Запчастини TOYOTA CAMRY V70 18-

TOYOTA CAMRY V70 18- TOYOTA CAMRY V70 18- TOYOTA CAMRY V70 18- TOYOTA CAMRY V70 18- TOYOTA CAMRY V70 18- TOYOTA CAMRY V70 18- TOYOTA CAMRY V70 18- TOYOTA CAMRY V70 18-
Опис і характеристики:
Марка TOYOTA
Модель CAMRY ASV70R
Рік випуску 2018-
Двигун 2.5 A25A-FKS
Коробка передач АКПП 8-ст
Привід Передний FWD
Салон Черный
Пробіг 17 тыс миль
Регіон США
   
Кількість авто на розбір 1

Увага! Кожні 1-2 місяці до нас надходить новий автомобіль TOYOTA CAMRY V70 для розбирання. Якщо якихось запчастей немає в наявності, ви завжди можете контакти з нами і забронювати їх!

Розбирання TOYOTA CAMRY V70 18-

 
     
    Арт.
    Запчастина
    Група запчастин
    Ціна
    Ціна в грн
     

      Toyota Camry 2018: з відділу побутової техніки в спорттовари

      І це абсолютно не жарт. З того часу як в 1983 році з'явилася перша Тойота з поперечно розташованим двигуном і переднім приводом (а це була Toyota Camry), цей седан залишався вибором зваженого та абсолютно спокійного сім'янина. За шість останніх поколінь Камрі так увійшла в роль нормального і врівноваженого автомобіля, що стала найбільш продаваним в США. Правда, і самим нудним. «Геть нудьгу!», - сказав по-японськи глава компанії Акідо Тойода. І в 2018 році настали великі зміни.

      Великі зміни в сімействі Camry

      Робота зі зміни характеру самого популярного седана в США почалася ще у 2015 році. Однак фінальна фаза вималювалася тільки тоді, коли було представлено восьме покоління Toyota Camry у 2018 році. І ця Тойота буде набагато веселіше колишньої.

      Перше, що потрапляє нам на очі - новий дизайн. Абсолютно новий стиль виглядає як зелений ірокез панка на концерті класичної музики в порядному товаристві сімейних седанів. Але він залишився сімейним, бо простір в салоні збільшився ще більше коштом зростання загальної довжини кузова. Кузов став присадкуватий, більш спортивний, трохи ширше, з дещо заниженим силуетом. 

      Доброзичливим назвати нове обличчя Toyota Camry ніяк не можна - злісний погляд світлодіодної оптики, хижа паща нижніх грат і усічена верхня. Нижній край переднього облицювання розширюється назовні, віконна лінія за задніми дверима піднімається догори, проходить через задню стійку і добирається до спойлера на кришці багажника.

      Причому яскравість стилістики залежить від комплектацій. У топових версіях дизайн корми та передньої частини ще більш насичений, в деяких версіях пропонується контрастний дах, зазвичай, чорний. Безумовно, можна проявити снобізм і посперечатися про те, наскільки смачно виглядає нова Toyota Camry тепер, але те, що стилю і яскравості у седана хоч відбавляй, обговоренню не підлягає.

      Тепер заглянемо в салон. Він теж став набагато веселіше, хоча і базується на стилістиці інтер'єру минулого покоління. Зокрема, зберігся тривимірний дизайн передньої панелі, розділеної витонченим хвилеподібним штрихом. Трикутна центральна консоль злегка повернена в бік водія, панель приладів також дивиться більше на водія, ніж на пасажира, тим самим створюючи ефект більшого простору.

      Центральний сенсорний дисплей вдало вписаний в пластикову панель, вкриту чорним рояльним лаком. У чомусь ця зона нагадує модний смартфон, але при всій своїй «сенсорності» має у своєму розпорядженні достатню кількість фізичних кнопок і крутилок, нагадуючи вінтажні гаджети та автомобільні панелі минулих років. Виглядає дуже привабливо, до того ж таке рішення не позбавлене ергономічної складової. Комплектації першого ешелону оброблені м'яким, приємним на дотик пластиком і дорогими матеріалами дверних карт. Версії простіше зберегли в арсеналі тверді пластики та отримали менш дорогу обробку керма. Оздоблення на п'ятірку.

      Чого не скажеш про новітню інформаційно-розважальну систему Entune 3.0. Вона стала краще коштом того, що за замовчуванням в неї вже інтегрований навігатор, що підтримує додаток Scout. Його перевага в тому, що таку ж програму можна завантажити в телефон на базі Apple або Android і спокійнісінько заливати в навігатор будь-які карти з покроковими вказівками. Величезним мінусом мультимедійкі залишається той факт, що вона відмовляється підтримувати Apple CarPlay або Android Auto.

      Нова платформа TNGA. Техніка Toyota Camry

      Змінилася не тільки зовнішність. Велика частина устаткування у 2018 році стала новою, оскільки Camry переходить на архітектуру Toyota TNGA. Обидва двигуни теж свіжі, хоча їх компонування і габарити знайомі. 2,5-літровий рядний чотирициліндровий двигун з безпосереднім уприскуванням має довший хід поршня і вищий ступінь стиснення, ніж попередній чотирициліндровий. Він може похвалитися регульованими фазами газорозподілу, які тепер наводяться в дію електричними актуаторами на впуску.

      Вихідна потужність зросла з 178 кінських сил і 230 Н∙м крутного моменту до 203 сил і 250 Н∙м або 206 сил і 255 Н∙м в комплектації XSE з його чотирма патрубками для вихлопу, що вперше зустрічається у Camry. Версія того ж двигуна потужністю 176 к.с. працює з електродвигуном/генератором в гібридної версії седана.

      Всупереч модній тенденції прикручувати куди завгодно турбонаддув, Тойота повертає атмосферний V-6, хоча конкуренти, включаючи головного з них, Honda Accord, відмовилися від шісток на користь четвірок з турбонаддувом. Знову отримуючи об'єм 3,5 літра, Camry V-6 видає 301 кінську силу проти 268 раніше, а також 362 Н∙м крутного моменту в порівнянні з 336 Н∙м на минулому поколінні. 

      Обидва двигуни списали попередню шестиступінчасту автоматичну коробку передач на берег і отримали нову восьмиступеневу гідромеханічну АКПП з можливістю ручного перемикання. Гібрид продовжує використовувати все той же безступеневий варіатор CVT.

      Всі ці зміни свідчать про те, що Тойота Камрі 2018 року став навіть більш драйверский, ніж можна було уявити. 2,5-літрова атмосферна четвірка тепер має найпотужніший безнаддувний двигун в сегменті, оскільки його перевага в потужності та моменті більш ніж очевидні. Він відмінно спрацювався з новим автоматом, енергійно розганяється і дозволяє не пасти задніх у потоці. Час розгону до сотні впав до 7 с для 2,5-літрового мотора і до 5,7 с для V6.

      Топова V-образна шістка також стала чутливіша до педалі газу і виглядає крутіше, ніж все турбочетвірки конкурентів, а також веселіше всіх шестициліндрових моторів суперників. За винятком двотурбинного V6, який встановлюють на Ford Fusion Sport. Потужний 3,5-літровий мотор вдалося зробити легше і він тепер практично не впливає на керованість і роботу передньої підвіски, як це було в попередньому поколінні. Правда, така версія обійдеться дорожче, але це залежить від комплектації. І про комплектації.

      Ціни і комплектації Toyota Camry 70 2018

      Camry 2018 доступна в п'яти різних комплектаціях: L, LE, SE, XSE і XLE. Вони розрізняються як обладнанням, так і калібруванням підвіски та настройками рульового управління. І, звичайно, двигунами та цінами:

      • L, $ 24,380; 
      • LE, $ 24,885; 
      • SE, $ 26,085; 
      • XLE, $ 29,335; 
      • XSE, $ 29,885; 
      • XLE V6, $ 35,285; 
      • XSE V6, $ 35,835.

      Базова комплектація L, хоч і найдешевша, але особливої ущербності її власники не відчують. На машину встановлюють сталеві 16-дюймові диски, адаптивну світлодіодну оптику. Салон обшитий якісної немаркою тканиною, сидіння водія регулюється по висоті. У базі вже встановлена камера заднього виду, є безключовий доступ, мультимедійка отримує сенсорний 7-дюймовий екран, магнітола з одним USB-портом, Bluetooth, грає музику через шість динаміків.

      Комплектація LE на пару сотень дорожче, але має 17-дюймове лиття, водійське сидіння з електричними регулюваннями по восьми позиціях і бічною підтримкою. Спинка заднього сидіння складається в пропорції 40/60. Кожна машина обладнана сигналізацією.

      Варіант SE замислювався як більш спортивний. Тут перенастроєно підвіску в сторону жорсткості та стійкості, також більш чутливе калібрування електропідсилювача керма. Такий комплектації пропоновано 18-дюймові литі диски, сидіння з еко-шкіри (так зараз називають дерматин) і підрульові перемикачі. В іншому цей варіант повторює попередні комплектації.
      Комплектації XLE і XSE можна розглядати як версії LE і SE, відповідно, з безліччю додаткових елементів комфорту і зручності:

      • двозонний автоматичний клімат-контроль;
      • більші колісні диски;
      • шкіряний салон;
      • проекційний дисплей на лобове скло;
      • функція моніторингу мертвих зон;
      • безключовий пуск двигуна;
      • електричні регулювання пасажирського переднього сидіння;
      • додаткові порти USB;
      • сенсорний екран з діагоналлю 8 дюймів;
      • преміальна аудіосистема JBL;
      • бездротова зарядка смартфона Qi.

      Більшість цих опцій можуть бути за доплату встановлені і на молодші комплектації, а для всіх у плані опції доступні електролюк на даху і комплекс паркувальних камер.

      Економія палива та безпека

      Нова Камрі ще не проходила краш-тестів в США. Проте є море передумов, що всі іспити будуть здані на п'ятірку. Toyota розраховує пройти всі краш-тести та рейтинги безпеки, оскільки має 10 подушок безпеки та стандарти системи Safety Sense P на всіх комплектаціях. Остання забезпечує попереднє гальмування з функцією виявлення пішоходів, утримування при виїзді зі смуги руху, допомогу при рушанні з місця, автоматичне дальнє світло і динамічний радарний круїз-контроль для кожної комплектації Camry. 

      Всі версії, які починаються з літери X, мають на борту функцію допомоги при парковці гі