Розбирання FORD EDGE MK2 16-

Опис і характеристики:
Марка FORD
Модель EDGE MK2
Рік випуску 2015-
Двигун 2.0T
Коробка передач 6AT
Привід FWD
Салон Черный
Пробіг 44208 миль
Регіон США
   
Кількість авто на розбір 1
Всього розібрано 14 FORD EDGE MK2 16-

 

ВНИМАНИЕ! КАЖДЫЕ 1-2 МЕСЯЦА К НАМ ПОСТУПАЕТ НОВЫЙ АВТОМОБИЛЬ НА РАЗБОРКУ. ЕСЛИ КАКИХ-ТО ЗАПЧАСТЕЙ НЕТ В НАЛИЧИИ, ВЫ ВСЕГДА МОЖЕТЕ СВЯЗАТЬСЯ С НАМИ И ЗАБРОНИРОВАТЬ ИХ!

Розбирання FORD EDGE MK2 16-

 
 
Арт.
Номер
Запчастина
Група запчастин
Ціна
Ціна в грн
 

Ford Edge Mk2. Балансуючи на межі

До 2006 року в лінійці кросоверів блакитного овалу зяяла дірка між невеликим Escape і солідним Explorer. Цю нішу потрібно було терміново чимось заповнити, конкуренти не дрімають як-не-як. Американський підрозділ підготувало абсолютно новий кросовер на платформі Fusion - практично всі запчастини Ford Edge по шасі кросовер ділив з популярним седаном.

Модель вийшла настільки вдалою, що її регулярно оновлювали мало не щороку і відмінно купували навіть в Європі. Всьому є свій термін, тому вже у 2015 році в США почалися продажі другого покоління Ford Edge, побудованого в Америці та для Америки.

Ford Edge Мк2, глобальніше нікуди

Для Європи - це великий кросовер, для Америки - середньорозмірний. Форд вирішив мінімально ділити своє дітище на європейську та американську версії, хоча кілька років тому для Старого Світу будували спецверсію. Кросовер збирали в іспанському підрозділі компанії і встановлювали на нього турбодизель, чого на домашньому ринку не робили.

У 2015 році покупець отримав не рестайлінг, а дійсно нове покоління Ford Edge, запчастини підвіски, ходової частини, кузовні панелі, салон, мотори, коробки передач - все було абсолютно новим. Хоча кросовер не втратила свій шарм і залишився упізнаваним. Повністю змінилася передня оптика, передня панель, передній і задній бампери, але силует як і раніше нагадував знайомий паркетник.

Трохи змінили кут нахилу задні стійки даху, підкреслюючи м'язистий дизайн кузова в цілому. Бічні виштамповки на передніх і задніх дверях тепер виглядають як межі. Це не дарма, «edge» у вільному перекладі можна прочитати як «грань». Якраз ці рівні грані під лініями вікон обох дверей і над порогами роблять силует паркетника стрімким і переконливим.

Восьмикутна решітка радіатора (тоді це був пік моди) виглядала потужно, але це так по-американськи. Саме по решітці і її оформлення можна було безпомилково обчислити комплектацію. Наприклад, найпотужніший Ford Edge Sport AWD отримав глянсову чорну решітку з двома горизонтальними перемичками. Комплектації простіше приміряли хромовані решітки з різними виконаннями ребер.

Передні фари зменшилися в розмірах і повністю змінили форму. Їх архітектура перегукується з бійницями для протитуманок і нижніми гратами внизу бампера. Корми прикрашена розтягнутими на всю ширину світлодіодними ліхтарями, а двері багажника - акуратним спойлером. Втім, витонченості німецьких кросоверів тут немає, та й бути не повинно. В першу чергу це машина для практичних і активних людей.

Дійсно, Ford Edge другого покоління дуже вдало балансує на межі між сегментами, при цьому маючи зовсім не маленькі розміри:

  • в довжину кузов розтягнувся на 4778 мм, плюс 100 мм до довжини кузова минулого покоління;
  • колісна база поповнилася 25 мм, тепер вона становить 2850 мм;
  • ширина 1928 мм;
  • висота збільшена до 1742 мм.

Попри це, важити новий Ейдж став менше, його маса 1772 кг, якщо розглядати базову моноприводну версію.

Грані інтер'єру Ford Edge Мк2

До салону минулого покоління Ford Edge були претензії. Це і якість матеріалів, часом кульгала якість збірки. Цього разу Форд, здається, не підвів. Матеріали обробки передньої панелі і дверних карт стали якіснішими і викликають приємні тактильні відчуття. До якості збірки також питань немає.

Хіба що пластик центральної консолі не зовсім відповідає статусу автомобіля, однак інформаційно-розважальна система останнього на той час покоління Ford Sync 3 надавала консолі лаконічний модерновий вид. Тому якість пластика нижче коліна водія залишається поза увагою. Ця мультімедійка прийшла на зміну колишньому комплексу MyFord Touch, що зібрав багато критики. 

Хоча сенсорний екран і раніше мав діагональ 8 дюймів, він повернувся до колишньої, традиційної схеми з чітко обмеженими віртуальними кнопками, розташованими внизу дисплея. Sync 3 став набагато спритніше, сучасніше і простіше в управлінні. Правда, щоб його отримати, необхідно купити Ford Edge в комплектації як мінімум SEL.

Ергономіка водійського місця тут на висоті - приємний рогач кермо з елементами управління музикою, круїз-контролем, телефоном і кліматом, відмінний огляд. На приладовій панелі аналоговий спідометр знаходиться в оточенні двох настроюються цифрових дисплеїв. На них виводяться свідчення бортового комп'ютера, тахометра, дублюються дані навігатора, показаний залишок палива в баку, словом все, що потрібно, все під рукою.

Другий ряд сидінь став ширше, а простір для ніг помітно збільшився за рахунок збільшення колісної бази. Це приблизно плюс 25 см. Стільки ж місця додалося і над головою заднього пасажира. На задньому дивані спокійнісінько сядуть троє рослих чоловіків, причому спинки заднього дивана регулюються по нахилу і розкладаються при необхідності в пропорції 40/60.

Багажник Ford Edge другого покоління зможе вмістити 1112 літрів поклажі. Якщо розкласти спинки задніх сидінь, обсяг трюму збільшиться до 2105 л. Дорогі комплектації отримали двері багажника з електроприводом. Більш того, механізм відкривання п'ятих дверей обладнаний сенсорним пристроєм. Для його активації достатньо провести ногою під нижньою кромкою бампера.

Двигуни і коробки передач Ford Edge Мк2

На ринку США під капоти Ford Edge другого покоління встановлювали один з трьох двигунів.

  • Базовий 2,0-літровий EcoBoost з турбіною був знайомий і по попередньому поколінню, і з кількох інших моделях компанії. Однак його серйозно допрацювали і в другому поколінні він зумів віддати 245 сил на 5500 об / хв. Крутний момент становив 376 Н ∙ м з полицею в 3000 об / хв. Відмінний варіант для міста, коли на рівні середніх оборотів двигун віддає максимум тяги. Характер у цього двигуна нордичний, турбоями трапляються вкрай рідко. До сотні він розганяє кросовер за 8,5 с, а обмежувач максимальної швидкості встановили на позначці 190 км / ч. Тихий і еластичний мотор в місті просить близько 11 літрів на сотню, а на шосе йому досить 8 л / 100 км.
  • Атмосферне V-подібний шестициліндровий 3,5-літровий двигун потужністю 280 сил відомий величезним ресурсом і хорошою тягою на верхах, але трохи сором'язливий на низьких оборотах.
  • Топовий 2,7-літровий битурбо V6 з чавунним блоком. Цей двигун встановлюють ще й на повнорозмірний пікап Ford F150. Максимальна віддача двигуна 315 сил при величезному моменті в 475 Н ∙ м. Чудова тяга, розкішний звук і відмінна динаміка. До сотні він розганяє автомобіль за неповних 7 с, при цьому не надто ненажерливий. На трасі він просить близько 8 літрів н сотню, а в місті - близько 12 л / 100 км.

Будь-який з цих двигунів працює в парі з автоматичною коробкою на 6 діапазонів. Автомат працює цілком пристойно, швидко перемикається вгору, але іноді довго думає перед включенням зниженої передачі. У дорогих комплектаціях ця АКПП може управлятися за допомогою підрульових пелюсток.

Повний привід на Ford Edge Мк2 - опція за доплату. Однак штука це корисна, але не для підкорення бездоріжжя (даруйте, яке бездоріжжя з такими звісами та кліренсом 200 мм), а токмо безпеки для. На слизькій дорозі задня вісь буде стабілізувати курсову стійкість і змінювати вектор тяги в поворотах на швидкості, що сприятиме боротьбі з недостатньою повертаєміст'ю. Вага паркетника все-таки близько двох тонн.

Ціни та комплектації Ford Edge Мк2

Ford Edge вміщує в свій п'ятимісний кузов досить сучасних функцій, щоб змагатися з більшою частиною конкурентів. Базові комплектації конкурують з менш дорогими паркетниками від Hyundai і Honda, в той час як щедро напханий топовий Edge отримує більше функцій, ніж дорогі кросовери від Lexus. Хай там як, в Штатах представлено чотири комплектації - SE, SEL, Titanium і Sport.

Комплектація SE, від $ 29,000 до $ 30,500

Базова комплектація SE гарантує кросоверу 18-дюймові легкосплавні диски, а також:

  • фари з автоматичним перемиканням з ближнього на дальній;
  • датчик світла;
  • подвійні насадки на вихлопну систему;
  • активні жалюзі решітки радіатора;
  • акустичне лобове скло, заднє захисне скло; 
  • світлодіодні задні ліхтарі;
  • безключовий доступ і запуск двигуна;
  • кондиціонер;
  • складаються в пропорціях 60/40 і відкидаються спинки задніх сидінь;
  • регулювання рульової колонки по винесенню і висоті;
  • АКПП з підрульовими перемикачами;
  • круїз контроль;
  • 4,2-дюймовий дисплей мультімедійкі в центральній консолі;
  • регульоване по висоті сидіння водія;
  • камера заднього виду і акустика з шістьма динаміками.

Також до складу устаткування входить комплекс Ford Sync з функцією розпізнавання голосу, Bluetooth-телефоном і аудіозв'язку, функцією 911 Assist і можливістю запускати такі додатки, як Spotify і Pandora, через смартфон.  

Комплектація SEL, $ 31,790

В комплектацію SEL додали світлодіодні фари, що обігріваються зовнішні дзеркала заднього виду з габаритними вогнями та вбудованими сигналами повороту. Ще ця версія порадує поруч булочок:

  • задні парктроніки; 
  • дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням;
  • двозонний автоматичний клімат-контроль;
  • поліпшена тканинна оббивка;
  • восьмипозиційне регулювання сидіння водія з електроприводом (з електроприводом для поперекового підпору);
  • пасажирське сидіння з електроприводом, регульоване в шести напрямках; 
  • шкіряна обробка керма і супутникове радіо.

Для цієї комплектації дилери пропонували пакет 201A. Він додавав до загального обладнання інформаційно-розважальну систему Sync 3 з 8-дюймовим сенсорним екраном, два настроюються екрану в комбінації приладів і додатковий порт USB. Також в цей пакет входять шкіряна оббивка, передні сидіння з підігрівом і аудіосистема з дев'ятьма динаміками.

Комплектація Titanium, від $ 35,600

Топова комплектація Titanium вже має все вищевказане обладнання зі старту, плюс 19-дюймові литі диски, задні двері з функцією гучного зв'язку, світлодіодні задні ліхтарі, шумоподавляюче переднє скло, поліпшену внутрішню обробку, особливу підсвітку салону, передні спортивні сидіння, восьмипозиційну регульовану сидушку переднього пасажира (з електроприводом для поперекового підпору), настройки пам'яті водійського сидіння іта аудіосистему Sony з 12 динаміками і HD-радіо.
За доплату дилер запропонує встановити на такі комплектації топовий твін-турбо двигун 2,7 V6, а разом з ним 20-дюймові диски в оригінальному дизайні та регульовану в сторону спорту підвіску. Але і це на все. Родзинкою таких комплектацій вважається адаптивне рульове управління і купа цікавих декоративних елементів в салоні і зовні кузова - обважування, спойлери.

Комплектація Sport, від $ 40,400

Все, що було цікавого в попередніх комплектаціях, зібрали в найдорожчу Спорт. Таку версію можна було купити тільки з повним приводом і тільки з топовим 2,7-літровим мотором з двома турбінами. Зовні цю версію можна дізнатися за унікальними 21-дюймовими дисками фірмового фордовского дизайну.

Конкуренція - двигун прогресу

Дарма що, що Ford Edge зайняв дуже вдалу нішу в лінійці компанії, суперників у нього, хоч відбавляй. Правда, більшість з них позиціонуються як найбільші кросовери марок і в більшості своїй мають по три ряди сидінь. З усім тим:

  • Hyundai Santa Fe Sport. Його продають трохи дешевше і тільки з одним 2-літровим турбомотором. Є також п'ятимісна та семимісна версії. У корейця місткий багажник, м'яка комфортна підвіска, але менше обладнання. І менше харизми.
  • Jeep Grand Cherokee. Він побудований на платформі Альфа Ромео, що вже дає йому деякі преференції. Він дорожче Форда, але навряд чи буде складати йому серйозну конкуренцію. Принаймні до тих пір, поки не досягне динаміки і економії палива топових версій Ейдж.
  • Kia Sorento. Улюблена корейська зброя в боротьбі з конкурентами - менше ціни, більше обладнання. Все ж за технічними характеристиками Ейдж навіть в початкових комплектаціях виглядає вигідніше, хоча стартова ціна 25 тисяч за початковий Соренто можуть здатися привабливими.

Це не все, є ще Nissan Murano, Volkswagen Touareg і ще ряд кросоверів простіше. Так що на початку кар'єри Форд мав серйозних суперників.

Безпека і краш-тести

Завдяки надувним ременям безпеки на задніх сидіннях, додатковим камерам і функції попередження про лобовому зіткненні Ford Edge має все необхідне для того, щоб добре справлятися з аваріями. Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) присвоїв Edge п'ятизірковий загальний рейтинг і тільки одну чотиризіркову оцінку по стійкості до перекидання, звичайне явище серед позашляховиків і кросоверів. 
В цілому оцінки Форд Ейдж з безпеки виглядають так:

  1. Захист від лобового зіткнення - п'ять зірок.
  2. Захист від бокового удару з деформацією дверей, порогів і центральної стійки - п'ять зірок.
  3. Захист від перекидання на дах - чотири зірки.
  4. Національний страховий інститут видав оцінку «прийнятно» за захист водія і пасажирів від лобового удару з частковим перекриттям.
  5. Міцність даху, силового каркаса, силових каркасів переднього і заднього бамперів, центральних стійок Інститут оцінив вищим балом «добре».

Чи потрібен вам Ford Edge Мк2 з пробігом

Це дуже гідний сімейний автомобіль з масою переваг в порівнянні з конкурентами. Але в першу чергу цей кросовер викликає повагу через набір двигунів. Купивши Гранд Черокі з 5-літровим V8, ми, можливо, отримаємо велику віддачу від мотора, але економії палива - немає. Що ще добре:

  • Несподівана комбінація форм-фактора ставного великого кросовера і відмінній маневреності, динаміки, швидкості та економії бензину.
  • Чудовий дизайн. Динамічний, але не занадто агресивний кузов і оптика викликають тільки симпатію.
  • Просторий салон і багажник, відмінна ергономіка.

Є й нюанси:

  • Зворотний бік ефектного зовнішнього вигляду і спортивного характеру - більш жорстка підвіска. Вона буде до душі не кожному.
  • Педаль гальма може здатися занадто істеричною, але гальма тут під стать характеру.
  • Страждає бічна оглядовість через підняту віконноу лінію, хоча нічого критичного в цьому немає.
  • Повний привід - опція для більшості комплектацій.

Висновки

В цілому це надійний автомобіль як для щоденних поїздок, так і для подорожей. З ремонтом проблем виникати не буде, оскільки будь-які запчастини б/у на Ford Edge з розборки або нові в Україні доступні і коштують не космічних грошей. Цей кросовер може надовго осісти в вашій родині, якщо в пріоритеті комфортна і динамічна їзда на стильному автомобілі від світового бренду.

Частые вопросы про розбирання ford edge mk2 16-

Розбирання FORD EDGE MK2 16- - чи можна підібрати і купити запчастини по вин коду?

Так, скористайтеся пошуком автозапчастини по каталогу або зв'яжіться з нашим менеджером для підбору по VIN. В наявності 590 товарів.

Розбирання FORD EDGE MK2 16- - які умови гарантії та доставки?

Ми надаємо гарантію на всі товари. Повернути або обміняти товар абсолютно безкоштовно можна протягом 14 календарних днів (включно) з дня отримання замовлення покупцем. Доставка здійснюється по всій Україні, також є самовивезення в Києві та Одесі.

Як правильно підібрати запчастини в розділі розбирання ford edge mk2 16-?

У продажу оригінальні запчастини та аксесуари з розбирання, тому проблем при установці не буде. Ви можете порівняти деталь з різних авто і замовити необхідну.

✅ Категория товаров Розбирання FORD EDGE MK2 16-
✅ Количество товаров в каталоге 590
✅ Средняя цена товаров 94 USD
✅ Цена самого дешевого товара 2 USD
✅ Самый дорогой товар 1500 USD