Розбирання NISSAN LEAF 11-17

Опис і характеристики:
Марка NISSAN
Модель LEAF ZE0, AZE0
Год выпуска 2011-2017
Привод Передний
Салон Серый, Черный
Пробег 5000-35000 миль
Регион  США 
   
Количество авто на разбор 29
Всього розібрано 32 NISSAN LEAF 11-17

 

Внимание! Каждые 1-2 месяца к нам поступает новый автомобиль на разборку. Если каких-то запчастей нет в наличии, вы всегда можете связаться с нами и забронировать их!

Розбирання NISSAN LEAF 11-17

 
 
Арт.
Номер
Запчастина
Група запчастин
Ціна
Ціна в грн
 

Nissan Leaf ZE0 2011 – 2017

Електромобіль, що продається найкраще в світі – цей титул гордо носив Nissan Leaf до грудня 2019 року. З моменту своєї появи в 2010 році модель стала по-справжньому народним електрокаром, пропонуючи хороший запас ходу, сучасні технології, високий рівень комфорту і безпеки.

Представление Nissan Leaf

Модель відноситься до класу компактних сімейних автомобілів в кузові хетчбек. Дебют на ринку відбувся одночасно в Японії і в США в грудні 2010. Це було перше покоління електрокара, яке вироблялось до 2017-го року. Nissan Leaf їде виключно завдяки електричної енергії, і абсолютно не виробляє вихлопних газів. На це вказує і заводське маркування моделі 2011-2017 років – ZE0, тобто «zero emission» («нуль викидів»).

Дизайн хетчбека виконаний в знайомих рисах і єдине, що залишається незвичним - це відсутність решітки радіатора. На її місці розташувався люк з логотипом, під яким ховається роз'єм для зарядки. Форма кузова – гостра, V-образна, з великими косими передніми фарами. Вони, до речі, не тільки яскраво світять, але покращують аеродинамічні характеристики Nissan Leaf ZE0.

З 2011-го по 2017-й було продано більше 300000 електрокарів, з них більше 114000 – в США. 

Що модель пропонує?

Електромобілі з можливістю зарядки батареї до появи Nissan Leaf ZE0 для широкого споживача були транспортним засобом незвичайним і незвіданим. Японський хетчбек першим запропонував довгий запас ходу, гарну динаміку, просторий салон і велика кількість функцій. Саме ці особливості стали ключовими складовими успіху моделі. Сьогодні перше покоління продається тільки на ринку авто з пробігом і ціни залежать від різних чинників – року виробництва, пробігу, стану кузова і салону, і так далі. Середня вартість Nissan Leaf ZE0 така:

  • Хетчбек 2011 року – від $4000
  • 2012/2013 років – від $4500
  • 2014/2015 – від $5200
  • Авто 2016/2017 років виробництва– від 7000 доларів

Модель щорічно удосконалювалася в різних сферах – росла дальність поїздки, усувалися дрібні недоліки інтер'єру, змінювалося простір багажника, додавалися нові функції. Незмінним залишалося наявність інтерфейсу Nissan Connection (в подальшому Nissan Carwings) і дистанційного доступу до бортового комп'ютера через смартфон. Таким способом можна контролювати авто під час підзарядки. В обов'язковому порядку надаються адаптери для домашніх розеток.

Nissan Leaf ZE0 до 2014 року був доступний в двох комплектаціях: SV і SL. Перша була базовою, друга – люксовою. У набір опцій SV входять колісні диски діаметром 16 дюймів, LED-лампи у фарах, всі аксесуари з електроприводом, віддалений доступ, підігрів зовнішніх дзеркал. З «внутрішніх» функцій виділяються автоматичний клімат-контроль, регульоване по висоті водійське сидіння, рульове колесо, передні і задні крісла з підігрівом, круїз-контроль, запуск двигуна з кнопки, навігатор і дорожній комп'ютер.

Турбота Nissan Leaf про навколишнє середовище проявляється не тільки у відсутності викидів вихлопних газів, а й використанні вторинної тканини в оббивці салону. З розваг на борту електрокара присутній аудіосистема з CD-плеєра і 6 динаміків, є супутникове радіо, роз'єми AUX і USB, а також інтерфейс для iPod. Є можливість підключення гаджетів через Bluetooth.

У комплектацію SL входить спойлер з сонячною панеллю, автоматичний головне світло, противотуманки, камера заднього огляду, роздільник в багажник, але найголовніше – роз'єм прискореної зарядки. Від високовольтної мережі за півгодини можна зарядити батарею до 80%. Для обшивки салону цієї комплектації використовувався замінник замші.
З 2014-го року з'явилася комплектація S, яка стала базовою, але отримала весь функціонал SV. До опцій додався інформаційний дисплей на 4,3 дюйма і сучасна прошивка бортового комп'ютера. Nissan Leaf SV ж міг похвалитися більш ємною і потужною батареєю, широким дисплеєм, інтегрованою системою Pandora для iPhone.

З кожним роком Nissan Leaf отримував модернізацію своєї енергетичної установки. Виявлялося це в збільшенні потужності і ємності акумуляторів, поліпшенні системи обігріву батареї, появі функцій швидко зарядки та інше. В результаті запас ходу зріс з 117 км в 2011 до 172 км в 2017.

Найдивовижніше в Nissan Leaf першого покоління – це функція часткового автопілота, яка була представлена в кінці 2013-го року, але в масове виробництво так і не надійшла.

Силові установки

Тягової силою хетчбека виступає синхронний електродвигун змінного струму ЕМ57 потужністю 80 кіловат. У перекладі на звичні цифри ці показники означають 107 кінських сил потужності і 210 Ньютон-метра максимального крутного моменту. Розташований мотор звично під капотом авто. Максимальна швидкість – близько 150 км/год, розгін до 100 км/год займає 10 секунд.

Живиться агрегат від літій-іонної акумуляторної батареї через інверторний блок. Вона розташовується у днищі хетчбека між рядами крісел. Потужність батареї залежить від комплектації: в Nissan Leaf S вона становить 3,6 кВт, в SV і SL – 6,6 кВт. Для підключення до мережі використовується роз'єм J1772, а у версії SL використовується порт CHAdeMO, що дає можливість швидкої зарядки. Змінний струм електромереж перетворюється в постійний проходячи через блок PDM. За словами виробника, прискорене відновлення заряду акумуляторів за 10 років застосування здатне знизити ресурс джерела живлення всього лише на 10%. Завдяки адаптерам в комплекті електрокар можна заряджати навіть від домашньої розетки 220 Вольт. Для стабільної роботи і легкого запуску двигуна в зимовий час у авто встановлений підігрів батареї. Повного заряду Nissan Leaf першого покоління вистачає максимум на 172 км пробігу.

Встановлена в модель трансмісія – це одношвидкісний варіатор з постійним співвідношенням шестерней. Використання такого механізму проявляється в плавному наборі і скиданні швидкості, помірному розгоні і повністю безшумною роботі. Замість важеля КПП в салоні є компактний джойстик, яким вибираються режими їзди.

Nissan Leaf є передньопривідним автомобілем. Розташування батареї в днище хетчбека дозволило знизити центр ваги, що в свою чергу зробило модель надзвичайно стійкою навіть на найскладніших на поворотах. Жвавий старт і стабільність динаміки роблять Leaf ZE0 прекрасним сімейним автомобілем для міських доріг.

Недоліки та поломки

Проте електрокар в повному обсязі ідеальний і має слабкі місця. Перше, за що дістається виробнику і самої моделі – це пробіг на одному заряді. Більшість користувачів відзначають, що домогтися заявлених виробником 172 км не вдається. Взимку повного заряду батареї і зовсім вистачить максимум на 100 км. Викликає нарікання і процес зарядки, який затягується довше, ніж зазначені 4-12 годин. Якщо порівнювати Nissan Leaf 2011-2017 з бензиновими автомобілями, то недоліків стане ще більше.

З одного боку, з електрокаром можна забути про АЗС, черги і вихлопні гази. А з іншого – авто доведеться заряджати практично щоночі, якщо денні поїздки перевищують 60-70 км. Відправитися в тривалу подорож на Leaf першого покоління буде ризикованою справою, тому що ймовірність не зустріти по дорозі зарядні станції дуже велика. Парадоксально, але електрокар Nissan начебто і дає свободу переміщення, і в той же час обмежує її непристосованістю інфраструктури.

З інших недоробок виділяється невелика як для хетчбека обсяг багажника, хоча для поїздки в супермаркет його цілком вистачить. Непроста ситуація з запасним колесом – воно просто не передбачено. Nissan запропонував наступний вихід з положення – автоматичну підкачування всіх коліс. Але сподіватися тільки на цю систему небезпечно.

Всі вузли і механізми Nissan Leaf надійні і витривалі. При правильній експлуатації, своєчасної заміни витратних матеріалів авто не створить проблем. Тому найбільші переживання викликає стан батареї, адже на сьогоднішньому ринку є тільки старі електрокари 2011-2017 років випуску. Ресурс акумуляторів знижується на 10% в перші 2-3 роки (або 30000 км пробігу) і на 20% – за 5 років (100000 км) використання. Після того, як ємність вичерпається до 2/3 від заводської, «вичерпання» зупиняється.

Безпека

Відповідальність за безпеку Nissan Leaf першого покоління несе безліч електронних систем. В процесі паркування водію допоможе камера заднього виду і датчики, скануючі простір навколо хетчбека. Під час їзди активуються контроль стабільності і тяги, автоматично затуманює дзеркало в салоні, а також круїз-контроль. Зібрано всі асистенти в одну телематическую систему Nissan Carwings. Вона також відповідає за стан автомобіля під час зарядки.

На борту є і антиблокувальна система гальм. При натисканні на педаль спрацьовує система рекуперації енергії, але сам процес гальмування впевнений. Для повної зупинки зі швидкості 100 км/год Nissan Leaf потрібно 38 метрів. Це кращий результат серед електрокарів.

Подушки безпеки в хетчбеках розташовуються спереду і з боків. Кожне сидіння оснащене ременями, а на задньому ряду є кріплення для дитячих крісел.

Здатність зберегти здоров'я і життя водія і пасажирів під час аварії була перевірена Insurance Institute for Highway Safety. Результати краш-тестів наведені в таблиці:

Вид краш-тесту Балл
Лобовий удар (сторона водія) Good 5/5
Помірний лобовий удар (пасажирська сторона) Good 5/5
Бокове зіткнення Good 5/5
Перекидання на дах Good 5/5
Підголівники і крісла Good 5/5

Конструкція кузова продумана настільки, що необхідність в подушках безпеки в районі колін на передньому ряду крісел не виникає. Вся енергія лобового удару поглинається капотом, а кабіна залишається неушкодженою. Міцна рама після зіткнення не розпадається, колеса залишається на місці. Бічний удар також не несе великої небезпеки життя – спрацьовують подушки-шторки, а жорсткий кузов залишає салон практично незайманим.

Суперники на ринці

У перші роки конкуренти Nissan Leaf представляли маловідомі моделі. З 2013-го року почали з'являтися перші суперники, але справжні змагання за споживача стартували тільки в 2016-му. Конкурували з хетчбеком такі електрокари:

  • BMW i3
  • Chevrolet Bolt
  • Honda Clarity

У 2017-му з'явилися і інші моделі, але це вже більше стосується другого покоління Leaf.

Плюси та мінуси моделі

Детальніше уявити хетчбек допоможе порівняння переваг і недоліків.
До плюсів Nissan Leaf 2011-2017 відноситься:

  • Відсутнійсть вихлопних газів
  • Просторий та комфортний салон
  • Високий рівень безпеки
  • Багатство функцій
  • Абсолютна тиша в салоні

Мінуси електрокару наступні:

  • Невеликий запас ходу, особливо в холодну погоду
  • Слабке прискорення та низька максимальна швидкість
  • Вкорочений об’єм багажнику
  • Необхідність частої зарядки вдома

Що в підсумку?

Nissan Leaf можна сміливо назвати народним електрокаром, адже це перша модель, повністю адаптована під домашнє використання. Модель приємно вражає своїм функціоналом і рівнем комфорту. Крім того, покупка хетчбека позбавляє від сплати екологічних податків і зборів при митному оформленні та відкриває шлях в закриті для бензинових авто місця. Nissan Leaf – це прояв екологічної свідомості та економічного розрахунку. Звичайно, модель має і недоліки, але для поїздок на роботу, за покупками і в найближчі подорожі краще варіанту не знайти. 

Частые вопросы про розбирання nissan leaf 11-17

Розбирання NISSAN LEAF 11-17 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 552 товарів.

Розбирання NISSAN LEAF 11-17 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання nissan leaf 11-17?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категория товаров Розбирання NISSAN LEAF 11-17
✅ Количество товаров в каталоге 552
✅ Средняя цена товаров 61 USD
✅ Цена самого дешевого товара 5 USD
✅ Самый дорогой товар 500 USD