Розбирання HONDA ACCORD 18-

Опис і характеристики:
Марка  HONDA 
Модель ACCORD 
Рік випуску 2018
Двигун 1.5Т, 2.0Т, 2.0H
Коробка передач Вариатор CVT
Привід

Передний

Салон Черный
Пробіг 1920 миль
Регіон США
   
Кількість авто на розбір 2
Всього розібрано 18 HONDA ACCORD 18-

 

Увага! Кожні 1-2 місяці до нас надходить новий автомобіль для розбирання. Якщо якихось запчастей немає в наявності, ви завжди можете контакти з нами і забронювати їх!

Розбирання HONDA ACCORD 18-

 
 
Арт.
Номер
Запчастина
Група запчастин
Ціна
Ціна в грн
 

Honda Accord 2018. Міняю образ

Якщо все ж можливо побудувати седан середнього розміру настільки привабливим, динамічним і переконливим, що це зменшить відтік публіки до кросоверів, то Хонда це зробила. Десяте покоління Honda Accord довело, що у седанів ще є порох в порохівницях. 

Новий Акорд 2018-2020. Що потрібно знати

З 1976 року, коли перша Honda Accord вийшла з конвеєра в Японії, було продано понад 13 мільйонів екземплярів моделі по всьому світу. З того часу машина неодноразово змінювала формат і навіть ринковий сегмент, балансуючи між класами С і D. Акорд то перетворювався в міський тридверний компакт, то виростав до розмірів Toyota Camry. 

На розбиранні Honda Accord ще є запчастини сьомого, восьмого і дев'ятого покоління моделі, коли компанія намагалася в вузькій колії D-класу обігнати Камрі. Однак у 2017 році було представлено десяте покоління, яке показало, що Хонда вирішила шукати власний рецепт успіху в цьому непростому змаганні за гаманець покупця.

Ми не дарма згадали про кросовери, які люблять за ... Та бог знає, за що їх люблять. Позаяк, заднє сидіння у Honda Accord набагато ширше і зручніше, багажник об'ємніше і зручніше, а керованість і задоволення за кермом не порівняти ні з одним представником паркетної братії. Якщо коротко, ось чому Honda Accord десятого покоління заслуговує на особливу увагу:

  • Редизайн 2018 року, мабуть, найкраще, що траплялося з Акордом. Сміливіший стиль, що запам'ятовується, силует, повністю переосмислений салон і інформаційно-розважальна система. Маса поліпшень по двигунах і ходовій, маса нових допів.
  • Чудові ходові якості і керованість. Комфортна і чуйна, але не надто м'яка або різка, настройка шасі Accord забезпечує майже ідеальний баланс комфорту їзди та керованості. Рульове управління точне, підвіска бездоганно поглинає нерівності і навіть на самих нерівних, складних дорогах вона рідко виходить з себе.
  • Хороший набір функцій безпеки вже зі старту. Вдосконалені функції активної безпеки стають все більш затребуваними серед звичайних автомобілів, і Accord розв'язує цю задачу за допомогою ряду технологій, які входять в стандартне оснащення всіх комплектацій.
  • Море місця в салоні. Седан тепер офіційно представник класу D, багажник набагато більше, ніж у машини минулого покоління, а салон набагато просторіше.
  • У нього є механічна коробка передач. Це величезна рідкість в класі седанів такого розміру. Версія Sport з 2,0-літровим турбомотором отримала 6-ступінчасту механічну коробку, що дозволить водієві відчути себе всередині дійсно спортивної машини. Звичайно, є й інші коробки передач.
  • Акорд доступний також і в гібридної версії. Якщо бензинові модифікації здадуться не настільки економічними, можна придивитися до гібриду, який споживає в середньому 4,7 л / 100 км.
  • Найостанніші мультимедійні фішки. Всі комплектації, крім бази, отримають 8-дюймовий дисплей з купою функцій, деякі - точку Wi-Fi.

Стильний і галантний. Дизайн Honda Accord

Після Honda Accord сьомого покоління, який теж вважався яскравим і цікавим, восьмий Акорд виглядав блякло. Він намагався догодити смакам як янкі, так і європейцям. Нове покоління седана зовсім не таке. Зміни в дизайні революційні. Це і світлодіодні фари головного світла, ходові вогні, акуратно вписані в п'ятикутні ніші переднього бампера, і спадаючий дах, і лаконічно завершуюча силует коротка корма.

Підтягнутий, галантний і сучасний кузов виглядає актуально навіть через чотири роки після розробки. Велика увага приділялася ергономіці і тиші в салоні, тому коефіцієнт лобового опору вдалося зменшити на 3%. В салоні стало тихіше не тільки через зниження рівня аеродинамічного шуму, але і завдяки застосуванню активної системі шумозаглушення з трьома мікрофонами, розставленими в певних точках кузова.

Дзьоб нового Акорду чи не нагадує Акура? Але це навіть краще. Новий фірмовий стиль компанії впроваджує хромовану брову через весь передок, але тепер вона стала ще витонченіше. На боковинах кузова, дверях і порогах стало більше різких ліній. На цьому наголошує хромований молдинг, що тягнеться по всьому порогу уздовж дверей від передніх крил, переходячи на задній бампер.

А тепер подивіться на пропорції. Передню стійку кузова зрушили назад на цілих 100 мм, тому капот став довшим, надаючи силуету присмак спортивного фастбека. Як тобі таке, Audi A7 Sportback? Стійки трохи завалили назад, що дозволило збільшити площу лобового скла і тим самим поліпшити оглядовість водієві.

Попри короткий хвіст, це не ліфтбек. Багато виробників седанів клюнули на спадаючі дахи і зростили кришки багажника із заднім склом. У Акорду класична кришка багажника, як в порядному седані. При цьому в профіль вона не читається зовсім, а задні ліхтарі у формі бумерангів підкреслюють витонченість і яскравість стилю.

Інтер'єр, інфотеймент і простір в салоні

Зміни в інтер'єрі нового седана не так пахнуть революцією, як дизайн кузова. Перше, що ми побачимо, відкривши двері водія, - величезний дисплей інформаційно-розважальної системи з двома вінтажними крутилками знизу. У стартовій комплектації його розмір 7 дюймів, в інших по 8 дюймів.

Потім ми зрозуміємо, що інтер'єр Accord на подив просторий, а пасажири на задніх сидіннях, зокрема, будуть відчувати себе більш привільно в Accord, ніж майже в будь-якому іншому седані середнього розміру. Відсутність опцій обробки салону, точніше, обмежена їх кількість, говорить про те, що навіть зі старту седан отримав все необхідне. Навіть більше, а 480-літровий багажник має відкидну шторку, щоб при складених спинках сидінь можна було перевозити довгоміри.

У топової комплектації, Touring, обладнання доповнили хіба що проекційним дисплеєм, шкіряними сидіннями і декількома дорогими опціями. Інше було надбанням навіть початкових версій. Все ж одним з головних чеснот салону Honda Accord було якість обробки, деталізація і ретельність збірки. 

Для водія призначена тепер не колишня нескладна панель приладів, а елегантна оптитронна, а кермо замість чотирьох спиць отримало три. Виглядає більш спортивно, а контрастні прострочки і зручні припливи для хвата виконані, немов в люксовому автомобілі. До речі, шкіра на кермі йде вже з базової комплектації. Ще водій повинен оцінити відмінну оглядовість внаслідок зменшення товщини передніх стійок на 20%. 

Дизайнери переглянули компонування передньої панелі і центральної консолі. Тепер вона стала візуально легше, не переобтяжена зайвими кнопками і важелями. Органи управління аудіокомплектом (10 динаміків і підсилювач на 450 Вт для топової версії) і кліматичною системою впорядковані краще, їх блоки отримали новий дизайн.

Технічні характеристики і агрегати

Конструкція кузова розроблялася інженерами Хонда практично з нуля. Статистика говорить, що навіть до сьогоднішнього дня частка надміцних сортів стали в конструкції силового каркаса кузова на першому місці серед конвеєрних моделей в світі. На 30% кузов нового Акорду складається саме з них. Минуле покоління седана використовувало тільки 17,1% твердих сплавів в конструкції каркаса.

В результаті застосування сучасних технологічних матеріалів кузов став жорсткішим на кручення на 33%, а на вигин на 24%. Ще один бонус від застосування таких матеріалів - зниження загальної маси. Машина стала легше на 75 кг. Споряджена маса при цьому від 1490 кг в залежності від встановленого обладнання, двигуна і коробки передач. 

Завдяки використанню нової модульної платформи вдалося збільшити колісну базу, але скоротити відстань від бампера до бампера:

  • довжина - 4880 мм (-10 мм);
  • колісна база 2830 мм (+55 мм);
  • ширина збільшилася на 20 мм і тепер склала 1862 мм;
  • висота кузова - 1450 мм;
  • кліренс - 140 мм.

Наслідком боротьби за простір для пасажирів стало лідерство седана в класі за обсягом салону. Так, Honda Accord з салоном у 2,99 куба виграє у Toyota Camry з салоном в 2,83 куба. До виходу нового Акорду це був найкращий показник в класі.

На відміну від свого основного конкурента, Тойота Камрі, Honda Accord повністю перейшов на наддувні двигуни. Виняток становить тільки бензиновий атмосферний дволітровий двигун, встановлений на гібридній версії. Він працює в парі з двома електромоторами. Для бензинових Акордів всіх комплектацій приготували два мотори з турбіною Earth Dreams VTEC Turbo:

  • 1,5-літровий моторчик потужністю 195 сил і з обертовим моментом 263 Н ∙ м. Цей двигун нам знайомий по Honda Civic тих років випуску. Двигун доступний або з шестиступінчастою механічною КПП, або з варіатором CVT.
  • 2,0-літровий варіант цього двигуна видає 256 сил і 370 Н ∙ м моменту. Цей агрегат призначено тільки двом топовим комплектаціям. Мотор також використовується на Civic Type R, правда, там він розкачаний до 320 коней і видає 400 Н ∙ м крутного моменту. Для цього двигуна у Акорду є базова механічна шестиступка, але за доплату до нього прикрутить фірмову хондівську 10-ступінчасту гідромеханічну автоматичну коробку.

Існує і літрова версія цього мотора, але вона буде встановлена на хетчі гольф-класу.

Ціни і комплектації Honda Accord

Для початку продажів в 2018 році Хонда приготувала сім варіантів оснащення седана на будь-який смак і гаманець:

  • LX 1.5 від $ 24,800;
  • Sport 1.5 від $ 27,460;
  • EX 1.5 від $ 28,700;
  • EX-L 1.5 від $ 31,200;
  • Sport 2.0 від $ 31,990;
  • EX-L 2.0 від $ 33,200;
  • Touring 2.0 від $ 37,030.

Комплектація  LX

LX- найдоступніша з комплектацій, вона обладнана безліччю функцій, включаючи двозонний клімат-контроль і розширені функції безпеки:

  • 17-дюймові легкосплавні диски; 
  • світлодіодне зовнішнє освітлення (фари, задні ліхтарі і ходові вогні); 
  • автоматичне керування дальнім світлом; 
  • камера заднього виду, кнопкове запалювання;
  • інформаційний дисплей для водія;
  • двозонний автоматичний клімат-контроль; 
  • регульоване по висоті сидіння водія;
  • Bluetooth;
  • 7-дюймовий сенсорний екран; 
  • аудіосистема з чотирма динаміками і портом USB.

Стандартні засоби допомоги водієві пропонують попередження про виїзд зі смуги руху і з підруленням назад, адаптивний круїз-контроль і попередження про лобове зіткнення з автоматичним екстреним гальмуванням.

Комплектація Sport

Вибираючи цей варіант, ми отримуємо 19-дюймові литі диски, світлодіодні протитуманні фари, спойлер на багажнику, хромовані патрубки на вихлопних трубах, комбіновану оббивку сидінь з тканини і шкірозамінника. Але головне, це 8-дюймовий сенсорний екран і аудіосистема з вісьмома динаміками з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto. 

Комплектація Accord  EX

EX базується на версії LX, додаючи оновлення інтер'єру Sport (за винятком унікальної оббивки Sport і підрульових пелюсткових перемикачів). Але при цьому має:

  • 17-дюймові литі колеса, 
  • дзеркала з підігрівом, 
  • люк на даху, 
  • безключовий доступ і запуск двигуна, 
  • моніторинг сліпих зон, 
  • підігрів передніх сидінь, 
  • додатковий порт USB, а також супутникове і HD-радіо.

Субкомплектація EX-L додатково додає дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням, здатність запам'ятовувати налаштування водійського сидіння, пасажирське сидіння з електроприводом, шкіряну оббивку і аудіосистему з 10 динаміками. Система навігації встановлюється за доплату.

Комплектація Accord Touring

На Олімпі модельної лінійки Акорду розташувалася комплектація Touring, яка оснащує Accord: 

  • 19-дюймовими колесами, 
  • адаптивними амортизаторами, 
  • хромованою зовнішньою обробкою, 
  • дверними ручками з підсвічуванням, 
  • автоматичними двірниками з датчиком дощу, 
  • переднім і заднім парктроніком, 
  • додатковими настройками режимів руху, 
  • проекційним дисплеєм, 
  • вентильованими передніми сидіннями, 
  • підігрівом задніх сидінь, 
  • навігаційною системою, точкою доступу Wi-Fi,
  • бездротовим зарядним пристроєм для телефону.

Комплектації з 2,0-літровим турбодвигуном по суті такі ж, як і їх 1,5-літрові аналоги, але Sport 2.0T оснащений системою безключового доступу, підігрівом передніх сидінь і функцією контролю мертвих зон.

Безпека і краш-тести

Honda Accord може похвалитися п'ятизірковим рейтингом безпеки від Національної адміністрації дорожнього руху, а також класифікацією Top Safety Pick від Страхового інституту дорожньої безпеки. Маса базових функцій допомоги водієві включає важливі технології запобігання зіткнень в будь-якій комплектації Accord, включаючи автоматичне екстрене гальмування і допомогу при утриманні машини в смузі руху. 

Однак це не означає, що всі технічні засоби безпеки будуть в базі. Моніторинг мертвих зон, попередження про перехресний рух ззаду і датчики паркування і раніше залишаються опціями. Результати краш-тестів NHTSA виглядають так:

  • Загальний рейтинг безпеки - 5 зірок.
  • Фронтальний удар з повним перекриттям з пошкодженням капота, переднього бампера, обвісу і оптики - 5 зірок.
  • Бічний удар з деформацією центральної стійки, порогів, передній і задній двері при спрацьовуванні подушок безпеки - 5 зірок.
  • Стійкість до перекидання - 5 зірок.

Основні конкуренти Акорду

В першу чергу, в якості конкурента розглядають Toyota Camry. При цьому землячка дорожче Акорд майже на півтори тисячі доларів в базовій комплектації, не має такого базового обладнання і більш млява по динаміці. 

Є й інші конкуренти:

  • Chevrolet Malibu. Досить популярна машина на батьківщині. Базовий 167-сильний двигун непоганий, але більш ненажерливий, ніж у Акорду. Турбомоторів в лінійці не було. Салон тісніше, а багажник на 30 л менше.
  • Ford Fusion. Зі старту має 120-сильний атмосферник, що програє Акорду по потужності. Салон тісніше, збірка не така якісна, а керованість більш ватяна.
  • Mazda6. Купувати Мазду або Хонду - питання релігії. Обидві машини мають хорошу корозійну стійкість, майже рівнозначні технічні характеристики, але все ж абсолютно різні за ідеологією.

Висновки. Чи варто купувати Honda Accord з пробігом

Купуючи американський Honda Accord 2018 року, ми отримуємо просторий, комфортабельний седан з сучасним економічним мотором, причому досить надійним.
Втім, не без недоліків:

  • Базові комплектації не підтримують інтеграцію зі смартфонами.
  • 1,5-літрова початкова турбочетвірка іноді здається не такою спритною, як хотілося б.
  • На передньому облицюванні забагато хрому, але це справа смаку.

До безумовних плюсів автомобіля відносять:

  • Чудове співвідношення ціни і якості.
  • Дуже гідне виконання інтер'єру і його дизайн.
  • Є вибір трансмісій.
  • Відмінний список обладнання, що відповідає за безпеку навіть в базових версіях.

На розбиранні Honda Accord можна купити практично будь-які запчастини, тому ремонт ніколи не буде проблемою, а збалансована підвіска і рульове управління забезпечать комфортне та безпечне пересування в будь-яких умовах.

Частые вопросы про розбирання honda accord 18-

Розбирання HONDA ACCORD 18- - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 502 товарів.

Розбирання HONDA ACCORD 18- - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання honda accord 18-?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категория товаров Розбирання HONDA ACCORD 18-
✅ Количество товаров в каталоге 502
✅ Средняя цена товаров 115 USD
✅ Цена самого дешевого товара 2 USD
✅ Самый дорогой товар 1400 USD