Розбирання FORD FUSION MK5 13-

Опис і характеристики:
Марка   FORD  
Модель FUSION mk5

Рік випуску

2013-

Двигун

1.5T, 1.6T, 2.0T, 2.0h, 2.5 
Коробка передач АКПП

Привід

Передний
Салон Бежевый, Черный

Пробіг

35-100к миль

Регіон

США
   

Кількість авто на розбір

28
Всього розібрано 146 FORD FUSION MK5 13-

Увага! Кожні 1-2 місяці до нас надходить новий автомобіль для розбирання. Якщо якихось запчастей немає в наявності, ви завжди можете контакти з нами і забронювати їх!

Розбирання FORD FUSION MK5 13-

 
 
Арт.
Номер
Запчастина
Група запчастин
Ціна
Ціна в грн
 

Ford Fusion Mk5 13-

Опис моделі

Новий Ford Fusion (в кузові MK5) випускається в США з 2012 року, при цьому в Європі й Україні машина з'явилася тільки з кінця 2014-го. Новий Fusion швидко став "локомотивом бренду" і найбільш продаваною моделлю автовиробника. В першу чергу своїм успіхом він зобов'язаний яскравого і динамічного зовнішнім виглядом. Радіаторна решітка в стилі кращих спорткарів Aston Martin, вузькі фари плюс високий капот і з першого погляду вам взагалі складно повірити, що перед вами Ford. Найпопулярніша версія кузова - седан, але доступний також і універсал. Але якщо зовні машина викликає захват у покупців, то за матеріали салону і дизайн інтер'єру багато хто її критикує.

До речі, в Європі та Україні модель продається як Mondeo, тому що ми звикли до того, що саме під цією назвою доступна флагманська модель компанії Ford. Саме тому цю машину потрібно порівнювати з попереднім Mondeo, а не Fusion.

Комплектації

Седан в США спочатку пропонувався в комплектаціях S, SE, і Titanium. Після рестайлінгу у 2017-му з'явилася також комплектація SEL.

У базовій комплектації S йдуть системи безключового доступу зі смартфоном FordPass Connect, 16-дюймові сталеві колеса зі сріблястими ковпаками та шинами розміру 215/60 R16, антиблокувальна система гальм (ABS), електропідсилювач керма (EPAS), система електронного контролю стабільності (ESC) та фірмова мультимедійна система SYNC (до 2016-го - система другого покоління, пізніше - третього). Також доступна система допомоги водієві Ford Co-Pilot360 зі світлом фар, що адаптується, системи контролю смуги руху, системи аварійного гальмування для уникнення зіткнень, камери заднього виду і системи контролю сліпих зон. Також серед відмінностей ручний клімат-контроль, денні ходові вогні, що настроюються, світлодіодні задні ліхтарі, одиночна вихлопна труба.

У комплектації SE стоять 17-дюймові сріблясті литі диски з шинами 235/50 R17, а також мультимедійна система SYNC і система допомоги при їзді заднім ходом. Додатково до опцій комплектації S доступні двозонний автоматичний регулятор температури (DEATC) із заднім кондиціонером і тепловентиляторами, система допомоги перед зіткненням з виявленням пішоходів, система доступу в автомобіль MyKey, два додаткових динаміки аудіосистеми (в основі - всього 4), електропривод водійського сидіння і підлокітник з підстаканниками на задньому сидінні.

Комплектація Titanium порадує 19-дюймовими литими колесами з шинами 235/40 R19, професійною аудіосистемою Sony з дванадцятьма динаміками, люком в даху, голосовою навігацією з сенсорним екраном, а також підігрівом і кондиціонуванням передніх сидінь в спортивному стилі. Додатково є датчик дощу, підігрів рульового колеса, дзеркала з електропідігрівом і повторювачами сигналу повороту, система допомоги при підйомі в гору, дзеркала з підсвічуванням, система розморожування переднього скла, адаптивний круїз-контроль, система розумного доступу і віддаленого запуску, система автоматичного відкривання дверей гаража, а все освітлення в машині йде тільки з LED-лампами. Зовні машина буде відрізнятися невеликими хромованими вставками в ручках дверей, хромованою решіткою радіатора, заднім спойлером і двома трубами вихлопної системи.

Нова комплектація SEL, яка з'явилася після рестайлінгу, по оснащенню розташувалася між SE і Titanium. Вона схожа на топову комплектацію, але в ній стоїть трохи простіша аудіосистема на 11 динаміків, замість двох патрубків вихлопної системи всього один, передні сидіння тільки підігріваються, але не охолоджуються, немає хромованої решітки радіатора, а диски коштують мають лише 18-дюймові, з шинами 235/45 R18. Проте і коштує дешевше.

Після рестайлінгу у всіх комплектаціях ручний важіль АКПП замінили на шайбу-селектор.

У різний час були також доступні преміальні комплектації Platinum і Vignale зі своїми особливими фішками.

Агрегати

Машину спочатку розробляли на новій платформі Ford CD4 - і Fusion став першим автомобілем в лінійці автовиробника, який побудували на цьому "візку". Платформу створювали в рамках глобалізації та концепції One Ford, коли регіональні відділення автовиробника більше не створювали моделей окремо від материнської компанії. Але крім поперечного розташування двигуна, відповідного для переднього і повного приводу, якихось помітних особливостей у неї немає.

У базовій комплектації Ford пропонує бензиновий 2.5-літровий мотор серії Duratec 25, потужністю 150-171 к.с. і крутним моментом у 250 Нм на оборотах близько 6000 об/хв. Це рядний чотирициліндровий двигун, побудований за системою DOHC. Виробник також позначає його як 2.5L iVCT I-4. Мотор не дуже популярний, тому інформації про нього небагато. Орієнтовний ресурс - близько 400 000 км, а витрата пального - 11 літрів в місті та 8 літрів в змішаному циклі. При цьому мотор дуже чутливий до системи змащення - і з урахуванням того, що у двигуна проблемні прокладки, через які відбувається підтікання оливи, за рівнем моторної оливи потрібно стежити дуже уважно.

Набагато більшою популярністю користуються більш сучасні турбовані бензинові двигуни EcoBoost об'ємом 1.5, 1.6, і 2.0 літра. Після рестайла з'явився також "екобуст" на 2,7 літра.

Мотори Ecoboost досі збирають премії на кшталт International Engine of the Year. Це пояснюється тим, що при малому обсязі ці мотори видають велику потужність, споживають менше палива, але ще і виробляють меншу кількість шкідливих викидів. Для цього мотори довелося оснастити турбіною і прямим уприскуванням, а також налаштувати регульовані фази газорозподілу. Ще ці мотори компактні, недорогі та надійні, що і зробило їх такими популярними як у виробника, так і у покупців.

Серед мінусів Ecoboost слабка ремонтопридатність. З урахуванням того, що мотор може відходити до 400 000 км, а його ремонт за вартістю дорівнює заміні, це очікувано. Також ці двигуни вимогливі до якості мастильних матеріалів і регулярності обслуговування. Але якщо ви не шкодуєте грошей на технічне обслуговування, то мотор вас порадує безперебійною роботою.

Окремо потрібно сказати про гібридну версію автомобіля у двох комплектаціях. Ford Fusion Hybrid - це звичайний гібрид, в якому електродвигун просто допомагає звичайному мотору в деяких ситуаціях (старт, розгін, парковка). А Ford Fusion Energi - це більш сучасний заряджає гібрид, в якому електромотор працює до вичерпання запасу батареї, а потім машина переключається на звичайний ДВС. У комплектації Hybrid можна вибирати будь-який з описаних вище двигунів. А у випадку з Energi для машини спеціально додали ще один класичний мотор Duratec 20 об'ємом 2 літри. Він працює в парі з 46-сильним електромотором і 7,6-кіловатною літій-іонною батареєю. Тобто чисто на електриці машина може проїхати до 30 кілометрів ходу.

Всі версії машини в основному оснащувалися шестиступінчастою коробкою-автомат 6T / 6F. Цю КПП Ford розробив спільно з General Motors і вона випускається з 2006 року. Коробка досить надійна, хоча у неї та можуть виникати проблеми з перемиканням передач після пробігу в 100 000 кілометрів. Дуже рідко машина могла комплектуватися механічною коробкою передач Ford B6 - вона використовувалася тільки з моторами 1.6 EcoBoost в комплектації SE.
У більшості машина має передній привід. Але деякі комплектації також мають повний привід.

Що стосується підвіски, то вона класична - спереду коштують стійки системи McPherson, а ззаду багаторичажка, хоча і створена з нуля. Деталей в задній підвісці стало менше, тобто вона стала надійніше. Правда, важелі йдуть тільки в зборі з сайлентблоками, так що заміна деяких деталей обійдеться недешево.

Недоліки та поломки

Якщо будете шукати всі думки власників про ці автомобілі, то врахуйте що в рунеті більшість відгуків про версії, зібрані в Росії або Європі. Про досвід використання американців відомо менше.

Про проблеми з коробкою ми вже писали. Деякі водії скаржаться на «різке або уповільнене перемикання трансмісії» або взагалі неможливість перейти на вищу передачу. Що цікаво - причини у більшості різні, від проблем з програмним обтятому до виходу з ладу і заміни окремих деталей.

Підвіска ходить довго, але після 150 000 км ви почуєте шуми та скрипи, що говорить про швидку заміну сайлентблоков і / або важелів.

Також на пробігу понад 100 000 кілометрів виникають проблеми з підсилювачами керма. Цей вузол або працює погано, або не працює взагалі. Ford навіть відкликав деякі автомобілі, щоб усунути проблему.

Також власники скаржаться на проблеми з різною розумною електронікою. Глючити можуть безключевого доступ, мультимедійна система, клімат-контроль і навіть електроннний ручник. А серед найнесподіваніших проблем - скриплива кришка люка в комплектації Titanium.

Безпека

Відзначимо, що в питаннях безпеки в компанії Ford вирішили не йти на компроміс. Незалежно від комплектації автомобіля, ви отримуєте повний набір функцій. Серед них камера заднього виду, двоступеневі фронтальні подушки безпеки водія і пасажира, бічні подушки безпеки передніх сидінь, бічні подушки безпеки типу "штора" для передніх і задніх сидінь, колінна подушка безпеки водія і переднього пасажира, преднатяжители ременів безпеки передніх і задніх сидінь. При цьому роботою всіх компонентів індивідуально управляє система Personal Safety System. Для захисту дітей є дитячі замки безпеки і дитячі ремені.

Для допомоги водієві на дорозі у всіх комплектаціях доступні антиблокувальна система гальм (ABS), система електронного контролю стабільності (ESC), система допомоги при гальмуванні Brake Assist, а також система визначення пішоходів і запобігання зіткнень. Але якщо все-таки щось трапилося, викликати допомогу можна з кнопки SOS.

Про безпеку автомобіля на парковці подбають сигналізація по периметру і пасивна протиугінна система SecuriLock.

Краш тести

Для уникнення зіткнень Ford у всіх своїх автомобілях реалізує решеніем, які об'єднані в концепцію Ford Co-Pilot360.
Сюди входить адаптуються фари головного світла, які автоматично переключаться між ближнім і дальнім світлом, а також додатково висвітлюють простір в поворотах.

Система моніторингу сліпих зон (BLIS) використовує радари для виявлення транспортних засобів, які водій не помічає, і сигналізує лампочкою на бічному дзеркалі.

Асистент руху по смузі (Lane-Keeping System) працює на швидкості понад 65 км / год і стежить, чи не з'їжджаєте ви ненавмисно з обраної смуги руху. Якщо ви з'їжджаєте з смуги, що не включи поворотник - машина сигналізує вібрацією на кермі і світловими сигналами, а також примусово повертає автомобіль в смугу.

Система аварійного гальмування для уникнення зіткнень (Pre-Collision Assist with Automatic Emergency Braking) використовує камери, щоб виявити ймовірність зіткнення з транспортним засобом або пішоходом. При виявленні потенційного зіткнення лунає звуковий сигнал, і в центрі повідомлень відображається попередження. Якщо ви не реагуєте - система починає пригальмовувати автомобіль. В крайньому випадку гальма включаться автоматично.
Камера заднього виду включає автоматично при русі заднім ходом і відображає все, що відбувається позаду автомобіля на екрані.

Якщо все ж трапиться ДТП, то Ford Fusion - досить надійний автомобіль, з високими оцінками в краш-тестах.
Американський страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) тестував Ford Fusion двічі - в 2015 та 2017 років роках. Обидва рази машина отримала позначку Top Safety Pick.

Краш-тести IIHS 2015 2017
Фронтальний тест з малою зоною перекриття з боку водія (25%) 4 з 5 5 з 5
Фронтальний тест з малою зоною перекриття з боку пасажира (25%) - 5 з 5
Фронтальний тест з частковим перекриттям (40%) 5 з 5 5 з 5
Бічний удар 5 з 5 5 з 5
Міцність даху 5 з 5 5 з 5
Підголівники і сидіння 5 з 5 5 з 5


Трохи гірше виявилися результати краш-тестів NTHSA (Національне управління безпекою руху на трасах), хоча в цілому машина все одно отримувала 5 зірок з 5.

Краш-тести IIHS 2015 2017
Фронтальний тест з малою зоною перекриття з боку водія (25%) 4 з 5 5 з 5
Фронтальний тест з малою зоною перекриття з боку пасажира (25%) - 5 з 5
Фронтальний тест з частковим перекриттям (40%) 5 з 5 5 з 5
Бічний удар 5 з 5 5 з 5
Міцність даху 5 з 5 5 з 5
Підголівники і сидіння 5 з 5 5 з 5
Краш-тести NTHSA 2013 2017
Фронтальний тест 5 з 5 4 з 5
Бічний удар 4 з 5 5 з 5
Тест на переворот 4 з 5 4 з 5

В результаті фронтального удару з частковим перекриттям виникає найбільше пошкоджень. Заміні підлягає вся передня частина автомобіля - бампер, фари, решітка радіатора, радіатор, капот, крила, арки, підкрилки, а також пороги і двері. При прямому ударі до пошкоджень дверей не доходить. При бічному ударі страждають двері і пороги, іноді передні або задні крила.

Конкуренти

Основними конкурентами Ford Fusion є:

  • Volkswagen Passat
  • Skoda Octavia
  • Hyundai i40
  • Kia Optima
  • Infiniti Q50
  • Mazda 6
  • Nissan Teana
  • Toyota Camry
  • Плюси і мінуси

Причини купити Nissan Rogue:

  • шикарний зовнішній вигляд;
  • низьку витрату палива в моторах EcoBoost;
  • комфорт водія і пасажирів;
  • міцний оцинкований кузов;
  • просторий салон;
  • надійна машина без "хворих місць"
  • найкраща ціна в своєму класі.

Мінуси моделі:

  • не найкращий дизайн інтер'єру і матеріали салону;
  • проблемний підсилювач керма;
  • недешеві комплектуючі;
  • складності в перепродажі.

Висновки

Ford Mondeo - популярний, надійний і красивий седан бізнес-класу. Так, він поступається топовим конкурентам на кшталт Volkswagen Passat, але машина і коштує дешевше. Ford Mondeo складається з контрастів - прекрасний зовні, до його інтер'єру є питання. Під капотом стоять одні з кращих в світі мотори Ecoboost, але у нас ці машини недооцінені і продати цю машину складніше, ніж інші популярні автомобілі. Але всі недоліки перекреслює головна перевага - це найдоступніший за ціною седан бізнес-класу, а значить у нього краще соотншеніе ціни і якості.

Частые вопросы про розбирання ford fusion mk5 13-

Розбирання FORD FUSION MK5 13- - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 1154 товарів.

Розбирання FORD FUSION MK5 13- - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання ford fusion mk5 13-?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категория товаров Розбирання FORD FUSION MK5 13-
✅ Количество товаров в каталоге 1154
✅ Средняя цена товаров 105 USD
✅ Цена самого дешевого товара 1 USD
✅ Самый дорогой товар 1300 USD