Розбирання HONDA ACCORD 13-17

Опис і характеристики:
Марка HONDA
Модель ACCORD
Рік випуску 2014
Двигун 2.4
Коробка передач Вариатор
Привід Передний
Салон Черный
Пробіг 45к миль
Регіон США
   
Кількість авто на розбір 22
Всього розібрано 60 HONDA ACCORD 13-17

Увага! Кожні 1-2 місяці до нас надходить новий автомобіль для розбирання. Якщо якихось запчастей немає в наявності, ви завжди можете контакти з нами і забронювати їх!

Розбирання HONDA ACCORD 13-17

 
 
Арт.
Номер
Запчастина
Група запчастин
Ціна
Ціна в грн
 

Honda Accord IX. По обидва боки океану

З 1976 року компанія продала понад 11 мільйонів екземплярів цієї моделі, що зробило її найбільш продаваною і успішною в історії бренду. Honda Accord стала популярною не відразу. Спочатку її будували на збільшеній платформі Civic і тільки в кузові хетчбек. Лише через рік модель отримала власний візок, а разом з ним нові кузови та визнання публіки.

Honda Accord 9 - модель знакова

Компанія будувала свою політику стосовно Акорду таким чином, що з 1993 року (а це п'яте покоління) для Європи та США будувалися два фактично різних автомобілі. Американець хотів комфортну, простору машину з відповідними габаритами та опціями. Європейцеві ж такий підхід був не до душі, він вважав за краще відносно невеликий, недорогий, але жвавенький седан.

У 2012 році в історії моделі настав перелом. Керівництво Хонда вирішило не ділити Акорд на американський і європейський. Цьому посприяв новий гендиректор компанії Таканобу Іто. Замість цього було побудовано глобальний автомобіль, який мало чим відрізнявся по обидва боки океану. І це було правильне рішення з точки зору маркетингу, хоча нове дев'яте покоління не поставляється в деякі країни Європи.

Honda Accord 9 спробувала догодити як покупцям в США, так і шанувальникам моделі в інших країнах. Їй це вдалося. Американські розміри та європейська динаміка з керованістю тепер дружно жили в одному автомобілі. У порівнянні з восьмим поколінням, новий Акорд став довшим на 164 мм, колісна база зросла на 70 мм (2775 мм), а загальна довжина кузова склала неабияких 4,9 м. Отже, новий Акорд плавно перейшов в клас D, ставши конкурентом Toyota Camry, Skoda Superb і Ford Mondeo (Fusion).

Кузов і комплектації: за канонами класу D

Можливо, шанувальники бренду примітили в зміні стилістики та розмірів кузова дев'ятого покоління деяке «одомашнення» гарячого седана. Питання це дуже спірне, хоча кузов, дійсно, частково втратив гостроту ліній і, можливо, спортивний характер. Зате автомобіль став більш присадкуватим і внаслідок цього виглядає досить динамічно.

І це при тому, що став набагато просторішим і ширшим. Але впізнаваності не втратив. Характерна оптика, змінена, але яскрава корма, філігранні лінії решітки радіатора в хромі, все це в комплексі з представницьким силуетом створює відчуття динамічного, але респектабельного автомобіля.

Інтер'єр став більш вишуканим, але не менш яскравим і ергономічним. А що стосується комплектацій, то навіть в базовій LX є те, за чим не доведеться шукати дорожчу версію - тут і литі диски, і двозонний клімат-контроль, і мультимедійка з Bluetooth і можливістю підключення стороннього носія по USB. Для чотирьохдверного седана були доступні шість комплектацій: LX, Sport, EX, EX-L, EX-L V6 і Touring. Купе з двома дверима, характерне тільки для ринку США, мало базову комплектацію LX-S, але розділяло інші версії з седаном:

  1. Починаючи з 2015 року базовий Акорд в комплектації LX мав на борту камеру заднього виду, клімат-контроль, мультимедійку з 8-дюймовим дисплеєм і 4 динаміками. За замовчуванням така версія стояла на 16-дюймових литих дисках і коштувала 23 тисячі доларів. У Штатах, зрозуміло.

  2. Як варіант, пропонувався Sport Sedan. Він відрізняється 18-дюймовим литтям, спойлером на кришці багажника, протитуманними фарами, шкіряним кермом і сидінням водія з регулюванням на 10 положень. Коштувало це все 24,5 тисячі.

  3. За $ 25,800 пропонували версію EX. Вона мала точнісінько таке ж оснащення, що і попередні, але була доповнена електролюком, аудіосистемою на 8 динаміків, безключовим доступом і кнопковим запуском двигуна.

  4. Комплектація EX-L ($ 29 200) мала ті ж плюшки, але додавала світлодіодні стоп-сигнали, водійське сидіння з пам'яттю на 2 положення, пасажирське сидіння з електрорегулюванням, сенсорний дисплей і підігрів передніх сидінь.

  5. За седан EX-L V6 просили 32,2 тисячі. Він відрізнявся від попередньої версії тільки двигуном і світлодіодними денними ходовими вогнями.

  6. Найдорожчою була версія Touring. За неї просили 34,4 тисячі, а відрізнялася вона світлодіодним головним світлом і адаптивним круїз-контролем.

Для трьох останніх комплектацій дилери пропонували навігатор з функцією розпізнавання голосу. У цих випадках седан комплектувався дисплеєм з вищою роздільною здатністю. А для купе початковою була комплектація LX-S - той же EX, але без люка і кнопки запуску двигуна. В іншому Акорд у дводверному кузові повторював комплектації седана. Базове купе можна було купити за 24 400 доларів.

Техніка Honda Accord 9

Дволітровий бензиновий двигун, відомий по восьмого покоління моделі, був відправлений на дембель. Його замінив 2,4-літровий рядний 4-циліндровий атмосферник з потужністю 180 сил і крутним моментом 245 Н∙м з 16-клапанною головкою. 

Всі такі мотори були укомплектовані 6-ступінчастою механічною КПП, але за додаткову плату могли працювати з 5-ступінчастим гідромеханічним автоматом. Після 2015 року до списку коробок передач було додано варіатор, який в Штатах мав величезний попит, тому ймовірність зустріти саме такий екземпляр велика.

Другий і останній двигун, який встановлювали на Honda Accord 9 покоління - V-образна шістка об'ємом 3,5 л. Звичайно, вона потужніше за 2,4-літровий агрегат і видає 282 сили (342 Н∙м). Цей мотор цікавий тим, що вміє відключати «зайві» циліндри, якщо в надлишкової потужності необхідності немає. З цим мотором була доступна тільки 6-ступінчаста гідромеханічна коробка, але для купе була можливість встановити 6-ступінчасту механіку. CVT на 6-циліндрові двигуни не встановлювали.

У Штатах також можна зустріти гібридні Акорди, які комплектувалися 2,0-літровими двигунами, що працюють по циклу Аткінсона, і електромотором. Сумарна потужність установки становила 196 сил (306 Н∙м). Плагін-гібриди були популярні в Японії, але обидві гібридні версії були доступні в США з другої половини 2013 року.

Безпека і краш-тести

Абсолютно всі комплектації після 2015 року обладнані відмінним набором систем безпеки:

Дорожчі комплектації обладнані системами контролю сліпих зон, контролю смуги руху, попередження про зустрічне зіткнення. Контроль сліпих зон здійснюється технологією LaneWatch, яка моментально перемикала зображення на 8-дюймовий дисплей з камери в правому або лівому дзеркалі в залежності від напрямку повороту.

Незалежно від типу двигуна Акорд зупиняється зі швидкості 97 км/год за 39 м, що цілком пристойно для седана таких розмірів. У національних тестах Insurance Institute for Highway Safety Honda Accord отримала такі оцінки:

  • загальна безпека - 5 зірок;

  • захист від лобового удару - 4 зірки;

  • захист від бокового удару - 5 зірок;

  • лобовий удар з частковим перекриттям - добре, максимальна оцінка;

  • бічний удар - добре;

  • лобовий удар з мінімальним перекриттям - добре;

  • безпека при перекиданні - добре;

  • безпека сидінь і підголівників при хлистовому ударі ззаду - добре.

Слабкі місця дев'ятого покоління Honda Accord

Попри просторий інтер'єр і місткий багажник, у салону все ж є свої недоліки. Більшість конкурентів уже в той час використовували складні спинки задніх сидінь в пропорції 40/60. У Акорду спинка складається, але тільки цілком. Тому водієві доводиться вибирати - використовувати по повній 495-літровий багажник, або виключити зі списку попутників задніх пасажирів, якщо вантаж буде довшим за багажник.

Друга штука, яка може дратувати людину, яка звикла до сучасних методів управління мультимедійкою, навігацією та іншими корисними фішками - заплутана і нелогічна схема взаємодії з блоком мультимедійної системи. У салоні топових комплектацій знаходяться аж три монітори - основний під лобовим склом, монітор трохи менше, для керування магнітолою на консолі та маленький монітор на приладовій панелі для відтворення оперативної шляхової інформації.

Все б добре, але для управління всією цією відеотекою використовується ряд фізичних кнопок, сенсорний екран і джойстик на консолі. Основна робота джойстика - управляти навігатором, але частина функцій можна використовувати тільки за допомогою сенсорного дисплея. Словом, розбиратися в управлінні цим всім доведеться довго. Хоча в цілому мультимедійний комплекс провальним назвати ніяк не можна.

Ходова і двигуни

Ніяких проблем з автоматичними коробками, варіатором і механічною КПП власник уживаного Акорду не відчує. Агрегати надійні, відмінно налаштовані та злагоджено працюють з двигунами. Звісно, при своєчасному обслуговуванні. 

До моторів теж претензій немає, але і тут не без нюансів. Обидва двигуни починають оживати лише після 5000 об/хв, що порадує не всіх. У чотирициліндрового мотора можуть бути проблеми з ГРМ, якщо не регулювати клапана за регламентом. 

V-образна шістка досить економічна (7-8 літрів по трасі при такій-то потужності), але сильно завантажує передню підвіску. А це позначається і на керованості, і на ресурсі гальм і ходової. Правда, якщо не зловживати високими швидкостями на поганих дорогах, цих нюансів можна і не помітити, навіть не дивлячись на помірну скутість підвіски.

Втім, на тлі конкурентів все це виглядає абсолютно неважливо:

  1. Ford Mondeo приблизно тих же років випуску не буде настільки надійний, хоча, можливо, він перевершує Акорд за частиною технологій.

  2. Hyundai Sonata обійдеться дешевше зі старту, але її експлуатація може виявитися дорожче через менший ресурсу автоматичних коробок, менш міцною підвіскою. Але у Сонати є козир - потужний дволітровий двигун.

  3. Toyota Camry, скоріше, найбільш грізний і авторитетний конкурент для Акорду. Широка гамма моторів і комплектацій, варіативність цін, надійність, та й по запчастинах може виявитися доступніше.

Що в підсумку

Honda Accord 9 - надійний і комфортний сімейний або діловий автомобіль. Двигунів всього два (не рахуючи гібридів), але це той випадок, коли при відповідному догляді вони жодним чином не підведуть. Просторий ергономічний салон і місткий багажник, висококласна обробка панелей і дверних карт - це, дійсно, автомобіль D-класу з американськими генами. Навіть всупереч деяким закидам у втраті прудкості та гонору, Honda Accord в дев'ятому поколінні виправдає надії тих, кому важливий комфорт і солідність за невеликі гроші.

Частые вопросы про розбирання honda accord 13-17

Розбирання HONDA ACCORD 13-17 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 702 товарів.

Розбирання HONDA ACCORD 13-17 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання honda accord 13-17?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категория товаров Розбирання HONDA ACCORD 13-17
✅ Количество товаров в каталоге 702
✅ Средняя цена товаров 120 USD
✅ Цена самого дешевого товара 2 USD
✅ Самый дорогой товар 1200 USD