самовивозом за адресою м Тирасполь, вул. Гоголя 2а.

2. Україна

  • Пункт видачі в м Одеса, Малиновський район, вул. Стовпова 15г.
  • Пункт видачі в г. Киев, Подільський район, Новомостицька 25, гаражний кооператив, бокс "Volks garage".
  • При оформленні замовлення деталь вивозиться на пункт видачі зі складу, після чого її можна забрати звідти в зручне для вас час.
  • Також ми користуємося послугами транспортної компанії Нова Пошта, яка доставляє товар в різні міста України. Суми доставки будуть залежати від кількість замовлених запчастин.
  • На габаритні і кузовні деталі ми беремо передоплату на доставку товару. В інших випадках працюємо без преоплати.

Питання: Як можна оплатити куплені запчастини?

На сьогоднішній день ми працюємо з транспортною компанією Нова Пошта, яка надає можливість відправити товар "післяплатою". Кожен з наших клієнтів отримує номер ТТН і може стежити, чи приїхав товар на обумовлений пункт видачі. По прибуттю на цей пункт, всю посилку можна оглянути і після перевірки на місці оплатити своє замовлення.

Габаритні деталі і кузовні запчастини ми відправляємо за попередньою передоплатою на банківську карту. Далі ж решту суми можна внести за допомогою того ж "післяплати" або ж оплатити весь замовлення на банківську карту після огляду його в відділенні Нової Пошти, і ми скасуємо "накладений платіж", щоб ви отримали посилку.

При оформленні замовлення з нашого сайту, є можливість відразу оплатити всі з коша банківську карту, вказавши всі реквізити. Підтверджуючи замовлення, ми схвалимо платіж і надішлемо необхідне за адресою.

Питання: Які машини є на розбиранні?

Компанія розбирає автомобілі більш ніж 100 моделей:

Також можна простежити список машин на розбір. Це дасть інформацію про надходження нової партії запчастин на наш склад.

Питання. Гарне якість Б / У запчастин у нас на розбиранні?

Всі деталі, які надходять на склад, попередньо перевіряються дефектовщика на наявність пошкоджень (подряпин, відколів, відсутність будь-яких частин деталі). Звичайно, наша компанія надає гарантії, які дадуть можливість встановити деталь на свій автомобіль і перевірити її під час експлуатації свого автомобіля. Термін гарантії 14 днів на всі деталі, а також 30 днів на агрегати і коробки передач.
При наявності дефектів на деталі, клієнт може побачити фото попередньо перед замовленням, щоб переконатися, чи влаштує його даний варіант.

Питання: Що можна сказати про якість неоригінальних запчастин з Китаю?

Неоригінальні запчастини мають відмінне співвідношення ціна-якість.
Що стосується кузовних деталей, кожен варіант на окрему модель, був попередньо поставлений на машину, щоб подивитися, як деталь встановлюється на машину, які зазори залишаються, і чи немає відмінностей від оригіналу.
Були перевірені всі кріплення, які повинні збігатися з болтовим з'єднанням і збіги місць вставки кліпс.
Запчастини відмінно себе показали на автомобілях, тому ми можемо з упевненістю пропонувати своїм клієнтам якісні китайські аналоги американських запчастин.

Питання: Чи надається можливість повернути товар?

Компанія червоніти Авто надає гарантійні терміни на всі запчастини від 2-х тижнів (14 днів) з моменту покупки. На агрегати і коробки передач гарантія починається від місяця (30 днів). Протягом цього терміну кожен може повернути запчастина.
Також передбачена можливість продовжити ці терміни до 2 місяців (60 днів) за допомогою оплати в розмірі 10% від вартості замовлення

Питання: Які товари підлягають поверненню, а які ні?

Всі замовлення, надіслані нами, можуть бути повернуті, коли дотримані умови:

  • присутні наші підписи - найменування або артикул;
  • запчастина не має додаткових ушкоджень (відколи, тріщини), крім тих, які вже були присутні;
  • запчастина не розкривати (електричні блоки управління, коробки передач в зборі, агрегати в зборі, приводу, деталі салону в зборі);
  • якщо є наявність фото та відео пояснення причини повернення;
  • не перевищено час гарантійного терміну (від 14 днів).

Питання: Що потрібно зробити користувачеві для повернення товару?

Якщо гарантійні терміни не скінчилися, то клієнт може заповнити форму повернення, яку йому надасть закріплений за ним менеджер. Після заповнення можна відправити деталь назад.

Питання: Які терміни повернень?

Як тільки буде оформлена заявка на повернення і товар прийде до нас, працівники компанії оглядають її на предмет дефектів або заміни деталі на іншу. Якщо деталь відповідає, то гроші за дану деталь будуть повернуті в порядку черги. Конкретні терміни залежать від декількох факторів:
• Наскільки швидко транспортна компанія відправить нам запчастину.
• Чи не порушено умови і чи відповідає деталь тієї, що була відправлена ​​клієнтові спочатку.
• Час для обробки платежу клієнтові.

Питання: Хто оплачує витрати пов'язані з транспортуванням замовлення?

Якщо всі деталі відповідають необхідним, то ссе витрати з транспортування оплачує клієнт.
Якщо стан деталей не відповідає тому, що було обумовлено при оформленні замовлення, то клієнт може відмовитися від платежу і деталі в цілому під час огляду.

Коли посилка була прийнята і оплачена і клієнт хоче повернути її, то оплата на транспортування лягає:
• на клієнта в разі, якщо товар повністю відповідає тому, що було обумовлено під час замовлення
• на компанію в разі, якщо товар не відповідає необхідному (марка і модель авто, пошкодження деталі, сторонность, колір, номер за каталогом і т.д.)