Розбирання Hyundai Elantra 2017-2020

Розбирання Hyundai Elantra 2017-2020

Стоп сигнал Hyundai Elantra AD 17
Арт.
137597
Номер
92700-F2000
600 грн
15 $
Замок двері перед лев Hyundai Elantra AD 17-20
Арт.
137278
Номер
81310-F2030
2400 грн
60 $
Підсилювач переднього бампера Hyundai Elantra AD 17
Арт.
137492
Номер
64900-F3000
5600 грн
140 $
Опора упор капота Hyundai Elantra AD 17-20
Арт.
137532
Номер
81170-F2000
400 грн
10 $
Пастка задня ліва Hyundai Elantra AD 17-20
Арт.
137624
Номер
52730-F2000
2400 грн
60 $
Рейка рульова Hyundai Elantra AD 17-20
Арт.
137638
Номер
56500-F2000
4000 грн
100 $
Обшивка кришки багажника Hyundai Elantra AD 17-20чорна
Арт.
137561
Номер
81752-F3000-TRY
1200 грн
30 $
Дросельна заслінка Hyundai Elantra AD 17-20 2.0
Арт.
137329
Номер
35100-2E000
1400 грн
35 $
АКПП у зборі Hyundai Elantra AD 17-20 1.4 2.0 G4NH 39к емульсія
Арт.
422843
Номер
45000-2F560
30000 грн
750 $
Двигун Hyundai Elantra AD 17-202.0 G4NH 83к, компр-14-14-14-14
Арт.
371161
Номер
1D691-2EU00
66000 грн
1650 $
Балка задня Hyundai Elantra AD 17-20
Арт.
137951
Номер
55100-F2000
11200 грн
280 $
Привід піввісь перед лев Hyundai Elantra AD 17-20 2.0 акпп
Арт.
137708
Номер
49500-F3100
6400 грн
160 $
Подушка двигуна задня Hyundai Elantra AD 17-20 2.0
Арт.
137322
Номер
21950-F3000
1400 грн
35 $
ABS АБС Hyundai Elantra AD 17-202.0
Арт.
142807
Номер
58920-F2500
3200 грн
80 $
Ключ Hyundai Elantra AD 17-20 брелок, 4 кнопки
Арт.
137723
Номер
95440-F3000
1600 грн
40 $
Котушка запалювання Hyundai Elantra AD 17-20 2.0
Арт.
137346
Номер
27300-2E601
600 грн
15 $
Захист двигуна Hyundai Elantra AD 17-202.0 новий OEM оригінал
Арт.
183681
Номер
29110F2100
3760 грн
94 $
Заглушка буксир гака переднього бампера Hyundai Elantra AD 17-18
Арт.
170730
Номер
86588F2000
200 грн
5 $
Трос відкриття замку капота Hyundai Elantra AD 17-20
Арт.
137535
Номер
81190-F2100
600 грн
15 $
Маточина перед лев Hyundai Elantra AD 17-20
Арт.
137626
Номер
51750-F2000
2000 грн
50 $
Петля кришки багажника права Hyundai Elantra AD 17-20
Арт.
137563
Номер
79220-F2000
800 грн
20 $
Повітроприймач Hyundai Elantra AD 17-20 1.4 2.0 новий OEM оригінал
Арт.
170719
Номер
28210F2000
1960 грн
49 $
Двигун Hyundai Elantra AD 17-20 2.0 G4NH 7-7-7-7, 91к
Арт.
537805
Номер
21101-2EK07
68000 грн
1700 $
Підрамник передній Hyundai Elantra AD 17-20
Арт.
137636
Номер
62405-F3050
9200 грн
230 $
Подушка двигуна ліва Hyundai Elantra AD 17-20 2.0 акпп
Арт.
137320
Номер
21830-F3300
1800 грн
45 $
Провід датчика ABS задній лівий Hyundai Elantra AD 17-20
Арт.
137678
Номер
91920-F3000
600 грн
15 $
Стартер Hyundai Elantra AD 17-202.0
Арт.
137347
Номер
36100-2E551
2800 грн
70 $

Hyundai Elantra 2017: скульптура без музею

Хтось може сказати, скільки коштує хоч якась скульптура Родена? Ледве. Серійна скульптура Елантра від Хендай в 2017 році коштувала всього-то 18 тисяч доларів. Шосте покоління Hyundai Elantra отримало не тільки новий дизайн, названий Fluidic Sculpture 2.0 (рідка скульптура 2.0), але і сильно оновилася по технічній частині. Всі запчастини Хендай Елантра по ходовій, підвісці, кузову - нові.

Шоста Елантра, що до чого

Смутно віриться, що автомобілі Хендай в 2017 році купували саме через чудово продуманого дизайну. Та й до спортивних нахилів машин цієї марки також виникають питання. У чому тоді успіх популярності, особливо в Сполучених Штатах, яка вважається автомобільною державою? 

До появи Hyundai Elantra 2017 року відповідь була очевидна. Публіка хотіла недорогий, прямо скажемо, дешевий автомобіль на кожен день, щоб через рік обміняти його на новий. З виходом шостого покоління Елантри вона стала цікавити не тільки станції прокату автомобілів і таксистів на периферії. Її стали купувати реальні люди. Більш того, нова на 2017 рік Hyundai Elantra могла вступити в конкуренцію навіть з Ford Focus і Mazda3. І ціна тут відіграє не вирішальне значення.

Тодішній шеф-дизайнер концерну Пітер Шрайер постарався на славу. Дива не сталося, але з сірого непримітного седана з азійськими мотивами виріс цілком конкурентоспроможний автомобіль. А щоб переконати себе і публіку в тому, що дизайн нової Елантри унікальний, придумали навіть корпоративний стиль і назвали його рідкою скульптурою.

Машина, дійсно, виглядає дуже по-європейськи. Це припало до душі янкі, тому що в Штатах тоді був тренд на все європейське. Все ж це машина трирічної давності, тому публіка змогла конкретизувати всі плюси і мінуси моделі. Якщо коротко, ось вони.

Що добре

  • Широкий вибір комплектацій. Крім базових SE і Limited, компанія пропонує версію Eco з оптимізованою витратою палива, а також спортивну версію Sport з більш потужним двигуном, іншими настройками підвіски і рульового управління.
  • Новий корпоративний стиль обертається навколо топової моделі компанії Genesis G80, що не може не тішити потенційного покупця автомобіля. Є думка, що нова Hyundai Elantra вийшла вдаліше, ніж Sonata, яка грає зовсім в іншій лізі.
  • Комфортний салон з дизайном, частково запозиченим у тій же Сонати. Матеріали і якість збірки викликають тільки позитивні емоції. У деяких комплектаціях доступна система іонізації повітря в салоні Clean Air.
  • В цілому покращилася динаміка, керованість, підвіска стала більш адекватно, а салон став тихіше.

Що не дуже добре

  • Компроміси. На базових комплектаціях досі встановлюються барабанні гальма. Це робить машину дешевше, але спрацьовує проти безпеки. Те ж можна сказати і про задню торсіонну балку, яка є ознакою відверто бюджетної техніки.
  • Режими роботи трансмісії, перемикання передач і електропідсилювача керма викликають питання. При цьому налаштування спрацьовують синхронно, як на трансмісію, так і на рульове керування. Розділити їх немає можливості навіть в дорогих комплектаціях.
  • В салоні досі панелі і дверні карти виконані з недорогого жорсткого пластика.
  • Безліч засобів безпеки доступні тільки в топових комплектаціях, але навіть за доплату їх не поставлять на базові версії.

Дизайн і стиль Hyundai Elantra 2017

"Рідку скульптуру" виставили вперше в 2015 році на батьківщині, в Південній Кореї. Її вважали проривом в дизайні, у всякому випадку, в рамках компанії. Все ж основним ринком для Hyundai завжди залишався і залишається ринок США. Тут щороку обмінюють на гроші понад 200 000 корейських автомобілів. Тому не рахуватися зі специфікою північноамериканського ринку Хендай просто не мала права.

Наскільки це у неї вийшло, питання інше. Однак дизайн нового седан зовсім не схожий на те, що ми бачили до 2017 року. Зауважте, компанія відмовилася від відверто азійських химерних елементів в дизайні, лінії стали спокійніше і впевненіше, легше. До речі, про повітря. Аеродинаміка кузова покращилася, аеродинамічний коефіцієнт склав всього 0,27 сХ.

Дуже органічно виглядає гексагон величезної решітки, що починається біля кромки капота, і закінчується на лінії переднього обвісу. Решітка гармонійно виглядає в комплексі з витягнутими фарами, складним обвісом і вентиляційними нішами в передньому бампері. П'ятикутні задні ліхтарі підкреслюють загальну концепцію дизайну кузовних панелей, стягуючи їх лінією, що простягнулася аж до передніх крил.

Лобове скло нахилили назад ще більше, що дозволило поліпшити огляд, а крім того, візуально зробити капот довше. Своєю чергою, це дозволило зробити силует седана сучасніше, динамічніше і присадкуватішим. Нехай кузов і не став шедевром світового дизайну, але марка стала впізнаваною, а на сучасному перенасиченому автомобільному ринку це вже немало. Індивідуальність виражена, солідність підкреслена, вектори розвитку задані. Тепер - в салон.

Салон і комфорт Hyundai Elantra 2017

Салон став цікавішим. Точніше, впевненіше. Якщо минуле покоління Елантри ще хотіло комусь щось довести, то салон шостий Hyundai Elantra каже - я вже виросла з бантиків і витребеньок. Справді салон став суворішим, діловитішим. Здається, трохи псує враження молдинг з полірованого алюмінію, який тягнеться через всю передню панель. Хоча, кому як.

На задньому сидінні, як і раніше, буде незатишно пасажирам високого зросту. Нічого, нехай сідають спереду - в жертву дизайну принесли пару міліметрів висоти стелі ззаду. В ногах простору цілком достатньо завдяки солідній колісній базі у 2700 мм. Якби не жорсткий пластик на дверних картах, інтер'єр цілком міг би відповідати стандартам VW.

У Штатах звикли вимірювати простір салону в кубодюймах, так ось у Елантри обсяг салону 3121 л, якщо перевести в літри. Ось тільки прикро, що при такому великому салоні багажник зовсім вже крихітний за мірками класу - 458 л, а в попередньому поколінні в трюм містилося 490 л багажу. Архітектура багажника залишилася колишньою, як і можливості трансформації спинки задніх сидінь, вони так само можуть складатися в пропорції 60/40.

Місце водія відмінно опрацьовано з точки зору ергономіки. Панель приладів видно добре і вдень, і вночі внаслідок того, що її розгорнули в бік водія, як і центральний дисплей інформаційно-розважальної системи. Старі колодязі приборки пішли в минуле, тепер вона виглядає цілком на рівні, ніякої крижаної синяви підсвічування, як в минулому поколінні, більше немає. 

Техніка та агрегати Hyundai Elantra

Кузов змінився не тільки зовні, але і структурно. Тепер частка високоміцних сплавів в силовому каркасі становить 54% проти 23% минулого покоління. Посилено місця склейки структурним клеєм, загальна довжина шва якого для кожної машини дорівнює 120 м. В результаті кузов став на 30% жорсткіше на крутіння. 

Габарити нового кузова наступні:

  • довжина - 4570 мм, це плюс 30 мм до минулого кузову;
  • ширина - 1800 мм, +20 мм;
  • висота 1440 мм, стелю опустили на 5 мм.

Базовим для американської Hyundai Elantra в 2017 році був 2.0-літровий бензиновий чотирициліндровий атмосферний двигун, що працює по циклу Аткінсона. Його віддача становила 147 коней і крутний момент на рівні 179 Н∙м. Двигун заточений на економію, зате полиця крутного моменту досить широка, тому навіть з низів він тягне непогано.

У парі з цим мотором в базі йде шестиступінчаста механічна коробка передач, а за гидромеханічний автомат на 6 діапазонів доводилося доплачувати. Механічна КПП не сильно припала до смаку американцям зі зрозумілих причин, тим більше, що двигун був далеко не динамічним. Для спокійної їзди - саме те, але для більш-менш активної їзди він не підходить.

З АКПП цей мотор показував непогані цифри по економії палива, його навіть можна було назвати чуйним і еластичним. Цьому сприяли кілька режимів роботи автомата, в тому числі і можливість ручного перемикання передач, що може стати корисним, якщо, наприклад, на спуску гальмувати двигуном.

Для Hyundai Elantra Eco був збудований 1,4-літровий бензиновий турбомотор потужністю 128 сил (212 Н∙м). У парі з ним йшла тільки роботизована коробка передач на 7 діапазонів з двома зчепленнями. Ця парочка забезпечувала середню витрату палива 6,7 л на сотню, хоча на трасі споживання пального може впасти до 5,4 л на 100 км. Це практично те ж саме, що пропонує Honda Civic з варіатором. Непогано.

Для версії Sport корейці заготовили 1,6-літровий форсований до 201 сили і 297 Н∙м турбомотор. Для цього двигуна перенастроїли вихлопну систему, тому звучить він «як справжній». Правда, йому не вистачає грюкоту і тріску, як в Fiat 500 Abarth, але це абсолютно не робить його динаміку млявою. Машина в цій комплектації виглядає непогано навіть на тлі більш іменитих однокласників. 

Ціна і комплектації Hyundai Elantra 2017

Попри те, що базові комплектації не дуже балують клієнта великою кількістю обладнання, за бажанням завжди можна дообладнати машину одним з пакетів, пропонованих американськими дилерами. І це умисний хід, оскільки ідея була в тому, щоб викотити ринку максимально недорогий, але при цьому солідний автомобіль. Який виглядає дорожче, ніж коштує.

Комплектація SE, від $ 18,000
Так і вийшло. З такою базовою ціною Елантра ощасливить свого господаря шестиступінчастою механічною КПП, 2-літровим мотором, що працює по циклу Аткінсона, і крихітним набором устаткування, але все необхідне тут є:

  • 15-дюймовими сталевими штампованими дисками з ковпаками;
  • кондиціонером;
  • повним електропакетом;
  • рульовою колонкою з регулюванням по винесенню і куту нахилу;
  • магнітолою з 6 динаміками, програвачем CD і супутниковим радіо.

Все ж в Штатах найбільш популярною комплектацією стала SE з пакетом Popular Equipment. Тут вже стояла коробка-автомат з тим же 2-літровим мотором, а також купа додаткових функцій і оснащення:

  • 16-дюймові литі диски;
  • бічні дзеркала з підігрівом;
  • датчик світла;
  • круїз контроль;
  • 7-дюймовий сенсорний дисплей (але без програвача дисків);
  • камера заднього виду;
  • можливість підключення по Bluetooth і інтеграція смартфона з Android Auto і Apple CarPlay.

Наступним в лінійці Elantra йде SE Value Edition. По суті, це SE з усім перерахованим вище в стандартній комплектації, плюс люк на даху. 

Комплектація Eco, від $ 20.650
Найекономічніша модель в лінійці отримала відповідну назву Eco. Вона комплектується тим же обладнанням, що і Value Edition, але стоїть на 15-дюймових легкосплавних дисках і без люка. 

Ця версія під капотом ховає 1,4-літровий двигун з турбонаддувом (128 к.с., 212 Н∙м) в парі з семиступінчастою роботизованою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням. 

Комплектація Limited, від 27.500
Максимально комфортна й розкішна Elantra в комплектації Limited. Тут є все, що є в Value Edition (включаючи базовий 2,0-літровий двигун), плюс 17-дюймові легкосплавні диски, додаткова хромована обробка кузова, адаптивні ксенонові фари, світлодіодні задні ліхтарі, шкіряна оббивка, сидіння водія з електроприводом, система Hyundai Blue Link і другий порт USB (тільки для зарядки).

У комплектації є два пакети опцій: пакет Limited Tech і пакет Limited Ultimate. Пакет Limited Tech обіцяє: 

  • люк на даху;
  • задні сидіння з підігрівом;
  • дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням; 
  • збільшений інформаційний дисплей водія; 
  • 8-дюймовий сенсорний екран; 
  • голосові команди;
  • навігаційна система; 
  • аудіосистема Infinity з вісьма динаміками. 

Пакет Limited Ultimate містить адаптивний круїз-контроль, функцію попередження про лобове зіткнення і пом'якшення його наслідків, попередження про виїзд з смуги руху з підруленням, автоматичне дальнє світло і пам'ять налаштувань водійського крісла.

Комплектація Sport, від $ 21,650 до $ 25,985 (Sport Premium)
Найпотужніша версія Елантри названа не дуже оригінально, зате красномовно. Вона обладнана аналогічно Limited, але у неї під капотом 1,6-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом (201 к.с., 297 Н∙м), шестиступінчаста механічна коробка передач (семиступінчастий робот з подвійним зчепленням був опцією), 18-дюймові легкосплавні диски, більш жорстко налаштована підвіска і рульове управління, більші гальмівні диски, спеціальна передня і задня панелі, ксенонові фари і деякі деталі інтер'єру, такі як легкосплавні педалі і чорна оббивка стелі. Пакет Sport Premium по суті додає те ж обладнання, що і пакет Limited Tech.

Безпека і краш-тести

У Hyundai Elantra є дані краш-тестів, але є різниця між позицією NHTSA і страховим інститутом дорожнього руху. IIHS видала оцінку Top Safety Pick +, що означає хороші результати за всіма краш-тестами і відмінні розширені функції безпеки, такі як попередження про лобове зіткнення з автоматичним екстреним гальмуванням.

NHTSA, проте, дав Elantra загальну оцінку в чотири зірки, відзначаючи, що під час випробувань на бічний удар (де він отримав оцінку в п'ять зірок) панель лівих задніх дверях торкнулася манекена заднього пасажира.

Всі седани Elantra оснащені системою стабілізації, подушкою безпеки для колін водія і функцією контролю мертвих зон. Камера заднього виду була опцією для Elantra SE, але входила в стандартну комплектацію Elantra Limited.

Конкуренти по класу

Мабуть, конкурентів по ціновій планці у Hyundai Elantra кіт наплакав. Зате в класі седанів середнього розміру за місце під сонцем борються мало не три десятки непоганих машин. Ось тільки деякі з них, найвідоміші:

  • VW Jetta. Більш технологічний, більш якісний автомобіль, одним словом, німець. Та й багажник у Джетта побільше буде. Зате коштує вона на добрих дві з половиною тисячі доларів більше. У наборі двигунів є і потужніший, ніж у Елантри, а коробки передач надійніше.
  • Honda Civic. «Хонда» звучить переконливіше, ніж «Хендай», зате технічні характеристики у седанів багато в чому схожі. Зокрема, витрата палива, та й стартова ціна у японки трохи вище, а салон трохи тісніше.
  • Toyota Corolla. Сперечатися з найпопулярнішою машиною в світі просто нерозумно, тому до мінусів Королли можна віднести хіба що мляве рульове управління і більш високу ціну. В іншому - одні плюси.

Hyundai Elantra зі Штатів. Висновки

канська Елантра відрізняється від тих, які продавали в Україні офіційно. В першу чергу двигунами і коробками передач. Проте на розбиранні Hyundai Elantra є будь-які запчастини, тому не варто боятися незнайомих двигунів і трансмісій. Агрегати досить надійні, автоматичні коробки передач до капіталки тримаються не менше 300 000 км пробігу.

Якщо ви готові миритися з деякими недоліками Елантри, то машина повністю виправдає вкладені гроші.
Мінуси такі:

  • Слабкий базовий дволітровий мотор.
  • Занадто багато жорсткого пластика в салоні.
  • Засоби активної безпеки не в повному обсязі доступні в базових комплектаціях.

Серед безумовних плюсів:

  • Якщо пощастить купити комплектацію Eco, вона надасть можливість заощадити на бензині і забезпечить хорошу потужність.
  • Просторий салон.
  • Непогана мультимедійка, кондиціонер в базі, витривалі мотори, здатні перетравлювати 92-й бензин.

Дизайн кузова 2017 року - момент спірний, але комусь саме він здасться привабливим, а ціна на Hyundai Elantra з пробігом зі Штатів може бути вирішальним чинником при покупці.  

Часті питання про розбирання hyundai elantra 2017-2020

Розбирання Hyundai Elantra 2017-2020 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 778 товарів.

Розбирання Hyundai Elantra 2017-2020 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання hyundai elantra 2017-2020?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категорія товарів Розбирання Hyundai Elantra 2017-2020
✅ Кількість товарів у каталозі 1421
✅ Середня ціна товарів 51 USD
✅ Ціна найдешевшого товару 1 USD
✅ Найдорожчий товар 1700 USD
✅ Середній рейтинг товару ✅6627 оцінок ✅ 4.8