Розбирання VOLKSWAGEN PASSAT B7 12-15 USA

Опис і характеристики:
Марка VOLKSWAGEN
Модель PASSAT B7
Рік випуску 2012-15
Двигун 2.5
Коробка передач АКПП
Привід Передний
Салон Черный
Пробіг 40-100к миль
Регіон США
Всього розібрано 83 VOLKSWAGEN PASSAT B7 12-15 USA

 

Увага! Кожні 1-2 місяці до нас надходить новий автомобіль VOLKSWAGEN PASSAT B7 для розбирання. Якщо якихось запчастей немає в наявності, ви завжди можете контакти з нами і забронювати їх!

Розбирання VOLKSWAGEN PASSAT B7 12-15 USA

 
 
Арт.
Номер
Запчастина
Група запчастин
Ціна
Ціна в грн
 


Volkswagen Passat B7. Нешвілл - не Штутгарт, але все ж ... 

Теннессі теж не Німеччина, однак з 2012 року кожен американець міг виїхати від місцевого дилера VW на новенькому Volkswagen Passat останнього покоління, побудованого на американському заводі спеціально для США. Протягом 10 років, з 1978 по 1988 роки Фольксвагени збирали в Нью Стейшн, Пенсільванія, проте завод закрили. На ньому збирали VW Rabbit, аналог європейського Гольфа, але з американським акцентом. Новий завод в місті Чаттануга, Теннессі, почав складання Volkswagen Passat B7 у 2012 році.

Volkswagen Passat Мк7: Америка чи Європа. Огляд

Три інших мотори, інший кузов, інша оптика, інший салон, проте Пасат зберіг сімейні риси по обидві сторони океану. Сьоме покоління популярного седана отримало абсолютно новий дизайн, більш місткий салон і багажник, а також нові ціни, що приємно відрізнялися від цін на Пасат шостої генерації. Ще в Штатах був представлений новий економічний турбодизель, який доповнив бензинову моторну гамму.

Кузов Volkswagen Passat Мк7 став довшим майже на 100 мм (4769 мм), а колісна база збільшилася на 94 мм. В першу чергу це дозволило додати близько 25 мм в ногах у передніх пасажирів і 37 мм для задніх. Начебто дрібниця, але з таким салоном Пасат став найпросторішим автомобілем у класі, випереджаючи Toyota Camry і Honda Accord, акулами класу D. Висота до стелі в салоні становила 1 474 мм, а по даху 1519 мм.

Обсяг багажника у седана - близько 570 літрів. При цьому петлі не заважають багажнику закриватися, якщо він заповнений вантажем напхом, оскільки петлі заховані і винесені за межі корисного об'єму багажника. І ще одна приємна фішка: знак аварійної зупинки прописали прямо на тильній стороні кришки багажника, щоб в разі чого його можна було б швидко дістати навіть тоді, коли багажник заповнений.

Маркетологи VW і не приховували того, що цей Пасат був розроблений в розрахунку тільки на покупця з Північної Америки. Відмінності від европасата видно неозброєним оком. Тут додана третя решітка, тому що передок Хендай Соната виглядав витонченіше. У всякому разі, так здавалося маркетологам. Лінійка моторів теж була змінена. Для США пропонувалося три варіанти:

  1. 170-сильний 5-циліндровий бензиновий двигун об'ємом 2,5 л (його ж встановлювали на VW Jetta Mk7).

  2. 140-сильний дволітровий чотирициліндровий турбодизель (VW Golf 7, Jetta 7) Дуже економічний мотор з витратою палива на рівні гібридів того часу, але за ціною «звичайного автомобіля».

  3. VR-6 з кутом розвалу циліндрів 10,6 градуса потужністю 280 сил об'ємом 3,6 л.

Повнопривідних версій в цьому поколінні не було. Такий же набір двигунів чекав і покупців універсалів. Volkswagen Passat в цьому поколінні став ближче до представницького Phaeton. Не тільки за розмірами і простором в салоні, але і по дизайну. Таку корпоративну архітектуру оптики, бамперів і решітки також перенесли на комерційні машини, що додало їм великий плюс до іміджу. 

Популярність цього Пасату пояснюється не тільки зрушенням ближче до преміального сектору, а й німецьким корінням укупі з хорошою ціною. Новий Volkswagen Passat B7 оцінили в середньому на $ 21,000- $ 30,000 в залежності від комплектації та рівня оснащення. Це було дорожче, ніж Хендай Соната, але дешевше Toyota Camry.

Комплектації Фольксваген Пассат 2012-2018 

Седан Volkswagen Passat 2012 року пропонувався в трьох гідних варіантах з розбивкою по двигуну (2.5L, TDI і 3.6L), які своєю чергою поділяються на три різних комплектації (S,SE і SEL).

  1. Стартова комплектація S пропонувалася тільки з бензиновим 2,5-літровим п'ятициліндровим двигуном, на сталевих 16-дюймових штампованих дисках. У базі йшов безключовий доступ, повний електропакет, двозонний клімат-контроль, регулюванням передніх сидінь по 8 позиціях, магнітолою з Bluetooth, 8 динаміками і додатковим входом AUX для зовнішніх пристроїв.
    Кермо регулювалося по висоті і по виносу, на самому кермі були розташовані кнопки управління мультімедійкою. За додаткову плату був доступний пакет Appearance, який пропонував 6-ступінчастий гідромеханічний автомат, литі 16-дюймові диски і центральний підлокітник на задньому сидінні.

  2. На пару тисяч дорожче комплектація SE. За замовчуванням цей варіант отримував 17-дюймові литі диски, багато зовнішнього хрому, підігрів передніх сидінь, регулювання водійського крісла по 6 позиціях з електроприводом, шкіряний (дерматиновий, звичайно, але преміального сегмента) салон, зсувний підлокітник передніх сидінь, мультімедійку з сенсорним екраном.
    За доплату дилер міг запропонувати електричний люк в даху, а для тих, хто вибирав турбодизель в цій комплектації, били доступні розкішні 18-дюймові дизайнерські литі диски і протитуманні фари. Якщо був обраний варіант SE з мотором VR-6, то все це йшло вже в базі. Доплачувати в цьому випадку потрібно було тільки за навігатор, а аудіокомплекс Fender навішували в за замовчуванням.

  3. Топова комплектація SEL могла бути доступна з усіма двигунами. Так, з 2,5-літровою п'ятіркою Пасат можна було купити в комплекті з поліпшеними передніми сидіннями і модернізованим навігатором. Пакет SEL Premium включав безключовий доступ і кнопковий запуск двигуна з можливістю дистанційного запуску, протитуманні фари, передні сидіння з підігрівом і функцією пам'яті, салон міг бути або зі штучної шкіри або замші. Турбодизель і VR-6 також були доступні в цій комплектації, але за умови покупки пакету Преміум.

Технічні особливості Volkswagen Passat Мк7, характеристики

Ходова і підвіска у європейського Пасату і американця близькі по конструкції, різні настройки. Спереду встановлені свічки Макферсон, задня незалежна підвіска. П'ятициліндрові бензинова версія може комплектуватися як п'ятиступінчастою механічною коробкою передач, так і вельми надійним гідромеханічним автоматом.

Для турбодизеля доступна 6-ступінчаста механічна КПП або робот DSG з двома зчепленнями. А ось тим, хто захотів шестициліндровий бензиновий VR-6, особливо вибирати не доводиться. Для нього призначена тільки роботизована коробка DSG. Воно і зрозуміло, публіка в США не сильно шанує машини такого класу з третьою педаллю.

2,5-літровий Пасат з гідромеханічним автоматом розганяється до 97 км / год за 9 секунд, що непогано для машин цього класу. Турбодизель в комплекті з DSG розганяється до американської сотні за 8,9 с, але при цьому він більш економний, ніж бензинові агрегати. Наприклад, з роботом дизельний мотор може попросити близько 5,5 літрів солярки по трасі, а по місту - близько 6,5-7 літрів, з механічною КПП можна додати до цього витраті близько 0,5 л дизпалива на сотню.

Якщо стоїть завдання по максимуму зістригти потужність з Volkswagen Passat сьомого покоління, потрібно дивитися в бік шестицилиндрового VR-образного бензинового мотора з його максимальною потужністю 280 сил і крутним моментом 350 Н ∙ м. У парі з роботом DSG цей мотор розганяє седан до 60 миль на годину (97 км / г) за дуже значних 6,2 с. Чудовий показник для класу. Правда, за динаміку і потужність доводиться платити бензином. Шістка проситиме 11 літрів по місту і 8,4 л по трасі.

Після 2014 року базовий п'ятициліндровий двигун потихеньку почав витіснятися 1,8-літровим мотором з турбіною потужністю 170 сил і крутним моментом 249 Н ∙ м. Цей мотор фактично рівнозначний старому атмосфернику по потужності, однак обскакав його по крутному моменту і економії палива. Також після 2014 року в Штатах стали встановлювати на всі версії Volkswagen Passat B7 електричний підсилювач керма замість гідравлічного.

Краш-тести і безпека сьомого Пасату зі Штатів

У класі D рідко зустрінеш автомобіль, який ретельно не дбав би про безпеку водія і пасажирів. Volkswagen Passat B7 - не виняток, тим більше, що німецькі коріння зобов'язують його підтверджувати репутацію одного з найбільш безпечних седанів у світі. У списку базового обладнання безпеки знаходимо значний список, серед якого виділимо ось ці:

  • ABS;

  • функція контролю тяги;

  • система курсової стійкості;

  • обов'язкові передні подушки безпеки;

  • бічні шторки для водія і переднього пасажира;

  • в 2012 році з'явилася нова функція автоматичного розпізнавання ДТП Intelligent Crash Response, яка в разі чого відключає подачу палива, розблокує всі двері і вмикає сигнал аварійної зупинки.

Інститут безпеки дорожнього руху США Insurance Institute for Highway Safety поставив такий вердикт Пасату сьомого покоління:

  1. Оцінка «задовільно» отримана за безпеку пасажирів і водія при лобовому зіткненні з повним перекриттям. Всю кінетичну енергію поглинає бампер, силовий каркас, кришка капота, передні крила і лонжерони.

  2. Безпека при бічному ударі оцінена найвищим балом «добре» з пошкодженням дверей, центральної стійки і порогів, частково даху.  

  3. За лобовий удар з частковим перекриттям Пасат отримав також вищий бал.

  4. Безпека пасажирів при хлистовому ударі ззаду забезпечують сидіння і підголовники, також найвища оцінка.

  5. Безпека при перекиданні оцінена найвищим балом «добре».

Незалежне бюро безпеки руху США NHTSA оцінило загальну безпеку на 5 зірок з 5 можливих.

Проблеми та несправності Volkswagen Passat B7 2012

Сьоме покоління не позбавлене проблем, але і не тоне в них. Основне, на що потрібно звернути увагу при покупці - стан кузова в плані корозії і оригінальних кузовних деталей. Часто при встановленні неоригінальних крил, капотів, багажників, дверей можуть вискакувати осередки корозії через дуже тонкий шар антикорозійної обробки на неоригінальних кузовних запчастинах. А крім того, можуть банально порушуватися зазори, що видно неозброєним оком. Якщо ж кузовне залізо рідне, проблем бути не повинно.

Попри складність задньої підвіски, сайлентблоки в змозі відпрацювати понад 180 тисяч км, а стійки амортизаторів мають трохи менший ресурс. Опорні підшипники без проблем відходять до 150-170 тисяч км. Решта витратні матеріали по гальмівній системі і підвісці міняють за регламентом, запчастин у продажу досить, а ціни не особливо кусаються.

Механічні КПП практично вічні, якщо вчасно міняти масло, то ж стосується і гідромеханічного автомата. З DSG можливі проблеми на машинах 2012-2013 років випуску. Питання виникали до сальників приводів і до блоку мехатроніка, але після 2013 року робот з подвійним сухим зчепленням був доопрацьований і не доставляв проблем.

Атмосферні мотори вважаються більш надійними, ніж турбовані, однак витрата палива у них трохи вище, ніж у турбоверсій. Характерних недоліків, втім, не виявлено ні на тих, ні на інших бензинових двигунах, як і на турбодизель, якщо вчасно міняти масло, фільтри і антифриз. 

Volkswagen Passat B7, чи варто купувати

За час випуску сьоме покоління Пасату зарекомендувало себе як достойний автомобіль з американським рівнем комфорту і німецькою надійністю. Він відмінно виглядає навіть на тлі конкурентів:

  1. Hyundai Sonata тих же років випуску зі старту обійдеться дешевше, однак може викликати питання по частині надійності та частоти обслуговування.

  2. Subaru Legacy - машина на любителя. Однозначно більш драйверський автомобіль, але зі своїми особливостями, які оцінять не всі.

  3. Chevy Impala можна знайти в ту ж ціну, однак про фольксвагенівську надійності говорити не доводиться і в цьому випадку. Хоча підвіска у Імпали м'якша, не виникає питань до АКПП, але виникають питання до витрати палива. Дизельної версії немає.

Якщо ми шукаємо дійсно надійний і комфортний автомобіль з пробігом не на всі гроші світу, однозначно варто придивитися до сьомого покоління Volkswagen Passat. Він коштує витрачених на нього грошей і прослужить набагато довше багатьох нових автомобілів, а експлуатація не ляже важким тягарем на нервову систему і банківський рахунок господаря.

Частые вопросы про розбирання volkswagen passat b7 12-15 usa

Розбирання VOLKSWAGEN PASSAT B7 12-15 USA - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 647 товарів.

Розбирання VOLKSWAGEN PASSAT B7 12-15 USA - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання volkswagen passat b7 12-15 usa?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.