- Авторозбірка
- Каталог
- Запчастини SUBARU
- Запчастини Subaru Legacy 2015-2019
Розбирання Subaru Legacy 2015-2019
Розбирання Subaru Legacy 2015-2019
144400
31000AJ610
109617
10103AC630
108149
28321AL010
Subaru Legacy 2019. 30 років проти течії
На автомобільному ринку Америки спостерігається цікава тенденція. Є два бренди, популярність яких стрімко зростає. Це Jeep і Subaru, що, ймовірно, говорить про явний інтерес публіки до повного приводу. Почасти це прагнення до безпеки, частково до хорошої прохідності. Найкращі продажі показує крос Форестер, не так далеко від нього пішли універсал Outback і повнопривідний седан Subaru Legacy, запчастини який ділить з універсалом і частково зі спорт седаном WRX.
Шосте покоління Subaru Legacy. Все, що потрібно знати
Середньорозмірний седан на американському ринку - явно не та область, де потрібно гнути свою лінію. Купують такі машини люди консервативного складу характеру, виходить, і підхід до них потрібен особливий. Незмінний опозитний двигун і постійний повний привід. Це ключові моменти в концепції Субару. За винятком, хіба що, Subaru BRZ. Спорт-купе нового покоління виходить в продаж у 2021 році і привід у нього задній.
Шосте покоління Легасі було представлено в Штатах у 2015 році, а за всі 30 років еволюції по всьому світу продано понад 3,2 млн примірників седана. Показник значний і ця модель гідно конкурує з Toyota Camry, Ford Fusion (Mondeo), Honda Accord, Chrysler 200. Мало хто з суперників можуть запропонувати покупцеві повний привід навіть в якості опції, а з опозитним мотором Subaru Legacy - єдиний.
Його дизайн не несе будь-яких футуристичних або інопланетних підтекстів. При підготовці нового покоління дизайнери вирішили, що радикально нічого чіпати не потрібно. Навіщо ламати те, що працює. Новий Subaru Legacy у 2015 році просто став трохи крупніше, вишуканіше, комфортніше і міцніше зайняв свою нішу на ринку.
Випуск шостого покоління припинили у 2019 році, проте і сьогодні будь-який водій оцінить ті фішки, які прийшли п'ять років тому:
- Усі без винятку комплектації седана отримали інноваційний комплекс допомоги водієві EyeSight зі стереоскопічною камерою за дзеркалом заднього виду і системою кругового огляду.
- Будь Subaru Legacy за замовчуванням отримує фірмовий постійний повний привід.
- Навіть базовий седан зі старту має 6,5-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійки.
- Більшість запчастин Субару Легасі не змінювалися за період випуску з 2015 року.
- І, звичайно, відмінні опозитні атмосферні мотори, які стикуються з варіаторною трансмісією CVT.
Не найбільший кліренс в 150 мм зовсім не означає, що седан пасує перед бездоріжжям. Покупець, який планує перевозити п'ятьох пасажирів і їх багаж з комфортом не завжди на хорошому асфальті, в першу чергу дивитиметься в бік середньорозмірних кросоверів. Однак і тут Subaru Legacy дасть прикурити багатьом з них.
Технічні характеристики Subaru Legacy VI
Седан ділить платформу з універсалом Outback. Ходова, підвіска, трансмісія практично ідентичні. Така ж, але трохи укорочена платформа використовується на спортседані WRX STI, Impreza і кросовері XV. Передня підвіска - що коливаються свічки Макферсон, ззаду фірмова багатоважільна конструкція. На всіх версіях використовується електричний підсилювач керма.
У порівнянні з попереднім поколінням змінили налаштування підвіски, але незначно. Наприклад, передні стійки тепер мали збільшений хід штока, а довжина відбійника зворотного ходу скоротилася з 80 до 60 мм. Ззаду всього лише замінили сайлентблоки поздовжніх важелів. Були посилені передні і задні пружини, штанга стабілізатора поперечної стійкості.
Багатьох спочатку лякає безступеневий варіатор LinearTronic. До тих пір, поки трансмісія не покаже себе в дії. Деякі конкуренти педалюють на те, що CVT у них не такий лінійний і має більше спільного з класичним гідромеханічним автоматом. Тут-то і криється заковика. Субарівський варіатор куди більш живучий, ніж схожі агрегати у Ніссан або Тойоти.
Все пояснюється просто. Варіаторні трансмісії можна запросто угробити, якщо перегріти або довго їхати на одному віртуальному ступені. В Subaru Legacy шостого покоління варіатор був трохи переглянутий. Зокрема, ревізія торкнулася ланцюга, в ній вкоротили ланки, а це вплинуло на економію палива і на ресурс.
Передавальне число трансмісії змінили, що дозволило розширити показники потужності діапазон з 6,3 до 7. Відповідно, коробка стала працювати м'якше, тихіше і частіше міняти віртуальні передачі. При цьому є можливість погратися в автомат, для цього існують підрульові пелюстки. Дуже корисна функція в місті, де LinearTronic відмінно себе зарекомендував.
В якості базового мотора американцям пропонувався тільки опозитний 2,5-літровий атмосферник з безпосереднім уприскуванням палива. Він видає чесних 175 сил і 235 Н ∙ м моменту, а в парі з варіатором в штатному режимі розжене седан до сотні за 9,5 с. Не бозна-що, але робить він це завзято і супроводжує ідеальним звуком фірмового опозитного вихлопу.
Для топових комплектацій американський дилер пропонував опозитний 6-циліндровий атмосферник об'ємом 3,6 л і потужністю 260 сил. Все з тією ж варіаторною трансмісією, яка чудово переварює всі 350 Н ∙ м крутного моменту. Варіатор має кілька режимів роботи, в тому числі і спортивний. Характер у найпотужнішої версії Subaru Legacy очікувано більш вибуховий, але чи потрібно за цю радість переплачувати, кожен вирішить для себе.
Теоретично мотори розраховані на роботу з 95-м бензином, але і на українському 92-му вони відпрацьовують нічим не гірше. Витрата палива, звичайно, різна:
- 2,5-літровий оппозит в місті з'їдає близько 10 літрів, а по трасі трохи більше 6 л на сотню.
- 3,6-літрова шістка просить 14 л / 100 км в місті, а на трасі їй досить 7,5 л.
Салон, дизайн і комфорт
Кажуть, що не можна бути таким невиразним в D-класі. Народ не зрозуміє. Дійсно, дизайн шостого покоління Subaru Legacy складно назвати помітним, яскравим або сміливим. Швидше, спокійним і впевненим у собі. Йому не потрібно нікому нічого доводити. З тієї причини, що і розрахований цей автомобіль на самодостатнього солідного покупця. Дизайн повністю відповідає аудиторії.
Спокійні кузовні лінії, легка ненав'язлива виштамповка через передню і задню двері по всьому борту від задніх ліхтарів до передніх крил. До пари кузовному силуету і передня оптика з бампером, в якому причаїлися противотуманки. Машина не виходить за канони сімейного седана. Салон виконаний в тому ж ключі.
Мрія традиціоналіста. Нічого зайвого, всі елементи інтер'єру витримані в єдиному ключі, здається, що робота над салоном була закінчена років десять тому. У порівнянні з минулим поколінням якість матеріалів обробки сильно зросла. Це стосується як м'якого, приємного на дотик пластика передньої панелі, так і обшивки дверних карт
Серед комплектацій можна було вибрати кілька варіантів обшивки крісел, як за кольором, так і за матеріалом. Простору в ногах задніх пасажирів більш ніж достатньо, проте стеля над заднім диваном буде суворо нависати над пасажиром зростом під два метри. В іншому ніяких претензій до ергономіки та простору бути не може.
Комплектації та ціни Subaru Legacy
В Штатах аж до 2019 року дилери пропонували два двигуни, один варіатор і п'ять комплектацій - базова 2.5i, 2.5i Premium, 2.5i Sport, 2.5i Limited і 3.6R Limited. Привід тільки повний постійний в будь-якої версії седана.
Комплектація 2,5i, від $ 22,545
Найпростішу комплектацію можна було купити до 2019 року з 2,5-літровим 175 мотором і варіатором. Цьому варіанту покладалися сталеві 17-дюймові штамповані диски. Список стандартного устаткування був досить значним:
- кондиціонер,
- камера заднього виду,
- заднє сидіння, що складається в пропорції 60/40,
- Bluetooth,
- 6,5-дюймовий сенсорний інтерфейс,
- інтеграція смартфонів Apple CarPlay і Android Auto,
- чотири порти USB (два спереду і два ззаду),
- аудіосистема з чотирма динаміками, CD-плеєром, HD і супутниковим радіо.
За замовчуванням всі Легасі мали фірмовий комплекс Subaru EyeSight. Він включає в себе адаптивний круїз-контроль, запобігання лобового зіткнення, попередження про виїзд з смуги руху і допомогу в утриманні смуги. Працює комплекс завдяки стереокамерам на лобовому склі і бічний камері справа на дзеркалі заднього виду.
Комплектація 2.5i Premium за $ 24,700
Одна з найбільш купованих комплектацій додає 17-дюймові легкосплавні диски, всепогодний пакет (підігрів передніх сидінь, підігрів дзеркал і склоочисника), а також:
- двозонний автоматичний клімат-контроль,
- дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням,
- обтягнутий шкірою кермо,
- 8-дюймовий сенсорний інтерфейс,
- шість динаміків для аудіосистеми.
Комплектація 2.5i Sport, від $ 26,800
Дуже схожа на Premium, але має 18-дюймові литі колеса, світлодіодні протитуманні фари, кнопковий запуск двигуна і безключовий доступ, дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням і різноманітні додаткові елементи зовнішньої і внутрішньої обробки. Sport також здобув моніторинг сліпих зон і попередження про перехресне русі ззаду.
Комплектація 2.5i Limited, від $ 29,245
Містить те ж обладнання, що і Premium, але отримує модернізовану підвіску, регульовані передні сидіння, пам'ять налаштувань водійського сидіння, задні сидіння з підігрівом, шкіряну оббивку і преміальний звук від Harman Kardon з 12 динаміками.
Комплектація 3.6R Limited
Версія 3.6R Limited оснащена шестициліндровим двигуном і адаптивними світлодіодними фарами. За цю комплектацію просять від $ 31,545. Зі списку опцій для більшості комплектацій найчастіше вибирали люк в даху з електроприводом, навігатор і датчик світла.
Краш-тести та безпека
Subaru Legacy добре підготували до іспитів на безпеку в США. Найбільш цікавими технологіями вважають:
- Технологія EyeSight Driver Assist. Крім іншого, комплекс займається утриманням машини в смузі з підруленням і здатний запобігти гальмуванням неминуче лобове зіткнення.
- Симетричний повний привід. Фірмовий коник Субару. Трансмісія здатна рівномірно розподіляти крутний момент по всіх чотирьох колесах, при цьому вона контролює коефіцієнт зчеплення з поверхнею.
- Контроль мертвих зон. Комплекс попереджає водія про зайняту смугу руху, якщо він збирається туди переїжджати. Працює в парі з системою виявлення перехресного руху ззаду.
В результаті за версією NHTSA Легасі отримав п'ять зірок з п'яти можливих з усіх дисциплін - фронтальному удару, бічного зіткнення, комбінованого фронтальному і бічному удару. Ризик перекидання фахівцями Федерального агентства з безпеки руху був оцінений на рівні 10%.
Конкуренти та суперники
Так, в сучасних умовах і з таким вибором в сегменті одного імені мало, щоб бути на чолі колони сімейних седанів. Тут і корейці з майже преміальною Сонатою, і німці з Audi A4, і BMW 318i. Корейці дешевше будуть, але є й інші пропозиції.
- Honda Accord. Навіть з меншим чотирициліндровим двигуном турбонаддув Accord дозволяє йому віддавати більше потужності й крутного моменту, але при цьому ефективніше витрачати бензин, ніж Legacy. Обидва автомобілі мають відмінний внутрішній простір, хоча Accord випереджає Subaru по максимальному простору для вантажу і задніх сидінь. Однак Honda не пропонує повнопривідну версію Accord. А за ціною в базі - дорожче майже на три тисячі.
- Subaru Impreza. У цих двох братів Субару багато спільного. Велика різниця полягає в розмірі. Impreza - компактний седан, Legacy - середньорозмірний. Якщо вантажний простір є пріоритетом, можна купити Impreza в кузові хетчбек, що дасть більше місця, ніж багажник Legacy. Ще є Subaru Outback, який ще ближче до Legacy. Тут нічия, при тому, що Імпреза на пару тисяч дешевше.
- Subaru Outback. Можна просто назвати Outback універсалом Legacy, але є відмінності. Головне з них - збільшений кліренс Outback і чудові позашляхові якості. І, звичайно ж, у Outback набагато більше вантажного простору, ніж у Legacy. Але Legacy дешевше, і у нього трохи краще з економією палива.
Subaru Legacy з США. Висновки
Для шанувальників Субару питання про покупку Subaru Legacy з невеликим пробігом зі Штатів не варто взагалі. Це солідний сімейний седан з достатньою потужністю, досить харизматичний і не найдорожчий.
Крім цього, є ще кілька плюсів:
- Повний привід вже в базі за смішну ціну.
- Респектабельна зовнішність.
- Гарна прохідність.
- Просторий комфортний салон.
- Відмінна ціна.
- Запчастини Subaru Legacy на розбиранні завжди в наявності по будь-яких позицій.
Є й очевидні мінуси:
- 14 літрів по місту для опозитної шістки, чи не забагато?
- Обидва мотори не можуть конкурувати за потужністю з деякими конкурентами.
- Всього одна коробка передач без варіантів.
І все ж цей седан буде гідним вибором для людини, яка цінує комфорт, надійність і імідж знаменитої японської марки.
Часті питання про розбирання subaru legacy 2015-2019
Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 761 товарів.
Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.
У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.
✅ Категорія товарів | Розбирання Subaru Legacy 2015-2019 |
✅ Кількість товарів у каталозі | 2672 |
✅ Середня ціна товарів | 56 USD |
✅ Ціна найдешевшого товару | 1 USD |
✅ Найдорожчий товар | 1200 USD |
✅ Середній рейтинг товару | ✅11997 оцінок ✅ 4.8 |