Розбирання HYUNDAI SONATA 15-

Опис і характеристики:
Марка HYUNDAI
Модель SONATA
Рік випуску 2015-
Двигун 2.0T
Коробка передач АКПП
Привід Передний
Салон Черный
Пробіг 20к миль
Регіон США
   
Кількість авто на розбір 12
Всього розібрано 61 HYUNDAI SONATA 15-

Увага! Кожні 1-2 місяці до нас надходить новий автомобіль HYUNDAI SONATA для розбирання. Якщо якихось запчастей немає в наявності, ви завжди можете контакти з нами і забронювати їх! 

Розбирання HYUNDAI SONATA 15-

 
 
Арт.
Номер
Запчастина
Група запчастин
Ціна
Ціна в грн
 


Hyundai Sonata LF 2016. Налаштуй свою Сонату 

Соната сьомого покоління у 2016 році вирішила повторити успіх минулого генерації. Як завжди, Хендай підходили до ринку США з обережністю. Тим більше, що в Кореї попередня Hyundai Sonata YF не виправдала очікувань місцевої публіки. Зрозуміло, побоювання, що американські покупці не приймуть новий дизайн і техніку седану, була. Але вона почала розвіюватися відразу після презентації нового седана на Нью-Йоркському автосалоні. 

Hyundai Sonata LF. Переконлива і приваблива

Вивчивши попит на домашньому ринку, ще у 2014 році керівництво корейської компанії прийняло рішення внести деякі корективи в занадто азійський дизайн седана. Це пояснили як переосмислення нової архітектури кузова, назвавши концепцію Fluidic Sculpture 2.0. Друга версія «рідкої скульптури» сподобалася покупцям більше, ніж перша.

Про це говорять і цифри продажів як на батьківщині бренду, так і в США. Але не будемо передбачати події. Основа, базові рішення дизайну кузова, були взяті вже не з європейських бестселерів, а з власного концепту, представленого у вигляді макету роком раніше. Це був цікавий і привабливий седан Hyundai HCD-14 Concept.

Всупереч нашим очікуванням, він не виглядав як футуристичний автомобіль. Навпаки. Він наочно показував вектор розвитку дизайнерської думки Хендай, яка і втілилася в сьомому поколінні Сонати. Якщо у двох словах викласти ідеї дизайнерів, то вони звелися до мінімалістичних штрихів, нехарактерних для азійських кузовів того часу.

Тут вперше ми побачили шестикутні грати радіатора, на бортах були відсутні зайві декоративні елементи, тільки дві акуратних строгих виштамповки підкреслювали стрімкий силует седана. Оптика отримала більш стриманий і солідний формат, нікуди не пропала «купеобразність» силуету, зате, дивлячись на сьоме покоління Hyundai Sonata LF, можна було переконливо сказати, не думаючи - це новий корейський дизайн.

Це сильно вплинуло на вразливих американців. Нове покоління переконало їх, що Sonata нарешті стала справжнім конкурентом таких автомобілів, як Accord і Camry. Hyundai Sonata, оновлена у 2015 році, трохи зросла, поліпшивши інтер'єр, підвіску і начинку в салоні, а також функції безпеки.

У 2015 році також з'явиться новий 1,6-літровий чотирициліндровий турбодвигун. Відповідаючи всім необхідним нормам екологічної безпеки, мотор обіцяв відмінну продуктивність і привабливу економію пального. І ще цікаво те, що ті, що шукають високий показник потужності в сімейному седані, і поклали око на V6, який було списано на берег, з подивом змогли виявити практично стільки ж коней в новому 2,0-літровому моторі, скільки було в колишній шістці. 

Так, потужність була знижена, але на догоду екології та економічності. Так, базовий 1,6-літровий двигун став слабшим на 5 коней, а 2,0-літровий турбо поступався шістці цілих 30 к.с., зате вони стали економніше майже на 12%. Отже, експлуатаційні витрати також зменшилися. Такі показники тоді Ford Fusion і Honda Accord, Mazda6, Nissan Altima і Volkswagen Passat навіть не снилися.

Більше комплектацій, хороших і різних. Ціни  LF Hyundai Sonata

Hyundai Sonata у 2015 році випускалася в комплектаціях SE, Sport, Eco, Limited і Sport2.0T.Також є Sonata Hybrid, яка на той час вироблялася в кузові попереднього покоління. Тому чіпати її ми поки не будемо. 

Комплектація SE, $ 27,554

Базова комплектація їздить на 16-дюймових алюмінієвих дисках і зі старту містить:

  • елегантний спойлер на багажнику;

  • світлодіодні ДХВ;

  • кондиціонер;

  • круїз контроль;

  • повний електропакет;

  • рульову колонку з регулюванням по винесенню і куту нахилу;

  • спинку заднього сидіння з можливістю поділу в пропорції 40/60;

  • мультімедійку з Bluetooth і можливістю підключення зовнішніх пристроїв.

Крім цього добра в базі є аудіосистема з шістьма динаміками (з програвачем компакт-дисків, супутниковим радіо, аудіоінтерфейсом iPod / USB і додатковим аудіороз'ємом AUX). Як бачимо, список базового устаткування більш ніж солідний. І це тільки найдешевша комплектація.

Комплектація Sport, $ 29,686

Відрізняється від базової камерою заднього виду, датчиком світла, водійським сидінням з можливістю електричного регулювання по восьми параметрах, поліпшеними дверними картами. Також на борту встановлена телематична система Hyundai Blue Link (з вбудованим смартфоном) і 5-дюймовий аудіоінтерфейс з сенсорним екраном.

Машина отримала особливі дизайнерські 17-дюймові литі диски, здвоєну систему вихлопу з хромованими свистками і розумну технологію гучного зв'язку. Все той же ми знайдемо в комплектації Еко, але вона відрізняється двигуном, заточеним на економну їзду. Ціна економічною модифікації становила $ 27,881.

Комплектація Limited, $ 32,562

Все це ж можна знайти і в комплектації Limited, не рахуючи деяких декоративних елементів. Але в цей варіант додали світлодіодні задні ліхтарі, двозонний автоматичний клімат-контроль, шкіряну оббивку, обробку під дерево, сидіння пасажира з електроприводом з шістьма регулюваннями, задні сидіння з підігрівом.

Салон версії Лімітед відрізнявся шкіряною обшивкою сонцезахисних козирків і керма, дзеркалом заднього виду з автозатемненням, поліпшеною аудіоподготовкою і доповненим набором функцій безпеки таких як контроль сліпих зон і технологію контролю трафіку при русі заднім ходом.

Комплектація Sport 2.0T, $ 33,316

Топова версія седана включала більшість обладнання комплектацій Sport і Limited, крім пасажирського сидіння з електричним регулюванням і підігріву заднього дивана. Зате хизувалася 18-дюймовими литими колесами, більш жорсткою підвіскою зі спортивними налаштуваннями, іншими настройками електропідсилювача керма і хромованим заднім дифузором.

За ті ж гроші покупець отримував хромовані насадки на спарені вихлопні труби, ксенонову оптику, спортивні сидіння з ефектною прострочкою, спортивне кермо, усічене знизу і підрульові перемикачі.

Цікаво, що багато опції топових версій для недорогих комплектацій були доступні за додаткову плату. Сюди входить ксенонове світло, панорамний люк на даху, ручне гальмо з електроприводом і функцією автоматичної активації, адаптивний круїз-контроль, спортивні сидіння і поліпшена приладову панель.

Таким чином, практично кожен з покупців Сонати міг підбирати обладнання на свій смак і гаманець. Цей список доповнять преміальна аудіосистема Infinity з 10 динаміками, вентильовані передні сидіння з функцією пам'яті для водія, задні датчики паркування і технологія попередження про лобове зіткнення, виїзді з смуги руху.

Мотори, коробки та економія палива

Базовим для Сонати став 2,4-літровий атмосферний чотирициліндровий двигун Theta II потужністю 185 сил з обертовим моментом 232 Н ∙ м. Їм відразу комплектували всі седани комплектацій SE, Sport і Limited. У парі з цим мотором працювала 6-ступінчаста автоматична гідромеханічна КПП. Тільки для дбайливих водіїв, які вирішили купити версію Еко, пропонували 1,6-літровий мотор з турбіною потужністю 177 коней.

Комплектації Sport 2.0T призначено 2-літровий турбомотор з віддачею 245 сил і з обертовим моментом 353 Н ∙ м. У парі з восьмиступінчастою автоматом такий седан розганявся до американської сотні (60 миль в годину) аж за 8,3 с. Кажуть, що це найнижчий показник, як для конкурента з сімейними седанами такого класу, проте низька витрата палива (7,6 л на сотню) і чудова начинка допомагали закрити очі на такі дрібниці.

Ще більш економним була, зрозуміло, комплектація Еко. Її витрата по трасі не перевищував 6 літрів на сотню. У неї під капотом був турбомотор на 177 сил з моментом 264 Н ∙ м. Як не дивно, ця версія виявилася динамічніше більш потужних. До сотні Соната Еко могла розігнатися за 7,5 с, що на секунду швидше, ніж Sport 2.0T. 

Безпека Hyundai Sonata

Базові технології безпеки на кожному Hyundai Sonata 2015 включають АБС, дискові гальма по колу, контроль за тягою та стійкістю, бічні подушки безпеки передніх сидінь, бічні подушки безпеки у всю довжину і подушку безпеки для колін водія. 

Згідно з даними виробника, Соната в комплектації Sport 2.0T може зупинитися зі швидкості 97 км / год за 38 м, в той час як версія Еко показала себе ще більш гідно - 36 м зі швидкості 97 км / год, що дуже непогано для сімейного седана такий маси і таких розмірів. Втім, деякі версії були відкликані на ремонт саме у зв'язку з технологіями безпеки.

В ході державних тестів, проведених Інститутом безпеки руху США, Insurance Institute for Highway Safety, Соната отримала найвищу оцінку «добре» в загальному заліку. Як і за версією Nhtsa машина отримала максимальних п'ять зірок. Більш детальні тести виглядали так:

  1. При лобовому ударі з повним перекриттям з пошкодженням передньої облицювання, бампера, капота і передніх крил - п'ять зірок за версією Nhtsa.

  2. За бічний удар автомобіль отримав ті ж п'ять зірок з частковим пошкодженням даху, передньої і задньої дверей, порогів і стекол дверей.

  3. Перекидання автомобіль здав на 4 зірки з кузовними ушкодженнями даху, частковими деформаціями рамок дверей і скління.

  4. За фронтальний удар з ушкодженнями капота, оптики, крила і бампера за версією Інституту безпеки руху Соната отримала максимальну оцінку «добре».

  5. За заднє зіткнення з деформацією кришки багажника, задньої оптики і бампера державна комісія поставила також найвищу оцінку.

Єдиний тест, за який машина отримала «прийнятно» - лобовий удар з малим перекриттям з частковою деформацією капота, оптики і бампера

Конкуренти Hyundai Sonata 

В цьому сегменті техніки в автомобіля досить сильна конкуренція. В першу чергу, це Mazda6, однак японка виграє, мабуть, тільки по авторитету. Хендай дешевше зі старту, а базова версія обладнана багатше та ефектніше. Приблизно в тій же ціновій категорії розташувався Шевроле Малібу, але багатство комплектації робить Сонату привабливіше. Те ж можна сказати навіть про повнопривідний Subaru Legacy.

Плюси і мінуси

Одне з основних переваг Hyundai Sonata - повна тиша в салоні. Підвіска ковтає нерівності ефективно і безшумно. Рульове управління складно назвати спортивним, скоріше воно заточене під комфортну їзду. Єдине, в чому можна дорікнути Hyundai Sonata - вибір коробок передач. Наприклад, Honda Accord Sport, комплектується і шестиступінчастою механічною КПП.

Проте претензій до трансмісії Сонати немає, вона має три режими руху (Нормальний, Спортивний та Еко). При цьому, перемикаючи режими руху, змінюються і настройки рульового управління, а також інтенсивність роботи дросельної заслінки.

Висновки

В цілому, Hyundai Sonata покоління LF - надійний і комфортний сімейний автомобіль з цікавим дизайном, гідним салоном і величезним вибором додаткового устаткування, що зробило його популярним як за океаном, так і в Україні. Ціна і наявність запчастин, хороше обладнання безпеки, безумовно, зроблять американську Сонату популярною на нашому вторинному ринку.

Частые вопросы про розбирання hyundai sonata 15-

Розбирання HYUNDAI SONATA 15- - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 622 товарів.

Розбирання HYUNDAI SONATA 15- - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання hyundai sonata 15-?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.