Розбирання FORD ESCAPE MK3 13-19

Опис і характеристики:
Марка                     FORD            
Модель ESCAPE MK3
Рік випуску 2013-
Двигун 1.5T, 1.6T, 2.0T, 2.5
Коробка передач АКПП
Привід

Передний, полный         

Салон Серый
Пробіг 41к миль
Регіон США
   
Кількість авто на розбір 4
Всього розібрано 63 FORD ESCAPE MK3 13-19

 

Увага! Кожні 1-2 місяці до нас надходить новий автомобіль для розбирання. Якщо якихось запчастей немає в наявності, ви завжди можете контакти з нами і забронювати їх!

Розбирання FORD ESCAPE MK3 13-19

 
 
Арт.
Номер
Запчастина
Група запчастин
Ціна
Ціна в грн
 

Ford Escape Mk3 2013-2019

Для більшості європейців, і нас в тому числі, Ford Escape є чимось незвіданим. Але одного погляду на модель досить, щоб впызнати в кросовері звичний Kuga, який є в кожному європейському містечку. Пояснення просте – це дві назви однієї моделі, що продавалась впродовж 2013-2019 років.

Уявлення про модель

Escape – це компактний кросовер, який продається виключно на ринку США. В Європу модель зайшла в 2008 році під назвою Kuga. І стала настільки популярною, що підрозділ Ford of Europe покликали в Штати для проектування третього покоління МК3 і одночасно другого покоління європейського аналога. Перші два покоління Escape ділили спільну з Mazda CX-7 платформу і відрізнялися зовні тільки логотипом марки.

Уже з 2013 року кросовер отримав власні відмінні риси. По-перше, модель виросла в розмірах і стала на 10% більш аеродинамічною, по-друге, повністю змінився розріз передніх фар і решітки радіатора, і по-третє, під капотом з’явилися нові економічні агрегати - турбовані EcoBoost. Новий вигляд припав американцям до душі, і вже в перший рік продажів було реалізовано більше 300 тисяч одиниць Ford Escape MK3.

Комплектації

Спочатку Escape продавався в чотирьох комплектаціях: S, SE, SEL і Titanium. З 2014-го року модель втратила набір опцій SEL, який, втім, повернули в 2018-м. У 2015 році відбувся грандіозний рестайлінг кросовера. Ціна автомобіля знаходиться в широких діапазонах. Так, за SUV 2013 роки доведеться викласти близько $ 10000-14000, а свіжий Escape може коштувати більше 26000 доларів. Залежно від комплектацій і року виробництва вартість в середньому розподіляється таким чином:

  • Escape S, SE, SEL и Titanium 2013 – $10000, $11000, $12300 и $14000 відповідно
  • Escape S, SE и Titanium 2015 – $12000, $14000 и $17000
  • Escape S, SE, SEL и Titanium 2019 з автосалону – $19000, $21200, $23600 и $26400

З року в рік Ford міняв наповнення комплектацій сучасними функціями, так що відмінності між базовою S 2013 і S 2019 дуже істотні. Спільного між ними тільки 2.5-літровий атмосферник, який використовувався і в попередніх поколіннях. Трансмісія в будь-якому варіанті автоматична на 6 швидкостей. Доступні як передній, так і повний привід, за винятком базової комплектації. Рестайлінг 2015-го року торкнувся загалом передньої частини – з’явилася фірмова шестикутна радіаторна решітка Ford і змінилася форма фар, які до того ж стали діодними.

У перший рік продажів MK3 пропонував в стандартному наборі опцій 17-тидюймових литі диски, повністю електропривідні аксесуари, вбудоване дзеркало широкого огляду, телескопічно регульоване кермо, кондиціонер, круїз-контроль, акустичну систему з CD-плеєром з AUX роз’ємом і 6 динаміків, батьківський контроль MyKey. Додатково можна було замовити мультимедійне кермо і інтерфейс Sync разом з Bluetooth і прошивкою під iPod. У 2019 м, останньому році продажів моделі, Escape MK3 крім перерахованого вище мав на борту сенсорний дисплей, автоматичне головне світло, USB-порт, інтеграцію зі смартфоном через AppLink, оновлений інтер’єр.

SE 2013 продавалася вже з турбованим 1.5-літровим агрегатом, 17-тидюймових дисками (але доступні і 18-тидюймові), протитуманками, автоматичними передніми фарами, бесьключевой доступом, дверними ручками і дзеркалами в колір кузова, тонованими стеклами, дисплеєм діагоналлю 4 дюйми, супутниковим радіо, а задній ряд крісел можна скласти для збільшення багажника. У 2019 Escape SE оснащується всім перерахованим вище, а на додачу йшли запуск двигуна з кнопки, двозонний клімат-контроль, «пелюстки» під кермом, підігрів передніх сидінь, підлокітник на задньому ряду сидінь.

У комплектації SEL в 2013-му пропонувалися дзеркала з підігрівом, електроніка MyFord Touch, шкіряна обшивка салону, водійське крісло з 8 рівнями регулювання і підтримкою попереку, двозонний клімат-контроль, вдосконалена аудіосистема з 9 динаміками. Додатково можна було замовити пакет опцій Technology, в який крім інтерактивних пристроїв (HD-радіо, навігатор, віддалений запуск двигуна та інше) входить широкий перелік електронних асистентів водія. Escape в комплектації Titanium оснащувався більш потужним 2.0-літровим двигуном, 19-тидюймових литими дисками, ксеноновими фарами і більш дорогою шкірою в обшивці салону, а все інше було аналогічно SEL.

У 2019-му SEL пропонує такий функціонал: 18-тидюймових диски, парктронік, панорамний дах, шкіряне кермо, обшивку салону преміальної тканиною, дзеркала з підігрівом, рейлінги на даху і так далі. Збірка Titanium 2019 практично ідентична версії 2013 року, за винятком наявності додаткових роз’ємів для зарядки гаджетів і навіть «розетки» на 110 вольт.

Силовые установки

Агрегати і трансмісія залишалися незмінними протягом усього періоду виробництва Escape MK3. Стандартним не тільки для третього покоління моделі, а й для другого, є простий атмосферний бензиновий двигун Duratec об'ємом 2.5 літра. Розробляв його Ford спільно з Mazda. Мотор встановлюється під капот тільки для комплектації S, має 4 циліндри, що розташовані в ряд, по 4 клапани на циліндр і два расподільних вали. Агрегат видає максимум 226 Нм крутного моменту і 168 к.с. У плані економії Duratec програє конкурентам – цілих 11 л/100 км по місту і 7,6 л на 100 км по трасі.

Для SE і SEL рідним є новий для моделі EcoBoost 1.6 L. Це турбований двигун з рядним розташуванням чотирьох циліндрів. Пройшовши випробування на Ford Mondeo цей мотор в 2013-му потрапив під капот до Escape. Агрегат вражає своєю номінальною потужністю – цілих 197 к.с. і 281 Нм крутного моменту. З місця до 100 км/год він розганяє кросовер за 9,6 с.

Більш вражаюче відчувається 2.0-літровий EcoBoost, доступний тільки в комплектації Titanium. Номінальна потужність двигуна - 243 к.с., максимальний крутний момент - 366 Нм. У 2015 році агрегат модернізували – замість простого турбонаддува встановили роздільний з двома впускними патрубками різного розміру. В результаті підвищилася компресія, зросла потужність і ККД.

Незалежно від типу двигуна на Ford Escape MK3 використовується одна і та ж трансмісія – 6-тиступеневий автомат 6F35. Така довіра до однії коробки зумовлена надійністю і безвідмовністю. Передній привід доступний у всіх комплектація, повний – за винятком базової. AWD працює за замовчуванням завжди і управляється бортовим комп'ютером. Аналізуючи безліч параметрів, система визначає правильну величину крутного моменту для кожного моста.

Неприємні моменти

Ford Escape третього покоління постає практично ідеальним автомобілем для середньостатистичного американського користувача. Модель має просторий салон, достатній функціонал і досить потужний двигун разом з надійною КПП. Якщо не висувати до кросоверу високих вимог, то його можна вважати безгрішним. Однак негативні сторони у Ford Escape все-таки є. Причому щороку вони різні.

Перше, за що дорікають виробника – це велика витрата палива. Навіть турбований 1.6-літровий EcoBoost споживає 9,4 л на 100 км в змішаному циклі, а це вище ніж у конкурентів.

До моделі 2013 виробництва претензії пред’являлися за дорожнечу додаткових опцій і дивну роботу кондиціонера. На наступний рік помилки виправили, зате Escape дісталося за незрозумілий MyFord Touch, яким практично ніхто не користувався. У 2015-му році претензії до електроніки залишилися, але додалося зауваження щодо малої місткості багажника. Модель 2016 року випуску страждала слабкою звукоізоляцією і незграбною електронікою. Через рік нарікання викликала незрозуміла панель приладів, проблеми з якої залишилися до 2019-го року. Очевидно, що Ford завжди реагував на критику, усуваючи недоліки. Але незрозумілим залишається прихильність до мотора Duratec 2.5 L, який віджив своє, і ігнорування проблеми з великою витратою у турбированних агрегатів.

Серед поломок найстрашнішою було самозаймання турбодвигуна у кросоверів 2017 року випуску. Причиною слугувала недостатньо продумана система охолодження. Але Ford зреагував миттєво, відкликавши всі автомобілі тієї версії. Решта проблем носять звичайний характер і пов’язані з експлуатацією авто. До них відноситься заміна витратних матеріалів ходової частини, всіх фільтрів, мастил і антифризу.

Турбота про водія

Ford Escape оснащений усіма базовими пристроями, які допомагають водієві в дорозі або під час паркування. У довгій поїздці можна зняти з себе частину завдань завдяки круїз-контролю, доступному в усіх комплектаціях. Таким чином авто захищає водія від перевтоми. З інших пристроїв доступні ABS, контроль стабільності роботи двигуна і тяги. В якості стандартних опцій для кросоверів після 2016 року доступні моніторинг сліпих зон і перехресного руху, парктронік. Щоб повністю зупинитися зі швидкості 100 км/год кросоверу потрібно 34,5 метра. Для маленьких пасажирів передбачені кріплення для дитячих крісел на задньому ряду.

Кожне місце обладнане ременем безпеки, а по периметру салону розташовані подушки на рівні голови і ніг. Рама і кузов мають властивість максимально амортизувати удар. Але назвати Ford Escape MK3 оплотом безпеки язик не повертається. Insurance Institute for Highway Safety і дав моделі хорошу оцінку, за якою криється середнє арифметичне між «відмінно» і «погано»:

Тест

Оцінка
Фронтальне зіткнення з боку водія Acceptable 3/5
Фронтальне зіткнення з боку пасажира Poor 2/5
Помірне лобове зіткнення Good 5/5
Бічний удар Good 5/5
Перекидання на дах Good 5/5
Підголівники і сидіння Good 5/5

З 2013 року конструкція і робота передніх подушок безпеки разом з ременями викликала побоювання. Подушка, що спрацьовувала під час удару, відкидала голову сидять попереду убік на стійки або торпедо, в той час як ремінь не перешкоджав такому руху. В результаті водій і пасажир спереду ризикували отримати серйозні травми голови. І якщо над місцем водія Ford потрудився, виправивши недоліки, то для пасажира під час зіткнення питання безпеки залишається актуальним.

Суперники

У класі компактних спортивних кросоверів Ford Escape конкурує з такими моделями:

  • Mazda CX-5
  • Honda CR-V
  • Nissan Rogue
  • Jeep Cherokee
  • Subaru Forester
  • Toyota RAV-4

Плюси та мінуси

Серед переваг моделі варто виділити такі моменти:

  • Надійність і простота експлуатації
  • Потужність і динамічність
  • Багатий функціонал
  • Просторий і зручний салон
  • Повний привід

До недоліків Ford Escape MK3 відносяться:

  • Велика витрата палива у двигунів з турбонаддувом
  • Електронні пристрої, що «недружні» до користувача
  • Слабкий і застарілий базовий двигун
  • Відсутня механічна КПП

Висновки

Третє покоління Ford Escape 2013-2019 років виробництва постало перед публікою універсальним автомобілем, здатним задовольнити будь-які потреби. Потужний двигун з автоматичною трансмісією дозволяє зірватися з місця в лічені секунди. З розумним повним приводом можна відкрити для себе нові горизонти. У просторому салоні з комфортом розмістяться 5 чоловік і нікому не буде тісно. Багатий електронний функціонал допоможе в дорозі і розвіє нудьгу. Якщо б не дрібні недоліки, то кросовер можна сміливо називати ідеальним для будь-якого

Частые вопросы про розбирання ford escape mk3 13-19

Розбирання FORD ESCAPE MK3 13-19 - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 904 товарів.

Розбирання FORD ESCAPE MK3 13-19 - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання ford escape mk3 13-19?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.