Розбирання Hyundai Sonata 2011-2015

Розбирання Hyundai Sonata 2011-2015

Фара передня права гола Hyundai Sonata 11-15 hybrid
Арт.
83100
Номер
921024R050
18000 грн
450 $
Амортизатор капота правий Hyundai Sonata 11-15
Арт.
83023
Номер
811613S000DS
600 грн
15 $
Цапфа зад прав Hyundai Sonata 11-15 алюміній
Арт.
84746
Номер
52720-4R010
1000 грн
25 $
Рульова тяга з наконечником Hyundai Sonata 11-15
Арт.
83137
Номер
56820-3Q000
600 грн
15 $
Дефлектор радіатора лев Hyundai Sonata 11-15
Арт.
84713
Номер
29136-3Q000
400 грн
10 $
Обшивка кришки багажника Hyundai Sonata 11-15
Арт.
83051
Номер
817523S010RY
1000 грн
25 $
Повітропровід на колектор Hyundai Sonata 13-15 hybrid
Арт.
82825
Номер
28130-4R200
600 грн
15 $
АКПП в зборі Hyundai Sonata 11-15 141к, 8/10
Арт.
84601
Номер
45000-3BBE0R
20000 грн
500 $
Двигун Hyundai Sonata 13-15 hybrid 2.4 G4KK 56к, задирки в циліндрах
Арт.
364207
Номер
187TH-2GA57
80000 грн
2000 $
Підрамник задній Hyundai Sonata 11
Арт.
83130
Номер
55410-3Q000
2400 грн
60 $
Привід піввісь перед левом Hyundai Sonata 11-15 2.4
Арт.
84666
Номер
495003Q300
4000 грн
100 $
Стабілізатор задній Hyundai Sonata 11-15
Арт.
83154
Номер
555103S000
800 грн
20 $
Подушка двигуна ліва Hyundai Sonata 11-15
Арт.
84659
Номер
21830-3Q750
1000 грн
25 $
ABS АБС Hyundai Sonata 11-15 hybrid
Арт.
177320
Номер
589204r650
6000 грн
150 $
Ключ Hyundai Sonata 11-15 брелок 4 кнопки
Арт.
83221
Номер
81900-3SA00
1200 грн
30 $
Датчик наддуву Hyundai Sonata 11-15 2.0
Арт.
313743
Номер
3930084400
400 грн
10 $
Генератор Hyundai Sonata 11-15
Арт.
84600
Номер
373002G150
1600 грн
40 $
Замок двері перед лев Hyundai Sonata 11-15
Арт.
82774
Номер
813103S010
200 грн
5 $
Замок капота Hyundai Sonata 11-15
Арт.
84610
Номер
811303S000
400 грн
10 $
Дефлектор радіатора лев Hyundai Sonata hybrid 11-15
Арт.
82853
Номер
29136-4R000
400 грн
10 $
Петля кришки багажника ліва Hyundai Sonata 11-15
Арт.
83052
Номер
792103Q000
800 грн
20 $
Дросельна заслінка Hyundai Sonata 11-15 2.4
Арт.
84706
Номер
35100-2G700
800 грн
20 $
АКПП в зборі Hyundai Sonata 11-15 86К 8/10
Арт.
163488
Номер
450003BKN0
28000 грн
700 $
Підрамник передній Hyundai Sonata 11-15
Арт.
83131
Номер
62400-2T200
3200 грн
80 $
Привід піввісь перед правами Hyundai Sonata 11-15 2.4
Арт.
84667
Номер
495013Q360
5200 грн
130 $
Стабілізатор передній Hyundai Sonata 11-15
Арт.
83155
Номер
548102T030
400 грн
10 $
Подушка двигуна ліва Hyundai Sonata hybrid 11-15
Арт.
82818
Номер
218304R000
1400 грн
35 $
ABS АБС Hyundai Sonata 11-15
Арт.
219721
Номер
58920-3Q500
2000 грн
50 $
Ключ Hyundai Sonata 11-15 smart 4 кнопки
Арт.
107386
Номер
95440-3Q000
2000 грн
50 $
Патрубок повітряний лев низ Hyundai Sonata 11-15 2.0
Арт.
313741
Номер
282862G200
1200 грн
30 $
Генератор Hyundai Sonata hybrid 11-15
Арт.
82843
Номер
37390-2G900
5600 грн
140 $


Hyundai Sonata 2011. Комфорт на всі гроші

Коли Hyundai починала завойовувати ринок США, ніхто і не думав, що у компанії настільки серйозні плани. Так, седани і хетчі з Кореї були дешевше японських. Однак це далеко не єдиний фактор, який вплинув на те, що Hyundai Sonata YF стала практично лідером класу D на ринку Північної Америки. Маючи досить своєрідний азійський дизайн, седану все ж вдалося заткнути за пояс японців і європейців. Навіть на вторинному ринку через майже десять років після виходу п'ятого покоління моделі.

Семимильні корейські кроки. Hyundai Sonata YF

Після кількох не зовсім вдалих спроб по приручення американського покупця, в 2011 році Соната увірвалася до вищої ліги сімейних седанів класу D. Як їм це, чорт забирай, вдалося? Дуже сміливий, зовсім неамериканський дизайн нового покоління, відсилав аж ніяк не до класичних седанів, до яких звикли в Штатах. 

Шосте покоління було явно краще попередніх, але дизайн в стилі спортивних автомобілів купе (на кшталт Mercedes CLS) виділяв його на тлі конкурентів. Результати не змусили себе довго чекати. Вже на початку року Хендай показала понад 225 000 продажів оновленого седана в США. Це було не так ефективно, як, скажімо, Toyota Camry і Honda Accord, але Соната вже наступала на п'яти Ford Fusion і Nissan Altima.

Як і випущений незадовго до прем'єри кросовер Tucson, нова Sonata розмовляє новою мовою дизайну корейського концерну Fluidic Sculpture, «рідка скульптура». Починаючи з величезної хромованої решітки радіатора, скульптурний листовий метал Hyundai Sonata YF тече назад до корми, створюючи відчуття руху навіть при зупинці. Ця естетика посилюється за рахунок подовжених задніх фар і хромованою планки, яка візуально з'єднує їх з верхньою частиною дверних порогів. Рішення було не схоже на що, що ми бачили раніше. У всякому разі, у Хендай.

Втім, якщо уважно придивитися, можна легко побачити, де дизайнери Hyundai черпали своє натхнення. Передня частина нагадує екстремальну версію тодішньої Toyota Camry. Круто нахилене переднє і заднє скло Hyundai Sonata YF надають седану трохи купеподібний силует, дуже схожий на Volkswagen CC. При погляді ззаду, можна вгледіти кілька рішень, схожих на Mercedes-Benz CLS-Class. З іншого боку, все правильно - якщо ви збираєтеся запозичувати, запозичуйте у кращих.

У більшості комплектацій нова Соната навіть в салоні підтверджувала звання однієї з кращих в класі - відмінні матеріали обробки (хоча подекуди проступає дешевий пластик), а на водійському місці взагалі можна відчувати себе як на вершині світу. Чудова ергономіка, приємні тактильні відчуття як від керма, так і від матеріалів передньої панелі. Те ж стосується всіх перемикачів, крутилок і кнопок. Рівень виконання салону, дійсно, дуже високий як на тлі минулого покоління, так і на тлі конкурентів, які набагато дорожче зі старту.

Ціна і комплектації Hyundai Sonata YF 2011

Нову базову Сонату у 2011 році дилери продавали за $ 19,395, що на дві тисячі дешевше, ніж Toyota Camry або Honda Accord в базі. При цьому стартова версія виглядала дуже непогано навіть для ринку Штатів. Всього комплектацій в той час було три - GLS, SE і Limited. 

  1. Комплектація GLS, $ 19,395

Її можна було купити за тих же майже 20 тисяч доларів. Базова Соната комплектувалася сталевими дисками на 16 дюймів, мала функцію безключового доступу, кондиціонер і круїз-контроль. Також електропакет включав підігрів бічних дзеркал заднього виду з електроприводом. Спинка заднього сидіння складалася в пропорції 40/60, рульова колонка регулювалася як по виносу, так і по куту нахилу.

На передній панелі був встановлений нескладний, але корисний маршрутний комп'ютер, а аудіосистема з шістьма динаміками могла відтворювати CD-диски та МР-3, підключившись до будь-якого зовнішнього пристрою через Bluetooth або порт USB, підтримувала супутникове радіо і могла керуватися кнопками на панелі або кнопками на кермі.

За доплату дилер міг запропонувати два додаткових пакета обладнання. Перший пропонував литі диски на 16 дюймів, датчик світла і водійське сидіння з підігрівом і регулюванням в семи позиціях. Другий включав все теж саме, але додавав навігатор, більш круту аудіопідготовку преміум-класу.

  1. Комплектація SE, $ 24,345

З обладнання тут було все те ж, що і в попередньому варіанті (крім навігатора і преміального аудіо), але машина отримувала литі 18-дюймові диски зі спортивними шинами, протитуманки, а замість хромованих грат радіатора встановлювали чорні матові. З більш істотних відмінностей - безключовий дистанційний запуск двигуна, переналаштована підвіска в сторону жорсткості (реверанс у бік спортивного характеру седана), а також шкіряний салон, кермо і ручка перемикання передач.

Якщо покупець вибирав двигун з турбонаддувом, за замовчуванням салон комплектували двозонним клімат-контролем, навігатором і електролюком на даху, а за динаміки преміум-класу все одно доводилося доплачувати.

  1. Топова комплектація Limited, $ 27,245

Найдорожча версія Сонати мала все те, що пропонувалося в попередніх варіантах, правда, без 18-дюймового лиття та спортивної підвіски. Зате в дзеркалах заднього виду з'являлися повторювачі покажчиків повороту, а в салоні все сидушки мали підігрів і були обшиті шкірою. Салонне дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням, магнітола з CD-чейнджером, двозонний автоматичний клімат-контроль, акценти в оформленні салону з дерева або елементів, покритих чорним рояльним лаком також входили в перелік стандартного устаткування для комплектації Limited.

Для покупців турбоверсії бонусом видавали 18-дюймові литі диски, подвійні свистки на вихлопних трубах і підрульові пелюстки перемикання передач. Для цієї версії був додатковий пакет, що включає навігатор з камерою заднього виду і дорогі динаміки Infinity Premium.

Двигуни і КПП Hyundai Sonata YF

На ринку США корейці не ризикнули представити всі доступні в Європі і у себе вдома двигуни для нової Сонати. Базовим мотором став 2,4-літровий чотирициліндровий бензиновий атмосферний агрегат потужністю 197 сил з обертовим моментом 250 Н ∙ м GDI. Двигун оснащений безпосереднім уприскуванням і фазообертачем (Dual Continuously Variable Valve Timing, DCVVT), що дозволило на 11% зменшити витрату палива. 

Цей мотор працював в парі з новою 6-ступінчастою гідромеханічною АКПП, яка в процесі експлуатації, як виявилося, абсолютно не має проблем, а її ресурс оцінюється у 280-320 тисяч км пробігу. Звичайно, при своєчасному обслуговуванні і щадному використанні. Для Штатів була заготовлена і шестиступінчаста механіка, але доступна вона була тільки в комплектації GLS і тільки з базовим мотором.

Щоб йти в ногу з сильними конкурентами, що мають під капотами мотори V6, попередня Соната пропонувала 2,0-літровий чотирициліндровий турбодвигун з 274 кіньми і 364 Н ∙ м. Мотор був базовим для двох верхніх комплектацій. У новому двигуні тепер застосований турбонагнітач меншого розміру, який покращує крутний момент на низьких оборотах, одночасно знижуючи пікову потужність до 245 кінських сил, а крутний момент до 350 Н ∙ м. За словами інженерів Хендай, цей мотор має такі ж показники по потужності, як і V-подібні шістки, але куди більш економічний.

Наприклад, 2,4-літровий двигун з механічною трансмісією просить близько 10 літрів бензину в місті, а по трасі йому вистачає і 6,7 л на сотню. Той же мотор з АКПП показує середню витрату палива в районі 9 л / 100 км. Версія з турбіною виглядає ще більш економною - в місті витрата складає 8,9 л, а по трасі не більше 5,8-6 літрів на 100 км.

Безпека і краш-тести Сонати 2011 року

Сунутися на ринок США, не запропонувавши адекватних і ефективних систем безпеки, даремне заняття. Це прекрасно знали корейці, які вже десяток років до цього ретельно вивчали пристрасті і фобії штатівського покупця і особливості дорожнього законодавства.

Тому вже в базі машина нашпигована найсучаснішими на той період системами і технологіями, які працюють в допомогу водієві і на безпеку пасажирів. Так, незалежно від рівня оснащення, всі Сонати мають на борту:

  • АБС;

  • ESP;

  • функцію контролю курсової і поперечної стійкості;

  • подушки для передніх пасажирів;

  • повнорозмірні бічні шторки безпеки;

  • активні підголівники.

Новий, більш жорсткий державний тест безпеки США Соната пройшла на всі можливі п'ять зірок. Зокрема, за версією National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) машина отримала такі оцінки:

  • фронтальний удар з повним перекриттям з пошкодженням оптики, капота, передніх крил, бампера, силового каркаса і лонжеронів, зміщенням переднього підрамника - 4 зірки;

  • безпеку водія і пасажира при фронтальному ударі - 5 і 4 зірки відповідно;

  • бічний удар загальний і локальний в центральну стійку з пошкодженням дверей і даху - 5 зірок;

  • перекидання - 5 зірок.

Попереднє покоління склало загальний тест тільки на 4 зірки, при цьому безпеку при лобовому ударі оцінили на три зірки. Як бачимо, Хендай серйозно підійшли до технологій безпеки. Нові тести за версією Інституту безпеки дорожнього руху (Insurance Institute for Highway Safety) були складені на вищий бал «добре», що досить рідко зустрічається навіть в іменитих конкурентів. А тепер про конкурентів.

Альтернативи Hyundai Sonata YF 2011

Очевидно, що просто через відносно невисоку ціну ніхто не стане купувати автомобіль, тим більше такого класу і тим більше в ситій Америці. Соната боролася за покупця не тільки цінником, хоча і конкуренти в цей час не витрачали час дарма.

Беручи до уваги всі обставини, останній Sonata вдається виділитися в сегменті, наповненому вдалим сильними суперниками. Кореєць більш яскравий і запам'ятовується, ніж всюдисущі Honda Accord 2011 року та Toyota Camry 2011 року, хоча Nissan Altima 2011 року, Mazda 6 2011 року, Chevy Malibu і Ford Fusion також будуть хорошим вибором, у Sonata є цінова перевага. 

З такими енергійними характеристиками, чудовою економією палива, високою якістю збірки і низькою вартістю, тим більше на вторинному ринку, є всі підстави вважати, що Hyundai Sonata 2011 року не матиме ніяких проблем ні з ремонтом, ні з обслуговуванням, ні з експлуатацією в умовах України.

Часті питання про розбирання hyundai sonata 2011-2015

Розбирання Hyundai Sonata 2011-2015 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 1054 товарів.

Розбирання Hyundai Sonata 2011-2015 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання hyundai sonata 2011-2015?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання Hyundai Sonata 2011-2015
✅ Кількість товарів у каталозі 2394
✅ Середня ціна товарів 41 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 1 USD
✅ Найдорожчий товар 2000 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅10467 оцінок ✅ 4.7