Розбирання Mazda 6 2002-2007


21
Нових запчастин у каталозі
104
Б/У запчастин у каталозі

Розбирання Mazda 6 2002-2007

Підкрилок передній лівий Mazda6 03-08
Арт.
36232
Номер
GM9B56140D
1386 грн
35 $
Петля капота права Mazda6 03-08 новий неоригінал
Арт.
427050
Номер
FP 4403 454
317 грн
8 $
Дросельна заслінка Mazda6 03-08 2.3
Арт.
35933
Номер
L321-13-640G
1584 грн
40 $
Тяга стабілізатора передня права Mazda6 03-08 новий неоригінал GMB
Арт.
545212
Номер
10030171
356 грн
9 $
Кронштейн блоку ABS Mazda6 03-08
Арт.
349481
Номер
GK2A-43-310
594 грн
15 $
Замок запалювання Mazda6 03-08
Арт.
36367
Номер
GK2F-66-150
1980 грн
50 $
Двері голі перед правим Mazda6 03-08 білий тичка
Арт.
35902
Номер
GK2C-58-020H
2772 грн
70 $
Механізм ручки двері зад лев Mazda6 03-08
Арт.
35847
Номер
GK2A-72-412A
396 грн
10 $
Молдинг двері верхній задній правий Mazda6 03-08
Арт.
35867
Номер
GK2A-50-8V2A
396 грн
10 $
Молдинг двері верхній перед лев Mazda6 03-08
Арт.
35887
Номер
GK2A-50-8W1
396 грн
10 $
Нижня решітка переднього бампера Mazda6 03-08
Арт.
36118
Номер
GK2A-50-1T1B
1188 грн
30 $
Ступиця задня ліва Mazda6 03-08 новий неоригінал GSP
Арт.
545805
Номер
9236002K
1584 грн
40 $
ABS ABS Mazda6 03-08 США
Арт.
375601
Номер
2066443
2376 грн
60 $
Накладка двері нижня перед прав Mazda6 03-08
Арт.
35908
Номер
GK2A-50-681-27
396 грн
10 $
Молдинг двері верхній задній лівий Mazda6 03-08
Арт.
35848
Номер
GK2A-50-8W2
396 грн
10 $
Накладка двері нижня зад прав Mazda6 03-08
Арт.
35870
Номер
GK2A-50-682-20
396 грн
10 $
Накладка двері нижня перед лев Mazda6 03-08
Арт.
35890
Номер
GK2A-50-691-01
396 грн
10 $
Заглушка втф ліва Mazda6 03-08
Арт.
123256
Номер
GK2c-50c21
396 грн
10 $
Накладка двері нижня зад лев Mazda6 03-08
Арт.
35851
Номер
GK2A-50-692-01
594 грн
15 $
Ручка дверей зовнішня зад прав Mazda6 03-08
Арт.
35875
Номер
GK2A-72-410F-01
396 грн
10 $
Обшивка дверей картка перед лев Mazda6 03-08 черн
Арт.
35891
Номер
GK2G6845YN02
1188 грн
30 $
Заглушка втф права Mazda6 03-08
Арт.
123257
Номер
GK2c-50c11
396 грн
10 $
Ручка дверей зовнішня перед прав Mazda6 03-08
Арт.
35913
Номер
GK2A-58-410F-01
396 грн
10 $
Обшивка дверей картка зад лев Mazda6 03-08 черн
Арт.
35852
Номер
GK2G6855YP02
1188 грн
30 $
Ущільнювач двері зад прав Mazda6 03-08
Арт.
35879
Номер
GK2E-68-913A
396 грн
10 $
Обмежувач двері перед лев Mazda6 03-08
Арт.
35892
Номер
GK2A-58-270A
396 грн
10 $
Обмежувач двері зад лев Mazda6 03-08
Арт.
35853
Номер
GK2A-72-270H
396 грн
10 $
Ущільнювач скла задній правий Mazda6 03-08
Арт.
35880
Номер
GK2A-72-605G
396 грн
10 $
Ущільнювач скла передній правий Mazda6 03-08
Арт.
35917
Номер
GK2A-58-605H
396 грн
10 $
Петля двері верхня зад лев Mazda6 03-08
Арт.
35854
Номер
GK2A-73-210A
594 грн
15 $
Петля двері нижня зад лев Mazda6 03-08
Арт.
35855
Номер
GK2A-73-240B
594 грн
15 $
Ручка дверей зовнішня зад лев Mazda6 03-08
Арт.
35856
Номер
GK2A73410F41
396 грн
10 $
Ущільнювач двері зад лев Mazda6 03-08
Арт.
35860
Номер
GK2E-68-914A
396 грн
10 $
Управління склопідйомниками зад лев Mazda6 03-08
Арт.
35862
Номер
GK2A685L6E72
594 грн
15 $
Датчик подушки безпеки передній лев Mazda6 03-08
Арт.
36386
Номер
GK2A-57-K1X
1188 грн
30 $

Огляд моделі MAZDA 6 02-08 GG

Не дивно, що 626 Mazda відстає в найважливішому сегменті сімейних седанів. Коли попереднє покоління 626 було перероблено, стався насувається паливна криза, і японська компанія переживала фінансові потрясіння, які привели до її поглинання компанією Ford Motor Company.

Зниження витрат було в порядку денному. Нової техніки не було. Маленький і ефективний був в; продуктивність була поза.

На жаль для Mazda, продуктивність, розкіш і місткість - сьогоднішні модні слова, навіть коли мова йде про сімейні седани. Незважаючи на недавній економічний спад і зростання цін на паливо, великі і маленькі. Кінська сила, економія палива. Погляньте навіть на поточний 626, і ви побачите, що автомобіль не в ногу зі своїм ринком. Тих, хто ризикнув банально, компанії довелося прийняти рекламний слоган і додати трохи «Zoom-Zoom» в свій сімейний автоперевізник.

Філіп Р. Мартенс, керуючий директор Mazda Motor Corp., каже, що автомобіль, який замінює 626, настільки досконало відрізняється з точки зору дизайну і філософії, що більше не буде називатися 626. Замість цього, як Мадонна і РуПол, нова Mazda тепер має бути відомо єдиному прізвисько «6», останні дві цифри якого відкидаються як зайві. Маркетингові представники Mazda, повторюючи думку, недавно почуте керівниками Acura, кажуть, що це перший крок до того, щоб автомобіль маркірувався як «Mazda», а не як більш відомий як 626.

Виглядає також абсолютно новий з рішучим італійським колоритом. Хоча поточні плани Mazda включають тільки седан, є три варіанти на 6 тем: седан, п'ятидверний хетчбек і універсал.

Хоча седан, призначений для наших берегів, досить привабливий, саме люк дійсно привернув нашу увагу. Він виглядає спортивно і практично, і, сподіваюся, Mazda вважатиме за доцільне імпортувати його в Північну Америку. Це, безумовно, зробило б відмінний рекламний ролик Zoom-Zoom. Варто зазначити, що кожен чиновник Mazda, від Мартенса і далі, прагнув оцінити реакцію на хетчбек і особливо на універсал 6-й версії, прагнучи до будь-якого виправдання, щоб привести обидва до наших берегів.

Тим часом седан приймає позу десь між ультраконсервативній Camry і новим авангардистських Nissan Altima. Коротше і з меншим вильотом, ніж у Camry, ці 6 майже такі ж круті, як у Altima, але без особливої ​​обробки голови і задніх ліхтарів. Є також більше, ніж натяк на Audi A4 в тому, як задні С-образні стійки згинаються, щоб зустріти багажник.

Однак 6 - це не просто гарне обличчя. Згідно Mazda, перероблене шасі набагато жорсткіше. Це не тільки дозволяє калібрування підвіски більш спортивного типу без скручування конструкції в вузли, а й знову проявлена ​​жорсткість сприяє створенню тихою кабіни автомобіля. Фактично, Mazda стверджує, що внутрішня тиша 6-их автомобілів перевершує багато німецьких розкішні седани. Компанія також каже, що її нове шасі, що містить деякі нові прийоми налаштування гармонік, настільки тихо, що інженери змогли зменшити звуковбирний матеріал удвічі.

Передня підвіска використовує незвичайну комбінацію подвійних поперечних важелів і довгого амортизатора / пружини амортизаційного типу для підвіски кожного колеса окремо. Компанія чітко націлена на німецькі туристичні автомобілі (а не на японські сімейні седани) з її жорсткими амортизаторами, що підтверджується під час нашої короткої поїздки по місцевої гоночній трасі в прототипі.

Те ж саме стосується задніх основ, які використовують те, що Mazda називає дизайном Multi-Link електронного типу. Система подвійних поперечних важелів, але з гвинтовою пружиною всередині важеля підвіски, а не зверху, головною вимогою до слави електронного типу є його низький, компактний профіль, який дозволяє зменшити колісну нішу. Спочатку використовувалася на седані 929 псевдо-класу люкс, система була відроджена, щоб дати новим 6 кориснішим простору багажника.

В цілому, досвід водіння Mazda 6 в більшій мірі європейський, ніж японський, легко перевершує Honda Accord за допомогою звивистих шпильок і довгих щіток. Те ж саме в порівнянні з Euro-spec Volkswagen Passat. Поворот був точним і добре утримував недостатню обертальність, в той час як мінімальний крен кузова відбив більш жорсткий настрій підвіски.

Як і Nissan Altima, механічна коробка передач з п'ятьма швидкостями буде стандартною як з 2,3-літровим чотирициліндровим двигуном Mazda, так і з 3,0-літровим V6 від Ford. оснащений доступною п'ятиступінчастою шлюшей). Обидва двигуни оснащені механізмом послідовного газорозподілу Mazda S-VT, який постійно змінює фазу впускного кулачка і фазировку. Базова четвірка отримує досить істотний приріст потужності в порівнянні зі старим двигуном: від 125 кінських сил нинішнього 2,0-літрового чотиримісного двигуна до 160 к.с. нового двигуна. Завдяки додаванню високотехнологічного механізму зміни фаз газорозподілу і вихрових регулюючих клапанів у впускний колектор, новий 2.3 також має значно більший крутний момент - 152 фунт-футів у порівнянні з 127 615 фунтів-футів 2002 року.

комплектації

Mazda 6 доступна як седан, універсал або п'ятидверний хетчбек. Седани і хетчбеки бувають або в базовій комплектації i, або в обробці хай-лейн; Вагон поставляється тільки з обробкою. Стандартне оснащення i включає в себе похилий / телескопічний кермо, кондиціонер, стереосистему на CD, вбудовані в кермо аудіосистеми управління, круїз-контроль і електричні склопідйомники, дзеркала і замки. Модель s додає 17-дюймові легкосплавні диски, сидіння водія з електроприводом і автоматичний клімат-контроль. Обидві комплектації підходять для спортивного пакету, який включає протитуманні фари, комплект днища, внутрішню обробку з штучного титану і задній спойлер. Grand Touring Package об'єднує всі обладнання Sport Package з автоматичною коробкою передач, шкіряною оббивкою, червоними електролюмінесцентними датчиками, люком в даху, стереосистемою Bose з CD-чейнджером в межах, а також підігрівом сидінь і дзеркал. Багато з цих функцій доступні як окремі опції.

Часті питання про розбирання mazda 6 2002-2007

Розбирання Mazda 6 2002-2007 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 93 товарів.

Розбирання Mazda 6 2002-2007 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання mazda 6 2002-2007?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання Mazda 6 2002-2007
✅ Кількість товарів у каталозі 115
✅ Середня ціна товарів 25 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 5 USD
✅ Найдорожчий товар 100 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅470 оцінок ✅ 4.8