- Авторозбірка
- Каталог
- Запчастини LEXUS
- Запчастини Lexus ES 2013-2018
Розбирання Lexus ES 2013-2018
Розбирання Lexus ES 2013-2018
Lexus ES 300H/350
Респектабельні средньорозмірні седани бізнес-класу Lexus серії ES присутні на ринку з 1989 року. Ці преміальні автомобілі завжди були атрибутом успішного підприємця, але особливо виділяється шосте покоління моделі, що продається з 2013 року. Саме тоді в лінійку ES 350 додалася гібридна версія 300h.
Детальніше про модель
Модель Lexus ES 350 отримала свою назву в 2007 році, і приурочена вона була новому двигуну під капотом – 3.5-літровому бензиновому V6. У 2013 році у продажу з'явилося шосте покоління седана, повністю оновленого зовні і всередині. Плаг-ін гібридна версія седана ES 300h, виробництво якої почалося в тому ж 2013-му, стала першою в цій лінійці автомобілів бізнес-класу. Зовнішніх відмінностей між бензиновим і гібридним варіантами немає.
Lexus ES 350/300h шостого покоління випромінює непохитну впевненість у своєму високому статусі. Швидкого погляду достатньо, щоб зрозуміти, що модель є преміальної. Про це свідчить безліч дрібних деталей на величному кузові – складна оптика фар, хромована решітка радіатора, протитуманні фари і обрамлення вікон, всі елементи в одному кольорі, злегка виступаючі пороги і елегантні лінії.
Набори опцій
Незважаючи на поділ моделі на бензинову і гібридну версії, загальних деталей і функцій у них дуже багато. Відмінними рисами ES 350 і 300h є силові установки. Під капотом «звичайного» седана працює V-подібний 6-тиціліндровий бензиновий агрегат об'ємом 3.5 літра. Його невід’ємною частиною є автоматична КПП на 6 швидкостей. Плаг-ін гібрид має 2.5-літровий бензиновий двигун і електромотор, що працюють разом з трансмісією-варіатором.
У випадку з седанами 2013-2015 років виробництва, то Lexus ES 350/300h мав розділену радіаторну решітку на рівні фар і повітрозабірник внизу переднього бампера. Дзеркала і дверні ручки пофарбовані в колір кузова. У 2015 році відбувся рестайлінг моделі. В його результаті ускладнилася форма і конструкція головного світла і противотуманок, решітка радіатора і повітрозабірник об'єдналися в один суцільний модуль, обрамлений хромованою смугою. На кришці капота з'явилися рельєфні лінії.
Lexus ES 350/300h має відповідний статусу цінник. Так, бензинові седани 2013 року випуску в базовій комплектації коштують в районі 24000 доларів. Авто після рестайлінгу 2015 року обійдеться мінімум в $ 30000, а ось за ES 350 2018-го року доведеться викласти понад 40000 доларів. Гібридні ES 300h коштують дорожче: седан 2013 року – 26000-27900 доларів, 2015-го – близько $ 32000, 2018-го – від $ 41500.
Модель пропонує одну стандартну комплектацію для ES 350/300h і відразу кілька пакетів додаткових опцій. У базову комплектацію преміального седана входять:
- Фірмові литі диски діаметром 17 дюймів
- Ксенонове головне світло
- Світлодіодні ходові вогні і противотуманки
- Дзеркала з підігрівом
- Доступ без ключа
- Запуск двигуна з кнопки
- 8 режимів регулювання передніх сидінь плюс два рівня підтримки для попереку
- Телескопічна і вертикальна регулювання керма
- Автоматичний двозонний клімат-контроль
- Підігрів передніх крісел
- Вінілова оббивка салону
- Автоматично затуманює дзеркало в салоні
- Круїз контроль
- Аварійні комунікації Safety Connect
- Синхронізація з гаджетами через Bluetooth
- Супутникове радіо
- AUX, USB і iPod порти
- CD-плеєр на 6 дисків
- 8 динаміків
- Інтерактивний дисплей
З 2015 року в категорію стандартних опцій перейшли: санруф, відеокамера заднього виду, сенсорний дисплей, навігатор, автоматичний дальнє світло і різні цифрові асистенти.
Якщо такого багатства функцій недостатньо, то можна замовити додаткові, які зосереджені в пакетах Premier, Luxury і Ultra Luxury. Для бензинового ES 350 і для гібридного ES 300h функціонал абсолютно однаковий. В пакети входять 18-тидюймові диски, елементи інтер’єру з натурального дерева, преміальна шкіряна обшивка, панорамний санруф, підігрів керма, автоматична шторка на задньому вікні, автоматичні двірники, запам’ятовування установок водійського і пасажирського крісла, широкоформатний сенсорний дисплей і акустична система на 10 динаміків від Mark Levinson.
Технологічне забезпечення ES 350/300h на позамежному рівні. Навіть за кермом власник буде відчувати себе вільно, адже безліч датчиків і систем контролюватимуть кожен рух авто на стоянці або на трасі. Датчик фронтальних зіткнень і утримання в смузі, передні і задні сенсори для парковки, датчики перехресного руху, моніторинг сліпих зон, сенсори опадів і багато інших помічники, які ніколи не підведуть.
Що під капотом
Lexus ES 350 обладнаний 3.5-літровим атмосферним бензиновим агрегатом V6 з заводським назвою 2GR-FE з сімейства Toyota GR. Такий же встановлювався на Camry, Avalon, Venza, Highlander і Lexus RX 350. Агрегат має 24 клапана під керуванням Dual VVT-I на впуск і на випуск. Впорскування палива в циліндр - розподілений, два распредвала обертаються від ланцюгів. Двигун здатний видати 268 к.с. і 336 Нм. Розгін до 100 км/год займає близько 6,5 секунд. Витрата палива по місту – 11,2 літра, по трасі - 7,6 л на 100 кілометрів. Стандартна трансмісія для цього агрегату – автомат на 6 швидкостей.
Під капотом у гібридного Lexus ES 300h працює 2,5-літровий 4-хціліндровий двигун 2AR-FXXE виробництва Toyota. Цей агрегат встановлюється гібридні версії Camry, Avalon, RAV4 і Lexus LM300h. Працює мотор по циклу Аткінсона з підвищеною ефективністю використання палива. Унікальна конструкція поршнів і розподілвалів сприяють підвищенню ККД за рахунок зменшення крутного моменту і потужності. Недолік компенсується електричною силовою установкою. У парі з двигуном внутрішнього згоряння працює електромотор-генератор, який під час гальмування накопичує енергію і заряджає акумуляторну батарею під багажником. Сумарна потужність досягає 200 л. с., крутний момент – 232 Нм, розгін до 100 км/год – 8,7 секунд. Хоч плаг-ін гібрид і повільніше бензинового ES 350, зате споживає мало не вдвічі менше палива - 5,8 літра/100 км, тривалість поїздки тільки на електриці – близько 3 км. Трансмісія-варіатор eCVT – стандартна для ES 300h.
Передній привід на ES 350 / 300h є безальтернативним. Обидві підвіски працюють за принципом Макферсона.
Неприємні моменти
Знайти недоліки в преміальному седані Lexus дуже важко. Зазвичай його і купують через величезної кількості переваг і переваги над іншими моделями інших виробників. Природно, ES 350/300h як і будь-яка техніка ламається. Але відбувається це дуже рідко і не критично. Після 150 тисяч км пробігу може вийти з ладу котушка запалювання, але проста заміна вузла повністю вирішує проблему. При недбалому відношенні на бензиновому ES 350 може вийти з ладу автоматична трансмісія. Проявлятися це буде в характерному шумі при наборі швидкості з місця. Інші поломки характерні для більшості автомобілів - знос пиляків, сальників, амортизаторів, гальмівних колодок, фільтрів і так далі. Розумна експлуатація допоможе уникнути критичних поломок цього в цілому надійного автомобіля.
Але не одними поломками може засмутити ES 350/300h. Користувачі відзначають ряд недоліків моделі, починаючи від великої витрати палива і закінчуючи нестабільною роботою кондиціонера. Через батареї у гібридного ES 300h може здатися скромним обсяг багажника, але ж седан бізнес-класу набувають не тільки для поїздок в супермаркет або за будматеріалами. Велика кількість цифрових асистентів з одного боку грандіозне перевагу, а з іншого – позбавляє водія відчуття повного контролю над залізним конем. Нарікають користувачі і на незрозумілий інтерфейс мультимедійної і телематической систем. Дивують відгуки окремих власників, які вважають бензиновий V6 занадто потужним для переднього приводу. Звичайно, відсутність повнопривідного седана в лінійці трохи розчаровує.
Здебільшого недоліки Lexus ES 350/300h виглядають надуманими і суб'єктивними. Все-таки переваг у моделі дуже багато, щоб перекрити деякі випадкові недоробки виробника.
Системи безпеки
У питаннях безпеки Lexus ES350/300h перевершує більшість конкурентів, а інша частина суперників знаходиться на одному рівні з моделлю. Навіть у базовій комплектації вже доступні всі необхідні опції – контроль стабільності, датчики попередження зіткнень, круїз-контроль, антіблокіратор гальм, кнопка екстрених ситуацій (одне натискання на неї і викликаються всі спецслужби, яким надсилаються дані про власника і місцезнаходження авто), інтерфейс Lexus Enform та інше.
В пакетах додаткових опцій пропонується адаптивний круїз-контроль, який затягує паски безпеки і активує гальма при виявленні небезпеки. Інші функції - це моніторинг сліпих зон, датчик своєї смуги, сенсор перехресного руху і широкоформатний камера заднього виду. У разі викрадення Lexus ES350/300h буде посилати власнику дані про своє місцезнаходження.
Природно Lexus ES350/300h оснащений ременями і подушками безпеки. Є «якоря» для дитячих крісел на задньому посадковому ряду. Цілих 10 подушок розташовані по всьому салону, в кермі, в торпедо і на рівні колін передніх сидінь. Гальмівний шлях седана зі швидкості 100 км/год складає 38 метрів. Гальма на всіх колесах дискові, а на передніх ще й вентильовані.
Так як конструкції кузова і пристрій подушок і ременів безпеки ES 350 і гібридного ES 300h повністю ідентичні, обидва варіанти моделі показали видатний результат на тестуванні IIHS. Незалежно від року випуску і комплектації кожен седан під час краш-випробувань отримував максимальну оцінку.
Тест | Оцінка |
Фронтальне зіткнення з боку водія | Good 5/5 |
Помірний лобовий удар | Good 5/5 |
Бокове зіткнення | Good 5/5 |
Перекидання на дах | Good 5/5 |
Підголівники і крісла | Good 5/5 |
Кріплення дитячих крісел | Good 5/5 |
Суперники на ринку
Через те, що модель має поділ на традиційну бензинову версію і плаг-ін гібрид, то і конкуренти у них відповідні. Lexus ES 350 змагається з такими преміальними автомобілями інших брендів:
- Mercedes-Benz C-Class
- BMW 330
- Acura TLX
- Infinity Q50S
- Jaguar XF
Гібрид Lexus ES 300h має в конкурентів такі моделі:
- Linkoln MKZ Hybrid
- Toyota Avalon Hybrid
- Buick LaCross Hybrid
На користь Lexus ES 350/300h говорить його ціна (а вона нижче, ніж у конкурентів), багатий функціонал і високий рівень комфорту.
За і проти
Підсумовуючи переваги і недоліки можна скласти короткий список. Плюси моделі:
- Багатство опцій, що полегшують кермування
- Високий рівень безпеки
- Надійні двигуни, трансмісії і підвіска
- Висока якість і стиль інтер’єру
- Чудова мультимедіа і акустика
Мінуси преміального седана:
- Велика витрата палива у ES 350
- Незрозумілий мультимедійний інтерфейс
- Маленький об’єм багажника у гібрида
- Немає повного приводу
Висновки
Зазвичай надуспішні бізнесмени віддають перевагу задньому ряду сидінь, довіряючи кермо найманому водієві. Проте Lexus ES 350/300h зробив все, щоб саме власник кермував автомобілем. Бензиновий варіант моделі подарує приємні відчуття від потужного двигуна, а плаг-ін гібрид дозволить трохи заощадити на високому статусі. Преміальний седан створений для того, щоб задовольняти всі забаганки і у нього це виходить. Авто має так багато корисних функцій, що простіше один раз побачити і випробувати, ніж кілька разів прочитати.
Часті питання про розбирання lexus es 2013-2018
Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 1142 товарів.
Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.
У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.
✅ Категорія товарів | Розбирання Lexus ES 2013-2018 |
✅ Кількість товарів у каталозі | 2653 |
✅ Середня ціна товарів | 69 USD |
✅ Ціна найдешевшого товару | 1 USD |
✅ Найдорожчий товар | 2400 USD |
✅ Середній рейтинг товару | ✅11740 оцінок ✅ 4.8 |